کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور معاون عمرانی استاندار

افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ای شهرستان مارگون در دهه فجر/گازرسانی به ۱۹روستای مارگون

21 بهمن 1399 ساعت 23:39

حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد از اعتبار ۲۰میلیارد تومانی برای افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های دهه فجر شهرستان مارگون خبرداد


با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: پروژه های شهرستان مارگون افتتاح و کلنگ زنی شدند

 
به گزارش کبنا از مارگون ؛ظهر امروز (سه شنبه ۲۱بهمن ۱۳۹۹)به مناسبت دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان مارگون با حضور معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار. شد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه های شهرستان مارگون با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان خبر داد.
 
 کیامرث حاجی‌زاده در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ های عمرانی شهرستان مارگون با تبریک دهه فجر گفت: با تلاش ها و پیگیری های استاندار محترم و مجموعه مسئولان در راستای خدمات رسانی به مردم ، امروز در شهرستان مارگون شاهد افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه بودیم.
 
وی با اشاره به اینکه امروز چندین پروژه در شهرستان مارگون افتتاح و کلنگ زنی شد، بیان کرد: ابتدا کلنگ زنی پروژه ساماندهی و احداث میدان و بلوار ورودی شهر مارگون که اعتبار این پروژه از اعتبارات استانی تامین شده را داشتیم.
 
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:یکی دیگر از پروژه هایی که امروز افتتاح شد پروژه گازرسانی به ۱۹ روستای مارگون با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان بود.
 
وی افزود: با توافق بین منابع طبیعی و میراث فرهنگی جهت واگذاری زمین برای احداث پارک اسکان که متولی آن اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری است و پارک محله ای شهر مارگون مصوب و تامین اعتبار شدند.
 
حاجی زاده بیان کرد: امید است با بهره برداری از این پروژه ها شاهد رشد و توسعه استان در بخش های عمرانی، اقتصادی، کشاورزی و ... باشیم.
 
وی افزود: انشالله زیرساخت های لازم در راستای توسعه استان و شهرستان تازه تاسیس مارگون که طبیعت بکر و زیبا و ظرفیت های زیادی برای توسعه گردشگری دارد، فراهم شود.


کد مطلب: 430615

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/430615/افتتاح-کلنگ-زنی-پروژه-ای-شهرستان-مارگون-دهه-فجر-گازرسانی-۱۹روستای

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1