تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۴۵۰۶۱۶
یادداشت ارسالی؛

دم خروس حاشیه‌سازان در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیرون زد

۱۹
۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
دم خروس حاشیه‌سازان در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیرون زد
کبنا ؛سیستم سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد که چند صباحی است به ریل آرامش برگشته و طایفه‌گرایی و نگاه قومیتی از آن رخت بربسته است و بازار معامله‌گری آن تعطیل شده است، عده‌ای که منافعشان در این مجموعه به خطر افتاده مدام با حاشیه سازی سعی در نادیده گرفتن خدمات این مجموعه وسیع دارند.
به گزارش کبنا، متن زیر را یکی از خوانندگان کبنا نیوز ارسال کرده که در ادامه می‌خوانید.
اولاً) اینگونه به نظر می‌رسد که فضای اداری و کاری در دانشگاه علوم پزشکی برای خیلی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. آنها اسب منفعت‌شان با ایجاد حواشی در دانشگاه می‌تازند و همواره یک «بامبول» درست می‌کنند تا از آب گل‌آلود برای خود سودی ببرند. و اما سیستم سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد که چند صباحی است به ریل آرامش برگشته و طایفه‌گرایی و نگاه قومیتی از آن رخت بربسته است و بازار معامله‌گری آن تعطیل شده است، عده‌ای که منافعشان در این مجموعه به خطر افتاده مدام با حاشیه سازی سعی در نادیده گرفتن خدمات این مجموعه وسیع دارند. صریح‌ترین مطالب و مخالفت‌ها با دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه مدیریتی آن از یک جا و در یک جهت خاص مشخص گردیده است.
 واضح‌تر بگویم که آقای خاص! به دلیل تقابل قبلی با رئیس یکی از بیمارستان‌های استان، مدام در پی‌حاشیه سازی می‌باشد. ایشان مدام با ارسال پیام‌هایی به مسئولین دانشگاه، خود را متولی هر گونه تغییر تخصصی در مجموعه بهداشت و درمان می‌داند و با تهدید به استفاده از قدرت!!! دخالت‌های بی‌جا و غیر تخصصی می‌نماید و این سم مهلکی برای سلامت که مقوله‌ای است تخصصی، می‌باشد.
این فرد خاص که تاکنون برای ارتقای سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد کوچکترین قدمی بر نداشته و اصولاً اینکاره نیست، فقط درمسیر خدمت به طیفی خاص و آنهم با نیم‌نگاهی به صندوق رأی در آینده به صورت هدفمند برای مجموعه‌ای طلبکار از ایشان است.
ایشان فکر می‌کنند پنهان شدن در پشت پرده و صدور دستور را کسانی که ضریب هوشی بالاتر از خودش دارند، نمی‌فهمند و باید به ایشان متذکر شد که آقای خاص دم خروست مدت‌هاست بیرون زده و صبح برشما پدیدار گردیده است!!
دوماً) انسان با وجود نفس امّاره، همیشه در معرض لغزش قرار دارد. گاهی لغزش‌ها به گونه‌ای هستند که دیگران بیش از خود انسان، متوجه آن می‌شوند و چنانچه انسان هر از چند گاه در مسیر زندگی، خود را از زاویه دید دیگران ملاحظه کند، بهتر به لغزش‌های احتمالی خود پی می‌برد و اگر به فکر سعادت خویش باشد، بهتر می‌تواند به اصلاح بپردازد. این جملات نشان می‌دهد همواره نقد منصفانه و دلسوزانه و کارشناسی شده می‌تواند مفید و راهگشا باشد.
نقدی که هدفش خیر رساندن و بهبود شرایط و امور باشد. مدیریت دانشگاه و بیمارستان شهید دکتر جلیل، همواره نقد را به عنوان راهی جهت شناخت بهتر مسیر می‌دانند و به آن توجه ویژه دارند. نقدی مورد قبول است که دلسوزانه، راهگشا، واقعی و بدون غرض ورزی شخصی باشد. گاهاً نقدگونه هایی وجود دارد که شاید هدفی جز ضربه زدن  به آرامش مدیران و پرسنل و حتی  وارد کردن خلل در خدمت رسانی به بیماران ندارد.
اما آغوش مدیران بیمارستان جهت پذیرایی از منتقدان دلسوز و تاثیرگذار همواره باز است.
در متنی که منتشر شده حاوی نکاتی است که لازم است پاسخی مناسب به آنها داده شود.
در ابتدای نوشته و عجولانه نکته‌ای گفته شده که می‌شود نکاتی از دل آن بیرون آورد.
نگارنده نوشته است:
((بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج که کادر  بهداشتی و درمانی آن در ایام شیوع ویروس کرونا در بحث خدمات رسانی به بیماران کرونایی از جان و دل مایه گذاشتند و با ایثار و از خودگذشتی صحنه‌های زیبا و به یاد ماندنی را خلق کردند این روزها حال و روز خوشی ندارد)). اینگونه برداشت می‌شود که حال و روز خوش این بیمارستان به یک باره و در دولت جدید «بد» شده است!؟ آیا اینگونه است؟ با روی کار آمدن دولت انقلابی و روشن شدن چشم مردم به بهبود شرایط و تلاش‌های جهادی و بی‌وقفه دولت انقلابی به خصوص در حوزه سلامت، بهداشت و درمان شاهد پیشرفت‌های چشم گیر و پیگیرانه‌ای بوده‌ایم.
باید بدانیم بنیان و اساس و سپس ادامه کار این بیمارستان طی دولت گذشته و دولت انقلابی کنونی چگونه بوده است و سپس یک مقایسه منصفانه انجام داد. مقایسه‌ای که در آن به دنبال قهرمان سازی از عواملی که قادر به برطرف کردن مشکلات و معضلات بیمارستان نبوده و صرفاً بیمارستان را به مکانی سیاسی جهت پیشبرد امور خود تبدیل کرده بودند نباشیم. باید بدانیم تلاش‌های فراوان دولت انقلابی و مدیریت جدید بیمارستان طی ماه‌های کم سپری شده از شروع خدمت مشهود، برجسته و قابل دفاع است.  تلاش‌های خستگی ناپذیر مدیریت، کادر درمان و سایر پرسنل  این بیمارستان بزرگ و مادر در استان  علی رغم کاستی‌هایی که وجود دارد مورد تقدیر و تشکر مردم که بهترین قضاوت کنندگانند بوده است.
مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید دکتر جلیل شهر یاسوج به منزله ریه‌های تنفسی مراکز درمانی استان و یک بیمارستان مادر در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد است.
افتتاح و شروع به کار و سپس ادامه کار این بیمارستان طی سال‌های آغازین با مشکلات و حاشیه‌هایی همراه بود. با آغاز پاندمی  کووید ۱۹ این بیمارستان که طفلی نوپا بود قامت راست کرد و با تلاش پرسنل زحمتکش کادر درمان، اداری و خدماتی، به عنوان بیمارستان معین کرونا به کار خود ادامه داد.
با فروکش کردن تب پیک‌های کرونایی مأموریت جدید بیمارستان تبدیل شدن به بیمارستانی با استفاده از حداکثر ظرفیت خود بود.
این تغییرات و افزایش بخش‌های فوق تخصصی، تخصصی و عمومی همزمان با شروع کار مدیریت جدید دانشگاه ادامه پیدا کرد. هدفی که می‌تواند این بیمارستان را به جایگاهی برساند که امکان مراجعه بیماران هم استانی به استان‌های همجوار را کمتر کند.
افتتاح بخش‌های مختلف و مورد نیاز بیماران محترم طی چند ماه اخیر که با تلاش‌های مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و بیمارستان شهید جلیل به وقوع پیوست، موجب شد رضایت مندی مردم و بیماران عزیز از خدمت رسانی در دسترس و با کیفیت افزایش یابد.
«بیمارستان شهید جلیل» با ظرفیت اسمی ۲۹۰ تخت خواب افتتاح گردید و مجموعه پرسنل همه تلاش خود را به کار گرفتند که بهترین خادمان سلامت باشند. اما حاشیه‌های ایجاد شده به دنبال استخدام‌های بی ضابطه مدیران قبلی و همچنین عدم تخصیص تعداد تخت اسمی موجود با تعداد تخت تخصیص داده شده به بیمارستان موجب شد در ادامه راه دچار چالش‌های اساسی شود. تعداد ردیف‌های استخدامی این بیمارستان مطابق ظرفیت اسمی ۲۹۰ تخت خوابی نیست و همین موجب شده است به تعداد مورد نیاز نیروی تخصیص داده شده به بیمارستان وجود نداشته باشد. این نقص با تلاش مدیریت جدید دانشگاه و بیمارستان و نامه نگاری‌های صورت گرفته به سمت خبرهای خوبی در آینده پیش خواهد رفت.
«مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج»، همانند بسیاری از بیمارستان‌های مهم کشور یک بیمارستان آموزشی، درمانی است که همچنان که به خدمت رسانی به بیماران می‌پردازد، به عنوان یک قطب آموزشی در سطح استان مطرح است و افرادی تا سطح تخصص به تعلیم در این مرکز آموزشی درمانی و بیمارستان مشغول هستند.
به سان سایر بیمارستان‌های دولتی در سطح کشور، این بیمارستان از وجود پر برکت نیروهای رسمی، پیمانی، قراردادی، طرحی و شرکتی بهره می‌برد. افرادی که در جایگاه‌های مختلف مشغول خدمت رسانی هستند و همگی به عنوان پازل شکل گیری و ارتقای سطح بیمارستان خواهند بود.
اگر بخواهیم خاصه از بخش اتفاقات این بیمارستان مثال بزنیم وجود پزشکانی توانمند و باتجربه که اغلب از اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه هستند و وجود پرسنل پرستاری که اکثراً سابقه حضور در بخش‌های اتفاقات را داشته‌اند و دلسوزانه و پر انرژی مشغول یاری رساندن به بیماران‌اند، تا پرسنل محترم خدماتی که خالصانه به خدمترسانی اهتمام دارند یک مجموعه قوی و پرتوان از این بخش را به مردم و بیماران عرضه داشته است. با افتتاح بخش‌های فوق تخصصی و تخصصی و درمانگاه سرپایی طی ماه‌های اخیر وضعیت تعیین تکلیف سریع‌تر بیماران ورودی به اتفاقات بیمارستان تغییر محسوسی داشته است و رضایت مندی بیماران و مراجعین به نحو شایسته‌ای افزایش داشته است. مراجعین به اتفاقات در همان دقایق اولیه ورود به بیمارستان سطح بندی شده و تعیین تکلیف می‌شوند. با شروع اقدامات حیاتی جهت بیماران بد حال تحت نظر در این بخش مورد مراقبت قرار می‌گیرند و با ثابت شدن وضعیت حیاتی به بخش‌های تخصصی یا فوق تخصصی منتقل می‌شوند. بیمارانی که به اقدامات تحت نظر و حیاتی نیاز ندارند نیز به سوی درمانگاه سرپایی که با حضور ۲۴ ساعته پزشک و سایر کادر درمانی برقرار است  و از اقدامات مؤثر مدیریت جدید دانشگاه و بیمارستان است هدایت می‌شوند. مجموع این اقدامات باعث می‌گردد فشار کاری از روی پرسنل زحمت کش اتفاقات کم شود و بتوانند در کمترین زمان ممکن و بدون فوت وقت به بیماران اورژانسی‌تر رسیدگی کنند. اضافه شدن ظرفیت بخش‌های افتتاح شده جدید و درمانگاه سرپایی مجموعاً موجب شده است حضور پرسنل اتفاقات بر بالین بیماران اورژانسی به صورت محسوسی افزایش یابد و زمان کمتری برای رسیدگی به امور بیماران صرف شود، یا به بیان دیگر به صورت غیر مستقیم تعداد کادر درمان خدمت رسان  در این بخش نسبت به گذشته افزوده شده است.
کمبود نیروهای خانم و آقا در بخش‌های خدماتی که با تلاش‌های مدیرت جدید تا حد زیادی مرتفع گردید محصول واگذاری‌های گاهی مساله دار شرکت‌های خدماتی و نیروهای خدماتی در سطح دانشگاه و بیمارستان به افرادی بود که یا صلاحیت لازم را نداشتند و یا نیازی به پاسخگویی نمی‌دیدند چرا که منتسب به شخص یا اشخاص خاصی بودند.
افزودن تعدادی نیروی خدماتی حتی طی روزهای گذشته و برنامه ریزی جهت اضافه کردن نیروهای بیشتری در آینده و واگذاری ضابطه مند و اصولی شرکت‌های متولی به افراد دارای صلاحیت و کارایی در مناقصه‌های آینده در مجموع می‌تواند نوید بخش یک تحول چشمگیر در بیمارستان باشد.
منتقد اگر نقدی دلسوزانه مطرح می‌کند به این مساله ورود کند که وضعیت پرداختی‌ها به نیروها و شرکت‌های خدماتی طی ماه‌های اخیر نسبت به گذشته چه تغییری کرده است؟! با بهتر شدن وضعیت پرداختی‌ها و دادن تذکرهای جدی و بدون اغماض به پیمانکاران درجهت بهتر شدن وضعیت پرداختی نیروهای شرکتی در مجموع رضایت مندی پرداختی را نسبت به گذشته افزایش داده و خواهد داد.
در یک نوشته نقد گونه! به نقل از یک نیروی خدماتی که نامی هم از این نیرو برده نشده گفته شده حقوق خرداد و تیر پرداخت نشده است! اگر نقد دلسوزانه بود نگارنده باید متوجه این مورد می‌بود که حقوق تیرماه در تاریخ نگارش متن به لحاظ زمانی هنوز قابلیت پرداخت نداشته است. این نقل قول اینگونه ذهن خواننده را هدایت می‌کند که نیروهای زحمتکش خدماتی که حقیقتاً از بازوان اصلی بیمارستان هستند تنها طی این دوره مدیریتی از حقوق حقه خود عقب هستند و قبلاً این گونه نبوده است! با توجهی به وضعیت پرداختی طی سالیان گذشته می‌توان فهمید که این پرداخت‌ها به روز تر و بهتر شده است و همه تلاش مدیران دولت انقلابی افزایش رضایت مندی پرسنل و بیماران محترم  است.
مدیریت جدید دانشگاه و بیمارستان همواره به درخواست‌های پرسنل  و زحمتکشان عرصه سلامت با آغوش باز پاسخ داده است و اینکه گفته شود هیچ اقدامی صورت نگرفته است نوعی بی انصافی و ظلم در حق مدیران جهادی و  انقلابی در دولت انقلابی است.
سی تی اسکن بیمارستان به صورت ۲۴ ساعتی خدمترسانی به بیماران را در دستور کار خود دارد و همه بیمارانی که دستور پزشک جهت انجام سی تی اسکن دارند در کمترین زمان ممکن به وسیله برانکارد یا ویلچر جهت انجام تصویربرداری هدایت می‌شوند. با بررسی‌های صورت گرفته این خدمت نسبت به زمان استاندارد و طلایی جایگاه خوبی را در بیمارستان شهید جلیل دارد.
سیستم تهویه و گرمایشی سرمایشی بیمارستان شهید دکتر جلیل هرچند ایرادات ساختاری دارد که خود به زمان تأسیس این بیمارستان برمیگردد اما جهت رفاه حال بیماران محترم و پرسنل زحمتکش و با پیگیری‌های صورت گرفته وضعیت بهتری نسبت به گذشته دارند.
در پایان ضمن تشکر از کسانی که نقدهای واقعی و دلسوزانه دارند همواره آمادگی پاسخگویی به نقدهای منصفانه و راهگشا را داریم.
امیدواریم منتقدین عزیز اگر می‌خواهند افکار عمومی آنها را نمایندهٔ دغدغه‌های خود بدانند قبل از انتشار هرگونه نقدی چه مغرضانه و چه مشفقانه از صحت آنچه قرار است بیان کنند مطمئن شوند سپس اگر اطمینان پیدا کردند نسبت به انتشار رسانه‌ای دغدغه‌های خود اقدام کنند.
پرواضح است ما در برابر تک تک کلماتمان مسئول هستیم.
نکته آخر این است که مدیران دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در تمام سطوح مراقب باشند، در تله حاشیه‌سازان و منفعت‌طلبان نیفتند و سیاست را کلاً از سلامت جدا کنند و این را بدانند که مردم خدمت و خدمتگذار را می‌شناسند و نامش را به یادگار همیشه همراه خود دارند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

قربانی
Iran, Islamic Republic of
دولت انقلابی مدینه فاضله درست کرده . با کدام مدیران.
بزودی . دانشگاه در مدیریت همین مدیران در گذشته خصوصا در حوزه پشتیبانی بیرون میزنه.
احسان
Iran, Islamic Republic of
البته که جناب آقای دکتر روشنفکر اهل طایفه گرایی نیستن. این تعداد اندکی که جذب شدن سربازی رفتن و مابقی منتظرن که سربازیشون تموم بشه ...
Iran, Islamic Republic of
😂😂
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
درود
Iran, Islamic Republic of
دکتر غلام نژاد تا الان نشان داده یک مدیر حقیقتا"انقلابی است؛اگر به نیروهای انتصابی او دقت کنیم همه انقلابی و جهادی و خوشنام و با توزیع عادلانه مناصب بین مناطق مختلف جغرافیایی استان بوده است.
خدا را شکر که نگاه قومیتی و طایفه گرایی از این مهمترین دانشگاه استان که متولی سلامت مردم است،رخت بربست.
دولت انقلابی به چنین مدیرانی نیاز دارد نه قوم و خویش بازی و فامیل سالاری
نازیلا
Iran, Islamic Republic of
اخه شایسته سالاری رو اصلا اعمال نکرده
س
Iran, Islamic Republic of
بیا باهم بریم نویسنده محترم ببینیم
چقدر کار کنان راضی هستند از مدیریت جدید علوم پزشکی
ا ین چندماه مدیریت غلام نژاد با یک روز یزدانپناه مقایسه کنند
مدیریت غلام نژاد در حد یک روز یزادنپناه هم نمیشه
بعدش هر کسی رییس جایی شد نیروهای خودش می گذاره
یزدانپناه نیروی خودش گذاشته غلام نژاد هم نیروی خودش گذاشته یک چیز طبیعی منتها دکتر یزدانپناه خودش مدیری قوی بود نیروهای قوی انتخاب کرد مثل خودش
ولی دکتر غلام نژاد مدیریت خودش صفر معاونانش هم متاسفانه هم صفر
بعدش ربطی به روشنفکر نداره یزدانپناه
آقای دکتر یزدانپناه واقعا مرد بزرگی است و مدیر توانمندی است
نیروی آقای حاج زارع بود ،نه نیروی روشنفکر
بعدش یزدانپناه بازنشسته شده بود قابل توجه بعضی ها
بعدش آقای روشنفکر و آقای حسینی نماینده گچساران باهم مشورت کردند که یکی آموزش پرورش یکی هم علوم پزشکی
وگرنه همه میدانند غلام نژاد مرد مدیریت نیست
آقای حسینی هم فریب خورد فکرکرد آقای غلام نژاد آدم خوب توانمندی فکر نکنم این بنده خدا را انتخاب می کرد برای مدیریت ،
نیروی درجه 3روشنفکر هم بازم بهتر از همسال غلام نژاد هستند
یادتون رفت حرف های صوتی که برعلیه دکتر جاودان سیر زده بود پخش شد
به این میگن مدیریت
Iran, Islamic Republic of
احسنت برشما👌👍
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چقدر حب و بغض
دنیا و پست و مقام دنیا این اندازه ارزش داره ک شما اینطوری ب همه بتازی و بکوبی همه رو
زنبور
Iran, Islamic Republic of
آقای مدیر جدید دانشگاه اظهاراتی در مورد یکی از متخصصین هم رشته اش داشت که افشا شد و همه مردم استان فهمیدند واگر خود نگهداری حامیان ودوستان آن آقا نبود دانشگاه به بی نظمی کشیده می شد اما طایفه گرایی باعث شده که با رئیس دانشگاه هییچگونه بر خوردی نشده است در صورتی که استاندار به عنوان نماینده دولت می توانست ابلاغ ایشان را لغو کند اما هم طایفه ای بودن ایشان با سر پرست دانشگاه باعث شده که آقای دکتر همچنان بماند
Romania
همه بیمارستان‌های استان خصوصا یاسوج واقعا نمی شه گفت بیمارستان مایه تاسف که اسم علوم پزشکی را در این مورد می آورید بوی کثافت بیمارستان امام سجاد آدم دیونه میکن از همش بدتر من سوال کردم ریس اصلا این کاره نیست آقا جمع کنید بزارید ی کاردان بیاید کدوم بیمارستان کدوم علوم پزشکی ترا خدا بس کنید
Romania
چطوری ریس بیمارستان شدی چون با فلان گروه هستی شما به درد ریس بهداشت روستای خودتان‌ هم نمی خوری
جعفری
Iran, Islamic Republic of
کمایی خودت هم میدونی که واقعیت راننوشتی کدوم اقدام شایسته کدوم نقطه مثبت صد شرف به پدر دکتر یزدانپناه
کسی که معاونینش همه منطقه محروم وخلاف قوانین وشما سکوت کردین روزی خواهد رسید که همین معاون تصمیم گیر خود غلام نژاد را کنار خواهد زد
..اگه هیئت علمی بشه بیاد جایگزین غلام نژاد یا شهامت هم همینطور و...
انشالله مستندات هم نشون داده وخواهد داد
محمد
Romania
درب بیمارستان شهید جلیل را پلمپ کنید مدیریتی در آن نیست
همکار
Iran, Islamic Republic of
یه سوال
براساس شنیده ها آیا درسیستم دولتی فردی که بدون رابطه استخدامی باشه میتونه مدیر باشه؟ بله،مدیربازرسی دانشگاه علوم پزشکی
آیا می شود نیرو جذب کرد؟ بله به دستور دکترغلام نزاد وسامر مرادیان تعدادی نیرو در بیمارستان امام سجادع وتعدادی راننده در ستاد دانشگاه وشبکه ها و جذب چند نفر در کلنیک با مدیریت سرپرست جدید دانشگاه ومعاونت توسعه
اگه سایت منصفی هستی و واقع ببین در رابطه با این موارد خلاف وسایر انتصابات در این حوزه هم قلم بزن تا همه چیز شفاف شود
مارگون
Iran, Islamic Republic of
هم خنده داره و هم دردناکه اینهمه تعریف و تمجید از مجموعه ای که 5 درصد پرسنل آن از مدیریتش راضی نیستند.. من نمیدونم این آقای کمایی هر چند وقت یکبار سرش به کدوم آخر وصله که گاهی به میخ گاهی به نعل میکوبه و همیشه اوقات چشمهاشو بخاطر چکهای پولی که ادارات برای کبنا صادر میکنن بروی حقایق میبنده و درد و گرفتاری پرسنل و بعد مردم رو نادیده میگیره... هر رسانه ای میدانی از بیمارستان جلیل و پرسنل خدوم ان و مدیریت فشل دانشگاه گزارش محسوس و نامحسوس گرفته جز کلمه افتضاح واژه دیگری در خورد عملکرد غلام نژاد پیدا نکرده بعد کمایی نون به نرخ روز خور در اینجا چنان برای این مدیریت فشل و بیمارگونه به به و چه چه راه انداخته گویی داره در مورد دانشگاه استنفورد سانفرانسیسکو صحبت میکنه نه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج.... شما میگید دانشگاه حاشیه نداره؟
بفرمایید در مریخ زندگی میکنید که اینهمه ناراضایتی پرسنل زحمتکش و حاشیه های دانشگاه رو نمیبینید.. این اوج رذابت و بیشرمی یک رسانه و مشخصا یک شخص در چنین رسانه ای است که بواسطه هم ولایتی بودن با سرپرست نالایق و حاشیه ساز دانشگاه و همچنین بواسطه قراردادهای پولساز اون سرپرست همولایتی با رسانه شما اقای کمایی، چشمتان رو بر آلام و رنج مردم و زحمات بی پاسخ پرسنل دانشگاه و بیمارستان عامدانه ببندید و با وارونه جلوه دادن واقعیت بخواهید از مخروبه ای بنام دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت ضعیفش یک مدینه فاضله بسازید... مردم خود با پوست و گوشت خود در برخورد با مسائل همه ضعف و حواشی و عدم لیاقت مجموعه مدیریت دانشگاه رو به وضوح لمس میکنند پس لطفا سعی در تطهیر بی لیاقتیها و اهمال کاریها نکنید که توهین به شعور مردم بویراحمد است..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اینکه شما اینگونه با لفظ قلم صحبت کردن و بکاربردن کلمات قلمبه سلمبه اینهمه تهمت و افترا ب چن تا مجموعه میزنید نشون میده چقدر تغییر مدیریت و گرفتن پست ها ومیزها فشار اورده و سخت بوده و هست
کاش همه ماها برای رضای خدا حرف بزنیم و حرف حق بزنیم
Iran, Islamic Republic of
خدارحم کندبه روزی که حقی راناحق کرده باشندکه خداازحق خودش میگذردولی ازحق الناس نه
Iran, Islamic Republic of
خدارحم کندبه روزی که حقی راناحق کرده باشندکه خداازحق خودش میگذردولی ازحق الناس نه
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1