کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مطالبه عمومی؛

احمدزاده دستاورد سفرهایش به مناطق محروم را تشریح کند

17 فروردين 1401 ساعت 18:41

مطالبه عموم شهروندان و فعالان اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد از استاندار این است که دستاورد سفرهایش به مناطق محروم استان همچون زیلایی، سیلاب و کلوار، دیشموک و توگبری را برای مردم تشریح کند.


مطالبه عموم شهروندان و فعالان اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد از استاندار این است که دستاورد سفرهایش به مناطق محروم استان همچون زیلایی، سیلاب و کلوار، دیشموک و توگبری را برای مردم تشریح کند.
به گزارش کبنا، احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از همان روزهای نخست تصدی سمت استانداری در کهگیلویه و بویراحمد نشان داد که دغدغه توسعه مناطق محروم در استان را دارد. وی از همان شروع به کار در استان، به دلیل شناختی که از مناطق محروم استان داشت، سفرهایش به این مناطق را آغاز کرد. در طول این مدت که از حضور احمدزاده در استان می‌گذرد، به مناطقی همچون سیلاب و کلوار، زیلایی، دیشموک و توگبری سفر داشته است.
هر چند بازدید استاندار از این مناطق به خودی خود و فی‌نفسه امری پسندیده است، اما مهمتر از همه دستاوردی است که باید این سفرها در پی داشته باشند. در واقع، اگر هدف از این سفرها، صرفاً بازدید باشد، به تدریج شهروندان از عملکرد استاندار ناامید می‌شوند. از سوی دیگر، این مناطق که عمق محرومیت از چهره آنها به وضوح نمایان است، نیازمند اقدامات زیرساختی و جدی از سوی استانداری و دستگاه‌های موجود در استان هستند.
سایر استانداران نیز در طول دوره حضورشان در کهگیلویه و بویراحمد، به مناطق محروم استان سفرهایی داشته‌اند. اما این مناطق همچنان در محرومیت شدید به سر می‌برند و غبار محرومیت در آنجا رخت نبسته است.
روشن است که مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد به زیرساخت‌های اساسی همچون راه‌های ارتباطی، خانه بهداشت، زیرساخت‌های آموزشی، خدمات اصلی و پایداری همچون گاز، برق و آب نیاز دارند. از این رو، از احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتظار می‌رود دستاورد این سفرها و بازدیدها را برای این مناطق محروم تشریح کند. مطالبه عموم شهروندان و فعالان اجتماعی در استان نیز از استاندار، تشریح دستاوردهای این سفرها است.


کد مطلب: 446624

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/446624/احمدزاده-دستاورد-سفرهایش-مناطق-محروم-تشریح-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1