تاریخ انتشار
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۴۳۱۳۷۸
عضو شورای مرکزی وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد:

چند صدایی در بین نیروهای انقلابی تک صدایی شود / باید برای تحقق مطالبات جوانان برنامه ریزی مناسب داشت /پذیرفتن کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با برنامه‌های عملیاتی/ با فرد محوری مشکلات برطرف نمی‌شود / به جوانان اعتماد کنید

۲۰
۵
فایل مرتبط کبنا ؛عضو جوان شورای مرکزی وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چند صدایی در بین نیروهای انقلابی باید با تعامل و وحدت به یک‌صدایی تبدیل شود.
به گزارش کبنا از یاسوج، سید ناصرالدین بدیسار عضو جوان شورای مرکزی وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه این شورا به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: 47 درصد جمعیت کشور بین 29 تا 30 سال سن دارند، تقریباً براساس برآورد سال 98 نزدیک به ۴۷ درصد جمعیت کشور زیر 30 سال سن دارند.
   
فیلم صحبت‌های سید ناصرالدین بدیسار عضو شورای مرکزی وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد

وی با بیان اینکه جوانان بخشی عظیمی از سرمایه انسانی و اجتماعی کشور محسوب می‌شوند، افزود: باید برای تحقق مطالبات جوانان برنامه ریزی مناسب داشت، تا از ظرفیت نیروی جوانان برای توسعه همه جانبه کشور استفاده کرد.
بدیسار در ادامه افزود: اگر نشود از ظرفیت و پتانسیل جوانان به نحو احسن استفاده کرد و مطالبات به حق جوانان را پاسخ داد که الان ایراد اساسی همین مسئله است، این ظرفیت و نیروی انسانی عظیم به انواع آسیب اجتماعی رو می‌آورند.
وی مسئله اشتغال جوانان را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: دولت آینده باید شغل جوان مهمترین هدف تشکیل آن باشد. چرا که داشتن شغل مناسب زمینه شکوفایی و استعداد و سلامت روح آن را تضمین می‌کند.
عضو شورای مرکزی وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نسبت دادن این موضوع که جوانان به بیراهه می‌روند، ظلم به همه جوانان است. اکثریت جوانان ما پاک و معتقد به آموزه‌های دینی هستند. بنابراین ضرورت دارد که از ظرفیت جوانان در عرصه‌های مختلف؛ فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی استفاده کرد. به جوانان اعتماد کنید، آنها دارای روحیه خلاق هستند.
سید ناصرالدین بدیسار عضو شورای مرکزی وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌های خود، اظهار داشت: همیشه انرژی نیروهای جریان انقلاب سرگرم اختلافات درونی است، حال به وحدت برسد یا نرسد. اشکال کار این است که ما از جریان رقیب غافل هستیم. گاهی به جای اینکه انرژی‌ها روی موضوع اصلی جریان انقلابی معطوف شود، همه انرژی ما روی اختلافات تلف می‌شود. امیدوارم وحدت همه نیروهای انقلابی محقق شود و از جریان رقیب غافل نشویم.
وی در ادامه افزود: با این شرایط اقتصادی که حاکم است، اگر ما [اصولگرایان] جای دولت رقیب بودیم، انگیزه برای انتخابات نداشتیم. اما چه عواملی باعث شده که این‌ها انگیزه بگیرند و آماده حضور در صحنه انتخابات شده‌اند و گاهی از پیروزی نیز حرف می‌زنند.
وی ادامه داد: چند صدایی در بین نیروهای انقلابی وجود دارد و امیدوارم، وحدت به معنای واقعی که مطالبه به حق جوانان نیز هست، با تعامل و یک صدایی به وجود بیاید.
عضو شورای مرکزی وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: 60 درصد جمعیت زیر 40 سال داریم که مطالبات جدی دارند، با فرد مشکل جوانان برطرف نخواهد شد. با فردمحوری در تشکیل دولت جوان انقلابی پیشرفت نخواهیم کرد. ما باید تیم محور باشیم. انتظار ما جوانان از دوستانی که در شورای مرکزی وحدت اصولگرایان شرکت می‌کنند، این است که واقعاً در این دوره انتخابات ریاست جمهوری 1400 بیایید، گزینه‌هایشان را معرفی کنند، با برنامه عملیاتی. 
نام شما

آدرس ايميل شما

سید مهدی
Iran, Islamic Republic of
وای به روزی که هرکسی که دچار کبر مذهبی بشود،اصولگرا نامیده شود.
دنا
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی فرمودید دکتر بدیسار عزیز. ای کاش این صداها شنیده شود
afshoon
Iran, Islamic Republic of
ممنونم از استاد عزیز وبزرگوار واقعا احسنت بهتون افتخار میکنیم
صدای وحدت
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بدیسار .بسیار عالی
Iran, Islamic Republic of
بجای تفرقه افکنی میان اقوام و احزاب، بفکر بهبود شرایط و معیشت مردم باشید عضو جوان!!!!
بهادر
Iran, Islamic Republic of
بنده افتخار شاگردی دکتر بدیسار را در دانشگاه داشتم
ایشان برادری فرزانه و متعهد می باشند
و انسانی دوست داشتنی یند حتی اگر اصلاح طلب نباشند.
یاقوت
Iran, Islamic Republic of
فقط شعار مفت و الکی.
رضا
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما که با شجاعت گفتنی ها را گفتید
احمدی هرندی
Iran, Islamic Republic of
دکتر بدیسار انسانی با ظرفیت بالا و خوشبختانه جوان و به روز هستند که انشاله در خیزش اصلاحات سیستمی ایشان را پررنگتر ببینیم
ع.س
Iran, Islamic Republic of
سید عزیز اصولگرایان هدف مشخصی ندارند چون توان مدیریتی ندارند. تمام تلاششان معطوف به خارج کردن رقیب از صحنه است. برای خاتمی فتنه را علم کردند برای احمدی نژاد جریان انحرافی را برای روحانی برجام و مذاکره پنهانی را ... به هر کسی انگی میزنند که فقط محو شود...
دنای استوار
Korea, Republic of
جناب عزیز
همان جوانانی که ۴۷درصد میگویید بیکار و ناامید و بریده و وامانده از همه چیز هستند
مثلن شما قرار است چه کاری برای آنها انجام دهید؟؟
ایام انتخابات که می شود ......
محسن
Iran, Islamic Republic of
همان 47 درصدی که میگویید وامانده هستند بر اثر مدیریت //به این روز افتادند. اگر انقلابیون بر سر کار بیایند وضع ده برابر بهتر میشود.
دکتر بدیسار هم از چهره های جوان شاخص انقلاب اسلامی در منطقه کهگیلویه و بویر احمد هستند و باید قدر چنین افرادی را بیشتر بدانیم.
سید
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته. باید وحدت ایجاد شود. چقدر زیبا گفتنی ها را فرمودید. درود بر شما
رضایی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
کاش ده ها انسان باسواد ووارسته مثل سید داشتیم تا مشکلات جوانان حل ورفع میشد .موفق باشی سید عزیز
کیوان
Iran, Islamic Republic of
ازاینکه جوانی پویا، متعهد،پای کارونیزازنخبگان جوان هستید.وشجاعانه مطالبه گری جوانان راصدامیزنید،خارج ازرنگ وبوی جریانات سیاسی.قابل احترام برای همه می باشید..امادکترعزیز،جریانی که به سختی شایدخودراازچندصدایی برهاند.مشکل می بینم بتواندپاسخگوی،نیازهای امروزجامعه باشد.ومتاسفانه به جوانان،اهمیتی داده نمیشود.وفقط جوانان هرروزپیرترومرغ عزاوشادی سالخوردگانی است که ۴۲سال است،فقط بارنگ اصلاح طلبی واصولگرایی جابجامیشوند.ونهیایتا یکیشون ادعاکردکه کلیددارد.ولی متاسفانه کلیدش،.....
طاهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب دکتر بدیسار ای کاش مسعولین این مملکت طرز فکر و اندیشه ایشان را داشته باشند ابشان به اصول و ارزشهای مردم اعتقاد دارند و هم به پیشرفت و توسعه جوانان و شجاعت را سر لوح کار خود قرار میدهند و بنده این افتخار را داشتم که بعنوان شاگرد در کنارشون باشم امیدوارم که همبشه سربلند و موفق باشید جناب دکتر بدیسار
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب دکتر بدیسار
صحبتهای شما کاملا درست و متین ووطرز فکر و اندیشه شما بیشتر به اصلاح طلبان نزدیکتره با توجه به شناختی که از شما دارم چون اصولگراها همچی این نظام را متعلق به خودشون میدونن و خودشون را صاحب مطمعن باشید که اگه کشور دست اصولگراها بیفته باید کشوری همچون کره شمالی داشته باشیم
زهراصابر
Romania
محضر استاد عزیز و ارجمند
جناب دکتر بدیسار
تلاش و زحمات و ارتقاء سطح علمی حضرتعالی که مایه افتخار و مباهات برای جامعه علم حقوق میباشد را به شما تبریک عرض میکنیم و به رسم ادب ما دانشجویان آن استاد فرزانه به چنین مقام علمی افتخار کرده و از خدای متعال سلامتی و موفقیت روز افزون شما را خواستاریم
جاودان سیرت
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد جوان فرهیخته و نخبه استان جناب دکتر بدیسار

انصافا نظرات ایشان به حق و مطالبه جامعه سیاست زده امروز ماست..
همواره تندرست و سلامت باشند
مهر
Iran, Islamic Republic of
چیزی جز ادعا وت نیمه
نشئه درد

نشئه درد

به اجبار پدرم ازدواج کردم و به اجبار همسرم مواد مصرف کردم، اما به‌خاطر فرزندانم پاک شدم ...
برجام در دسترس؟

برجام در دسترس؟

«ایران و آمریکا به میز مذاکرات بازخواهند گشت»؛ خبری که دیروز جوزپ بورل در نشست خبری خود ...
نظر عباس عبدی در باره تجمع نوجوانان شیراز

نظر عباس عبدی در باره تجمع نوجوانان شیراز

بهتر است از برگزار‌كنندگان تشكر كنيد كه چشم‌ها را به اين واقعيت‌ها آشنا كردند. جلوگيري ...
1