کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه سی‌سخت مطرح کرد

ادامه انتقادها از سفر قالیباف؛ مردم زلزله‌زده سی‌سخت حرف داشتند

16 تير 1401 ساعت 11:14

امام جمعه سی‌سخت گفت: انتظار داشتیم رئیس مجلس شورای اسلامی سفری هم به سی‌سخت می‌کرد و مشکلات متعدد مردم این شهر زلزله‌زده را می‌شنید.


امام جمعه سی‌سخت گفت: انتظار داشتیم رئیس مجلس شورای اسلامی سفری هم به سی‌سخت می‌کرد و مشکلات متعدد مردم این شهر زلزله‌زده را می‌شنید.
حجت الاسلام ناصر مصباح‌نژاد با قدردانی از حضور ریاست مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اما از آقای قالیباف انتظار داشتیم به دلیل وضعیت خاص شهرستان دنا و شهر سی‌سخت به این شهر زلزله زده سفر می‌کردند.
دبیر قرارگاه ائمه جمعه منطقه ۲ استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود گفت: نمی‌دانم که برنامه ریزی این سفر چگونه انجام شده بود اما لازم بود جناب آقای دکتر قالیباف حضور میدانی در شهر زلزله زده سی سخت می‌داشت و حرف دل مردم را می‌شنید وی می‌دید که بسیاری از مشکلات همچنان باقی مانده است.
وی با بیان این که آقای قالیباف باید می‌دید که بسیاری از منازل تکمیل نشده، مدارس مشکل دارند حوزه کشاورزی شهرستان دنا و شهر زلزله زده سی‌سحت همچنان دچار مشکل است یادآور شد: آقای قالیباف می بایست ظرفیت های گردشگری، محیط زیست دنا، زیست کره جهانی دنا و در کل شهرستان دنا را مورد توجه قرار می‌داد.
دبیر قرارگاه منطقه ۲ ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سیلاب کلوار، جلاله، سادات محمودی، زیلایی و بسیاری از نقاط متاسفانه همچنان در ابتدایی ترین نیاز ها مثل آب آشامیدنی درمانده شده‌اند گفت: آیا این مناطق در دایره محرومیت نمی‌گنجید.
وی با بیان اینکه امیدوارم مسئولان در آینده توجه بیشتری به این مناطق داشته باشند یادآور شد: بسیاری از مشکلات همچنان باقی ماندند مردم گلایه های بسیار زیادی دارند متاسفانه مردم معتقدند که مسئولان کار را رها کرده‌اند و به وظایف خود عمل نمی‌کنند آن‌ها می‌گویند که مسئولان به وظایف خود در قبال زلزله زدگان عمل نمی‌کنند بانک‌ها نسبت به اعمال تسهیلات کوتاهی می‌کنند.
دبیر قرارگاه ائمه جمعه منطقه دو استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از چیتاب و لوداب گرفته تا دشمن زیاری و حوزه سیلاب کلوار و مارگون و در کل شهرستان دنا و سادات محمودی و جلاله و سایرین، مشکلات بسیار زیادی دارند که باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند و جا داشت که اجازه می دادند رئیس مجلس شورای اسلامی سفری هم به برخی از این مناطق می‌کرد.


کد مطلب: 450020

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/450020/ادامه-انتقادها-سفر-قالیباف-مردم-زلزله-زده-سی-سخت-حرف

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1