کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدار با شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد مطرح شد

حرف‌های درد آور سرمربی تیم ورزش رزمی دختران کهگیلویه و بویراحمد / قهرمان آسیا پول رفت و آمدش را ندارد / وقتی ورزشکاران در ادارات دولتی پاسکاری می‌شوند ( + فیلم )

10 اسفند 1399 ساعت 21:15

سرمربی تیم ورزشی رزمی دختران استان کهگیلویه و بویراحمد سفره دلش را با حضور فرماندار بویراحمد گشود و گفت: مدال آور طلای آسیای استان کهگیلویه و بویراحمد هزینه رفت و آمدش را ندارد.


سرمربی تیم ورزشی رزمی دختران استان کهگیلویه و بویراحمد سفره دلش را با حضور فرماندار بویراحمد گشود و گفت: مدال آور طلای آسیای استان کهگیلویه و بویراحمد هزینه رفت و آمدش را ندارد.
   

  فیلم ) قهرمان آسیا پول رفت و آمدش را ندارد

به گزارش کبنا از یاسوج، شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد ظهر امروز ( یکشنبه 10 اسفند ماه 99 ) با مربی و ورزشکاران رشته رزمی دیدار کرد، در این دیدار رویا الهی سرمربی رشته‌های رزمی صحبت کرد و ضمن خیرمقدم به مسئولان، گفت: متأسفانه ورزشکاران مدال آور ما در بین دستگاه‌های دولتی پاسکاری می‌شوند و کمترین حمایت‌ها از آنها صورت می‌گیرد. و این یک معضل سیستم اداری است.
الهی در ادامه گفت: مدال آوران و قهرمان آسیا از استان کهگیلویه و بویراحمد است، و از شما این قول را می‌خواهیم، بگیریم که کمک خوبی به آنها شود.
مربی رشته‌های ورزشی رزمی در ادامه با قدردانی از علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: آقای علوی حقیقتاً در ورزش استان معجزه کرده است، ورزشکاران و مدال آوران ما با کمترین امکانات و تجهیزات در سطح ملی و بین المللی درخشیده‌اند و چندین سال سکوهای قهرمانی در اختیار آنها است و استان‌های بزرگ نتوانسته‌اند این سکوها را از ورزشکاران رزمی‌کار دختر ما بگیرند.
الهی در ادامه از فرماندار بویراحمد به دلیل حمایتش از ورزشکاران قدردانی کرد و گفت: مشکل ورزشکار ما تغذیه، کرایه رفت و آمد، لباس و سایر تجهیزات است. ورزشکار ما به دلیل سوء تغذیه روی تمرین ضعف می‌کند.

  

وی گفت: ورزشکار طلای آسیای استان کهگیلویه و بویراحمد پول رفت و آمدش را ندارد. و بنده خودم به دلیل اینکه روی تمرین حاضر شود، کرایه او را تقبل کرده‌ام.
این مربی تیم ورزشی رزمی‌ دختران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنها اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ورزشکاران مدال آور را تجلیل می‌کند و به نظر من همه مسئولان باید برای اینکه جوانان ما به سمت آسیب اجتماعی نروند، همه باید پای کار باشند. 


کد مطلب: 431463

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/431463/حرف-های-درد-آور-سرمربی-تیم-ورزش-رزمی-دختران-کهگیلویه-بویراحمد-قهرمان-آسیا-پول-رفت-آمدش-ندارد-وقتی-ورزشکاران-ادارات-دولتی-پاسکاری-می-شوند-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1