کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

توصیه‌هایی به مجریان انتخابات مجلس

3 مهر 1402 ساعت 1:23

عالی جنابان، بالاترین مقام‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد درود و عرض ادب محضرتان و با آرزوی عفو و غفران الهی، به جهت اشتباهاتی که تعمداً روا داشتید.


عالی جنابان، بالاترین مقام‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد درود و عرض ادب محضرتان و با آرزوی عفو و غفران الهی، به جهت اشتباهاتی که تعمداً روا داشتید.
به حق که دلی پولادین داشته‌اید، که با جلوس بر مسندی که حاصل نثار جان هزاران شهید راه حق بوده اینگونه شرأفت کاری را به مسلخ کشانیده و ذبح می‌کنید و سپس در کمال آرامش و با فراغ بال در پیشگاه این مردمان با صداقت سکنی گزیده، در این جغرافیای پر از آلام خلاف می‌گویید.
در کمال آرامش، چشم می‌بندید بر تخلفات مدیران قلمرو حکمرانی‌تان و در نهایت اعجاب همگان، نصایح حکیمانه و اوامر واجب الاجرای پیشوای مسلمین را نادیده می‌گیرید و خلافشان را اجرا می‌کنید.
حسب دغدغه‌ی فکری و حساسیت موضوع، رهبر معظم انقلاب در بازه زمانی کمتر از دوسال، دو فرمان به عدم دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها و انتخابات را قدرت جمهوری اسلامی اعلام کردند.
چهار مشخصه و فرمان لازم الاجرا را در جهت صیانت از آراء مردم و بالا بردن مشارکت عمومی در انتخابات بیان نموده‌اند.
در عجبم که چگونه و از چه سبب در اقلیم تحت سیطره و حکمرانی سیاسی شما عالیجنابان، تضادی اعجاب‌انگیز و مغایر با سلوک عالیه حکم فرماست.
فراوانی و وفور قانون گریزی، عزل و نصب اشخاص فقط به شرط دارا بودن نسبت‌فامیلی با فلان نماینده و مدیران کل شان دل هر دردکشیده‌ی بینوایی را به درد آورده و‌ امید به اشتغال را در جوانان به سرابی مبدل ساخته!
حق و انصاف که قانون گریزی بعضی نمایندگان و عدم توجه به منویات معظم له، نه تنها از بار حقوقی و اخلاقی شما مدیران کم نخواهد کرد که به سبب این ناهمگونی و عدم توجه‌ایشان، الزام‌آور بودن شما در انجام این فرایض را بیش از پیش طلب خواهد کرد.
شاید در این دنیا به سبب این سهل انگاری‌ها مجالی جهت بازخواست نباشد، اما نیک بدانید که در یوم الحساب عاقبت سختی نصیبتان خواهد بود.
شماها به عنوان بالاترین مقام اجرایی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد، موظف به پایبندی و اجرای فرامین چهارگانه معظم له هستید، آن هم به گونه‌ای که مشاهدات عینی، حسن صدق و شفافیت در اعمال شما توسط مردم درد دیده‌ی این دیار در اجرای منظم و دقیق این اوامر، مشوقی باشد در جهت مشارکت بالا در انتخابات پیش رو.
اعلی حضرتان صاحب منصب، دقیقاً در جهت اعتلای این فرامین چگونه حسن نیت خود را به اثبات رسانیده‌اید؟
آیا می‌دانید که در تمام ادیان الهی دروغ، نکوهیده‌ترین گناه است؟
از چه خاطر در پیشگاه خداوند متعال و مردم شریف این دیار، به وضوح دروغ می‌گویید؟!
در ذهن کثیری از مردم، منتخبان شما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات (فرمانداران، بخشداران...) از اعضاء اصلی اتاق فکر فلان نماینده‌ی بهارستان نشین می‌باشند و مردم دوست ندارند نماینده عالی دولت در استان گوش به فرمان نماینده‌ی قوه‌ای دیگر باشد...!
اگر می‌دانید و اینچنین عمل می‌کنید که وای برشما به سبب این حلقه به گوشی و اگر بی‌اطلاعید که وامصیبتا بر حاکمی که ادراکش، لایق جایگاهش نیست و به یقین که تحمیل کردید بزرگترین خسران را بر پیکره‌ی اعتماد عمومی و نظام اسلامی‌مان.
اگرچه در این دنیای مدرنیته و با وجود ده‌ها گروه مجازی و سایت‌های معتبر استانی، هیچ بهانه‌ای مبنی بر بی‌اطلاعی و بی‌خبری از ارتباطات و زد و بند‌های پشت پرده‌ی این افراد منتخب توسط شما جنابان پذیرفتنی نیست، اما‌امیدوارم که واقعاً بی‌خبر باشید تا انکه به مثابه کبگ سرتان زیر برف باشد.
چون هم در انتخاب‌تان تخلف صورت پذیرفته و هم بواسطه‌ی این خوش مشربی و عرض ارادتی که نسبت به نماینده فعلی داشته‌اید باعث تنزل جایگاه‌ها و مناصب مدیریتی نظام جمهوری اسلامی از منظر مردم گشته‌اید.
اگر در کمال صداقت قصد دارید تا سلامت انتخابات در‌امان و مصون باشد، پس چرا اعضای اصلی و مسئولین برگزاری تحت نفوذ خود را از مریدان و سینه چاکان جناب نماینده انتخاب کرده‌اید؟
آیا فکر می‌کنید هرچه هم تلاش کنید خواهید توانست نظر و آراء مردم را نسبت به نماینده‌ای کم توان در جهت اشتغال، عزل و نصب‌های اداری اقوام و... تغییر دهید و در جهت ابقاء خود و‌ ایشان گام بردارید؟
به شرأفت و پاکی خوبان عالم سوگند که روا نیست برای دستمالی، قیصریه‌ای را به آتش بکشید.
به یقین که مردم خوش غیرت و خوش فکر این دیار همچون گذشته‌شان با ثبت نه بزرگشان در تاریخ سیاسی‌شان، و حذف کاسبان بدنام سیاست و چاکران در حال ریاست، برگ زرینی بر افتخاراتشان خواهند افزود.
امیدوارم تا مجالی باقی مانده، سعی بر ان دارید که به اصلاح اشتباهات‌تان بپردازید تا خدای ناکرده رهبری، مردم و نظام اسلامی‌مان به سبب این خوش ابرازی‌تان نزد فلان نماینده، متحمل خسران نگردند.
نیک فرجام باشید


کد مطلب: 467395

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/467395/توصیه-هایی-مجریان-انتخابات-مجلس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1