کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بگو مگوی مدیر جهاد کشاورزی با رئیس اتاق اصناف بر سر قیمت مرغ / صحبت‌های قاطع فرماندار گچساران (+ فیلم)

6 فروردين 1401 ساعت 22:53

ستاد تنظیم بازار شهرستان گچساران با حضور روانبخش دیهیمی خوب فرماندار گچساران، معاونین فرماندار و اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان گچساران در فرمانداری گچساران برگزار شد.


ستاد تنظیم بازار شهرستان گچساران با حضور روانبخش دیهیمی خوب فرماندار گچساران، معاونین فرماندار و اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان گچساران در فرمانداری گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا، لیلا عطاء‌زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گچساران در این جلسه، اظهار داشت: با واگذاری برخی از وظایف وزارت صمت به وزارت جهاد کشاورزی، این سازمان عهده‌دار نظارت بر اصناف و تنظیم بازار،29 قلم کالاهای اساسی مانند مرغ، تخم مرغ، لبنیات، روغن خوراکی، آرد، نان، برنج و شکر، تره بار و میوه و...... می‌شود.
عطاءزاده تصریح کرد: ما در کنار کنترل و نظارت بر بازار توزیع اقلام دولتی از جمله  برنج، روغن خوراکی، شکر و مرغ منجمد انجام می‌دهیم.
مدیر اداره جهاد کشاورزی گچساران گفت: از 28 اسفندماه میوه شب عید به نرخ مصوب در شهرستان در حال توزیع می‌باشد.
عطاءزاده از چندگانگی قیمت مرغ  در شهرستان گلایه کرد و عنوان کرد: ما با واحدهای که بالاتر نرخ مصوب (32 هزار تومان) مرغ را بفروشند برخورد جدی می‌کنیم.
در ادامه رئیس اتاق اصناف گچساران خطاب به مدیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: خیلی از جریمه‌های شما غیرقانونی بوده است چون قانون نظام صنفی در خصوص بازدهی سود، افت و... اقلام و اجناس مشخص است.
محمد راهی عنوان کرد: ما مخالف قیمت مصوب نیستیم، وظیفه اتاق اصناف تهیه و توزیع کالا می‌باشد.
وی تصریح کرد: جهاد کشاورزی به تنهایی نمی‌تواند بربازار نظارت و بازرسی کند چون بیشتر صنوف بازار تخصصی هستند که باید از کارشناسان و بازرسان اتاق اصناف استفاده شود.
راهی خاطر نشان کرد: نباید فقط ابزار جریمه را بکار برد بلکه باید این مشکل و موضوع را بصورت بنیادی حل شود.
  در این نشست مقرر گردید که کمیته مشترک بازار (ستاد تنظیم بازار) با حضور اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی تشکیل و بطور مستمر بازار را رصد، بازرسی و با متخلفین برخورد قانونی صورت بگیرد.
و همچنین با توجه به چندگانگی قیمت مرغ درشهرستان گچساران کمیته مشترک بازار از مرغ فروشی‌ها سطح شهر بازرسی و در صورت مشاهده فروش مرغ غیراز قیمت مصوب و همچنین دریافت مبالغ اضافی تحت عنوان تمیز کردن و خرد کردن مرغ از مشتری با واحدها متخلف برخورد شود.


کد مطلب: 446236

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/446236/بگو-مگوی-مدیر-جهاد-کشاورزی-رئیس-اتاق-اصناف-سر-قیمت-مرغ-صحبت-های-قاطع-فرماندار-گچساران-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1