کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

آهنگ تغییر مدیران کهگیلویه و بویراحمد شنیده شد / مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کند / چه کسی جایگزین راستا می‌شود

4 ارديبهشت 1403 ساعت 10:31

آهنگ تغییر مدیران در استان کهگیلویه و بویراحمد به صدا در آمده است. بر اساس شنیده‌ها روسای برخی دانشگاه‌ها و مدیران‌کل بعضی دستگاه‌های دولتی به زودی تغییر می‌کنند.


آهنگ تغییر مدیران در استان کهگیلویه و بویراحمد به صدا در آمده است. بر اساس شنیده‌ها روسای برخی دانشگاه‌ها و مدیران‌کل بعضی دستگاه‌های دولتی به زودی تغییر می‌کنند.
به گزارش کبنا، بر اساس اطلاعات رسیده به پایگاه خبری کبنانیوز برخی از روسای دانشگاه‌ها و مدیران‌کل دستگاه‌های دولتی و اجرائی در آستانه تغییر و برکناری قرار دارند.
بر اساس شنیده‌ها، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، رئیس دانشگاه یاسوج، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران و برخی دیگر از مدیران در شرف برکناری و تغییر قرار دارند.
گفته می‌شود؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به‌زودی تغییر می‌کند. محمد راستا اردیبهشت‌ماه 1401 با حکم رستم قاسمی وزیر فقید راه و شهرسازی جایگزین پژمان نیک‌اقبالی شد.
محمد راستا
عکس| محمد راستا مدیرکل فعلی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد

یک منبع مطلع می‌گوید: سید کوروش موسوی (معاون اسبق مسکن راه و شهرسازی)، نستور درخشنده (مدیرکل اسبق مسکن شهرسازی) و علیرضا عسکری طیب سه گزینه مطرح برای جایگزینی محمد راستا هستند.
او گفت: علیرضا عسکری طیب بیشتر از سایر گزینه‌ها برای این مسئولیت مطرح است.
به گزارش کبنا، استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل موقعیت جغرافیایی و توپوگرافی نیازمند راه‌های ارتباطی و مواصلاتی استاندارد و ایمن است. این استان همچنین راه آهن ندارد. باید کسانی در جایگاه مدیرکلی راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار بگیرند که بتوانند با مدیریت و برنامه‌ریزی استان را از این وضعیت عبور دهد.
استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی ۷۲۶ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان، ۱۷ بخش و یک هزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است. کهگیلویه وبویراحمد با بیش از ۱۶ کیلومتر مربع یک درصد مساحت کشور را در اختیار دارد.
۶ هزار و ۲۵۷ کیلومتر کل راه‌های استان است که چهار هزار و ۴۰۰ کیلومتر آن راه روستایی است.
از این میزان ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالت و یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر خاکی و ۲۷۰ کیلومتر راه شوسه در استان وجود دارد.


کد مطلب: 475111

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/475111/آهنگ-تغییر-مدیران-کهگیلویه-بویراحمد-شنیده-مدیرکل-راه-شهرسازی-می-کند-کسی-جایگزین-راستا-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1