تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۴۳۵۳۴۴
آخرین تحرکات سیاسی انتخابات میاندوره 1400 مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت؛

تحرکات جدی هومان عسکری در باشت / تاجگردون سوگند خورد / آیا قشقایی‌ها 1400 یکپارچه می‌شوند؟

۱۳
۰
تحرکات جدی هومان عسکری در باشت / تاجگردون سوگند خورد / آیا قشقایی‌ها 1400 یکپارچه می‌شوند؟
کبنا ؛انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان‌های گچساران و باشت به مرحله‌های حساس خود نزدیک‌تر می‌شود، رفته رفته فضای گچساران انتخاباتی و سیاسی می‌شود. نکته مثبت آن مشارکت حداکثری مدنظر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. رقابت هومان عسکری، علیمراد جعفری، سید ناصر حسینی‌پور و ریحان محمدپور دیدنی‌تر خواهد شد. هومان عسکری در جدیدترین حرکت خود، برای فتح «قلعه کهنه» باوی قدم برداشته او با تعدادی از خانواده‌های باشت باوی دیدار کرده، دیدارهای که در انتخابات 98 چندان خبری از آن نبود. هومان عسکری در باشت باوی جا پا باز کرده و او گفته بود که در این دوره حق به حق‌دار می‌رسد.
عسکری جوان و تحصیل کرده است. او از پایگاه رأی 20 هزار نفری قشقایی‌ها برخوردار است. اگر قشقایی در 1400 وحدت یکپارچه داشته باشند، یقیناً بخت سیاسی به سوی آنها روی خواهد آورد و مدیریت اجرایی و نظارتی گچساران و باشت را به دست خواهند گرفت. عسکری گفته که سفیر لر و ترک در تهران خواهم بود. غلامرضا تاجگردون در خیابان بلادیان قبلاً گفته بود که ما[خود و هوادارانش] تصمیم خواهند گرفت که چه کسی به مجلس شورای اسلامی خواهد رفت. تاجگردون بعد از رد صلاحیت ساسان قول داده بود با نظرخواهی از هوادارانش برای ادامه راه و حمایت از یکی از کاندیداهای میاندوره 1400 تصمیم خواهد گرفت. او بعد از اینکه با خیل عظیم از پیامک‌های هوادارانش مواجه شد، پیام خصوصی برای لیدرهایش فرستاده، متن پیام تاجگردون و هوادارانش که در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد به شرح زیر و نوشته است؛

بیشتر بخوانید:

معمای انتخابات گچساران/سکوت بهترین تصمیم برای تاجگردون!!!


«سلام. (یک پیام خصوصی)
دوست عزیز؛
ابتداً از اینکه صادقانه و بدون تعارف نظرت را درخصوص سؤالات قبلی‌ام بیان فرمودی ممنونم و خوشحالم از اینکه یارانی دارم چون آینه و زلال که حقیر را برادر خودشان می‌دانند و در یک تصمیم سخت یاریم می‌دهند.
ابتدا از همه عزیزانی که در عرصه انتخابات میان دوره‌ای گچساران به عنوان کاندیدا شرکت کرده‌اند و در گروه نظرسنجی هستند تشکر می‌کنم و پوزش. ولی چون از ابتدا قول داده‌ام با هم تصمیم می‌گیریم ناگزیرم با دوستانم شفاف باشم. وگرنه من قیم مردم نیستم و صرفاً رفیقشان.
این مجموعه پیامک‌ها و نظرسنجی برای جمع قابل توجهی از دوستان ارسال شده و پاسخ دریافت می‌شود و بدیهی است شاید عزیزانی باشند که شماره‌شان در گوشی من ثبت نباشد و یا واتساب نصب نکرده باشند.
در برابر یگانه پروردگار عالم سوگند می‌خورم اطلاعات ارائه شده بر حسب نظر شما بوده (و نظر همه شما عزیزان نیز موجود است) و جمع بندی نیز با نظر اکثریت شما اتفاق می افتد. از مجموع نظرسنجی‌های قبل آقای هومان عسکری جلوتر بوده ولی باز هم قریب به ۳۰ درصد از مخاطبین اعلام فرمودند نظر ما به نظر شما (تاج گردون) و یا هیچکدام بود.

میدانم که بسیاری از شما عزیزان ناگزیر به تصمیم قومی و نظر بزرگان و محترمین هستید و برای من هم قابل احترام و هم اینکه اگر نظرتان مخالف نظر من هم باشد نگرانی و ناراحتی بوجود نمی‌آورد. اکنون سؤال انتهایی من این است:
باتوجه به نکات فوق آیا اگر نظر اینجانب بر حمایت از آقای هومان عسکری باشد از این نظر حمایت می‌کنید؟
بدیهی است اگر بیش از ۵۰ درصد از مخاطبین عزیز پاسخ مثبت بدهند حمایت ویژه خواهند شد و اگر کمتر از این عدد باشد سکوت خواهم کرد و رأی خود را مطابق نظر شخصی خود به صندوق رأی خواهم انداخت.
لطفاً با توجه به توضیحات فوق و با علم اینجانب به همه اتفاقات گذشته و حال و آینده و وجود اقوام فقط جواب بلی یا خیر اعلام بفرمایید. سپاسگزار.»
اگر پیام فوق مربوط به غلامرضا تاجگردون باشد. نظر هواداران تاجگردون هومان عسکری است و اگر خود شخص تاجگردون هم نظر قطعی‌اش را پیرامون هومان عسکری اعلام کند و از رأی 40 هزار نفری تاجگردون 15 هزار رأی آن به سبد هومان عسکری ریخته شود و قشقایی‌ها نیز به اتحاد و وحدت 100 درصدی برسند و دست از اختلاف‌نظرهای بی‌نتیجه دست بردارند، همانگونه که گفته شد؛ هومان عسکری شانس بیشتری برای تصاحب صندلی سبز بهارستان دارد.
عسکری روزهای گذشته به باشت سفر کرده و با برخی از باوی‌ها دیدار داشته و این یک پیام معنادار خواهد بود. هر چند که برخی‌ها سکوت تاجگردون را جایز می‌دانند. از طرفی بعضی تلاش دارند که «حاج غلام» از کسی حمایت نکند و دلایلی دارند. می‌گویند؛ هواداران تاجگردون تصمیم دارند که پاسخ مخالفان اعتبارنامه تاجگردون را بدهند و همین مسئله شاید سبب شود که «غلامرضا» قبای نمایندگی را به دوش هومان عسکری که هم رأی قومی و اجتماعی دارد و هم می‌تواند از رأی سیاسی (اصلاح‌طلب) برخوردار باشد، بیندازد. همه چیز به ساعت‌ها و روزهای آینده و تصمیم بزرگان و مردم ایل قشقایی دارد.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقاي تاجگردون باوي اين كارتو فراموش نميكنه
باشت
Iran, Islamic Republic of
ولا هومن عسکری ۱۰۰۰تا رای من باشت نیاره
آشنا
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج دکتر غلامرضا حداقل تکلیفت را با خودت روشن کن! تو لایو اینستاگرامی میگی ما قیم مردم نیستیم و بعد یهو میگی اگه زدی میخوری و آخر سر هم میگی هومان عسکری از من اجازه گرفت و درنهایت هم نظرسنجی راه میندازی. واقعا دنبال چی هستی تو این شهری که اونو به سمت فلاکت کشوندی
جعفر
Iran, Islamic Republic of
شما که دور قبل میخواستی هومان عسکری رو فلک کنی!! حالا چی شد یهو نظرت عوض شد؟
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
همین افرادی که تو این عکسها هستن تا دلت بخواد از تاجگردون منفعت بردن و بقیه مردم بدبخت فقط سیاهی لشکر بودن
Iran, Islamic Republic of
جعفری
Iran, Islamic Republic of
عجب تحلیلی !!!
کجا هومان عسکری ۲۰ هزار رای قشقایی ها را دارد؟؟
مگر اسفند ماه ۹۸ رای ایشان را فراموش کرده اید ؟؟؟
در این دوره هم رای وی زیر ۱۰ هزار رای خواهد بود.
روزبه
Iran, Islamic Republic of
فقط یک خانواده در باشت طرفدار هومان عسکری هستن‌. این خانواده تمام دار و ندارشون را مدیون تاجگردون هستن و بدون اشاره جناب تاج حتی نفس هم نمیکشن...
کدخدا
Iran, Islamic Republic of
تا نیاز به رای باوی دارند خودرا باوی می دانند حالا چرا باوی باوی نمی کنند
حیدر
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون
تاجایی که اطلاع دارم شما همیشه گفته اید بویراحمدی هستم ونه شما ونه برادرتان هیچوقت خودراباشتی معرفی ننموده اید .
حال چطور به خودجسارت داده ای خودرا فرمانده سپاه باوی معرفی کنید
اگر مردم باوی به شمارای دادند به سبب نسبت فامیلی سببی شما با باوی بود . ولی اکنون برده شما نیستند که تابع شما باشند
باوی خودش کاندیدا دارد ومردمش شعور
پس عزت باوی را زیر سوال نبر وبا چه نوچه حلقه بگوش خود نمیتوانی باوی را لکه دارکنی . مردم باشت وباوی غیرت دارند وعزتشان را به این راحتی لکه دار نمی کنند.
تاجگردون در قلب باوی است. وسلام
عسکری
Iran, Islamic Republic of
اینها که قلعه نیست
فقط سه خانواده امینیه
کهنه قلعه
Iran, Islamic Republic of
متن ارسالی دوراز شان مردم باشت وباوی است
مامردم قلعه دارای اصالت کهن ودیرینه هستیم

ودرکنار مردم باشت وباوی وحامی آنها خواهیم بودوترجیح می دهیم درانتخابمان از کاندیدای باوی حمایت کنیم
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1