کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

کلاف پیچیده انتخاب مدیریت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

13 دی 1400 ساعت 12:15

آینده هر استان و کشور را فضای آموزشی آن رقم می‌زند و این مهم نیازمند دوری از حواشی و سیاسی بازی می‌باشد.


آینده هر استان و کشور را فضای آموزشی آن رقم می‌زند و این مهم نیازمند دوری از حواشی و سیاسی بازی می‌باشد.
 اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد این روزها- دچار حواشی زیاده شده است. از تعامل و مدیریت قوی زارع پور با بیش از ۸ سال مدیریت بر آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تا خداحافظی پر سر و صدای یاری با حضور غلامرضا تاجگردون، اوضاع و احوال این روزهای این نهاد بزرگ است.
 عذر بدتر از گناه را مهدی روشنفکر مرتکب شده است و از گوشه کنار خبر می‌رسد که مرادی از نیروهای اصلاح طلب اصیل دوم خردادی محمد خاتمی و از نیروهای نزدیک به سید باقر موسوی نماینده اصلاح طلب سالیان گذشته بویراحمد را برای مدیریت آموزش وپرورش استان معرفی کرده و با مخالفت مواجه شده است و پس از آن مجدداً نیز  نیرویی به نسبت اصلاح طلب تر از مرادی را به وزارتخونه معرفی کرده است و مصمم به نصب ایشان می‌باشد. 
 و این اشتباهات پی درپی از روشنفکر که خود را نماینده اصولگرای استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس می‌داند و به قول خود سابقه فرهنگی قوی دارد و عضو کمیسیون آموزش مجلس می‌باشد امری است بعید و انتظاری است نامعقول از دولت سراسر اصولگرا و انقلابی تاکید بر نصب مدیر کل اصلاح طلب بر آموزش و پرورش استان دارد و می‌توانست در معرفی گزینه‌های مدیرکلی درایت بیشتری به خرج دهد و پس از حذف مرادی اشتباه خود را در معرفی شخص دیگری تکرار نکند و نیرویی کارکشته‌تر و اصولگرا را معرفی کند.


کد مطلب: 443089

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/443089/کلاف-پیچیده-انتخاب-مدیریت-آموزش-پرورش-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1