کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

مدیریت بیمارستان امام سجاد (ع): شجاعِ در بیان کمبودها و صادق با مردم!

12 مرداد 1402 ساعت 2:21

جا دارد، در کنار نواقصات؛ به نقاط قوت عوامل دلسوز بیمارستان هم اشاره کرد و زحمات پرستاران و پزشکان بخش‌های مختلف، به ویژه بخش زایشگاه هم نباید نادیده گرفته شود!


یادداشت ارسالی: در روز‌های اخیر، رسانه‌های استان اخباری مبنی بر کمبود‌ها و نواقصات در بیمارستان ها‌ی استان به ویژه مرکز آموزشی و درمانی امام سجاد (ع) پوشش داده‌اند! این قصّه سر دراز دارد..
سالهاست که در حوزه علوم پزشکی در استان، داد مردم بلند است!
مردم حق دارند. و باید صدای آنان شنیده شود؛ چرا که بقا و دوام یک نظام، به حضور و رضایت مردم بستگی دارد!
به برکت همین نظام؛ نسبت به دو سه دهه قبل، در حوزه زیرساخت‌های علوم پزشکی، اقدامات ارزنده‌ای انجام شده است. و هیچ کس نباید کتمان کند!  
امّا، تا رسیدن به نقطه‌ی مطلوب فاصله‌ی زیادی وجود دارد.
بعد از گزارش رسانه‌ها در هفته‌ی اخیر، گفت و شنود متفاوتی از دکتر حاتمی، رئیس فعلی بیمارستان توجه‌ام را جلب کرد. از این جهت متفاوت، که این مقام مسئول، با اذعان به کمبود‌ها، تحلیل وضعیت موجود، نقاط قوت و ضعف مجموعه تحت مدیریت، در مقام پاسخگویی صادقانه برآمده‌اند؛ که خود یک حرکت مثبت و مردمی تلقی می‌شود!
نگارنده، ضمن انتقاد از شرایط بیمارستان، با وجودی که تاکنون با‌ ایشان مواجهه نشده‌ام، اما این رفتار زیبا را به فال نیک گرفته و‌ امیدوارم که سایر مسئولان به این شیوه در پی برطرف نمودن مشکلات باشند!
البته؛ باید به این نکته هم توجه کرد؛ که در بیشتر موارد، همراهان بیمار به قانون پای بند نبوده و با فشار و لابی، سعی می‌کنند در روند درمان بیمار خود ورود کرده و گاهی مزاحمت‌های زیادی جهت ورود و خروج در مواقع غیر ضرور برای پرسنل بخش‌ها به وجود می‌آورند که باید در نگرش و فرهنگ ما اصلاحاتی صورت گیرد!  
جا دارد، در کنار نواقصات؛ به نقاط قوت عوامل دلسوز بیمارستان هم اشاره کرد و زحمات پرستاران و پزشکان بخش‌های مختلف، به ویژه بخش زایشگاه هم نباید نادیده گرفته شود!


کد مطلب: 465504

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/465504/مدیریت-بیمارستان-امام-سجاد-ع-شجاع-بیان-کمبودها-صادق-مردم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1