تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۴۱۸۸۱۳
در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح شد

هاشمی‌پور: تأمین 100 میلیون تومان اعتبار برای مقابله با کرونا در کهگیلویه

۰
هاشمی‌پور: تأمین 100 میلیون تومان اعتبار برای مقابله با کرونا در کهگیلویه
کبنا ؛
نماینده مردم شهرستان در مجلس از تأمین مبلغ یک میلیارد ریال جهت مبارزه با بیماری کرونا در حوزه انتخابیه خبر داد.
عدل هاشمی‌پور گفت: از طریق رایزنی با خیرین مبلغ یک میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات ایمنی و مواد ضد عفونی کننده برای بیمارستان امام خمینی دهدشت تأمین و گام بزرگی در رفع دغدغه مردم و مسئولان برداشته شد.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس افزود: در پی شیوع کرونا و درخواست مردم، رسانه ها، سازمانهای مردم نهاد و متولی به ویژه حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر لزوم توجه و تمرکز بر پیشگیری، کنترل و درمان این بیماری خطرناک، وظیفه دانستم علاوه بر پیگیری و مکاتبه با مسئولان وزارت بهداشت و درمان کشور از ظرفیت خیرین در رفع این بحران کمک بگیرم.
هاشمی‌پور تصریح کرد: با رایزنی‌ صورت گرفته یک میلیارد ریال در این زمینه جذب و مستقیما به حساب سازمان نظام پزشکی کهگیلویه واریز شد.
نایب رئیس کمیسیون انرژی ضمن تشکر و طلب دعای خیر در حق انسان‌های بزرگی که همواره در مواقع حساس و ضروری به کمک همنوعان خود می‌آیند اظهار داشت: جای بسی تأسف است که از سوی دیگر عده‌ای سودجو با احتکار و گرانفروشی سعی در وخامت اوضاع را دارند که از مسئولان نظارتی، امنیتی و قضایی خواهانم بدون اغماض و در سریع‌ترین زمان ممکن به این امور رسیدگی و نتیجه را نیز به اطلاع مردم شریف برسانند.
وی خطاب به مردم و مسئولان گفت: از همه مردم می‌خواهم که توصیه‌ها و راهکارهای بهداشتی و درمانی را جدی بگیرند و از تلاش پرسنل و کادر بهداشتی، درمانی، پزشکی و همه عوامل دست اندرکار مبارزه و مواجهه با ویروس کرونا تشکر و قدردانی می‌کنم.
نماینده کهگیلویه در مجلس از همکاری کسبه و بازار و همه صنوفی که در مبارزه با این بیماری همکاری می‌کنند نیز قدردانی کرد و افزود: امیدوارم سازمان‌ها و مردم بیش از هر زمان دیگری همدیگر را درک کنند و نسبت به یکدیگر لطف و مساعدت داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1