کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

بازدید فرماندار گچساران از شهرک صنعتی چهاربیشه/از نارضایتی شدید صنعتگران از بی توجهی مسئولان تا مدیرعاملی که نتوانست پاسخگو باشد/ وعده های فرماندار به صنعتگران+تصاویر

11 اسفند 1399 ساعت 8:50

با پیگیری مستمر امیدوار هستیم که بتوانیم از ظرفیت بالا و خوب شهرک صنعتی در جهت رونق تولید و اشتغالزایی بهره برد و هم بتوان در تراز شهرک های صنعتی قابلیت دار در کشور مطرح شود


علیرضا اتابک فرماندار گچساران با همراهی سید هاشم موسوی جهان آباد مدیرعامل شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد، سید احمد نشاطی معاون اقتصادی و برنامه ریزی گچسارانرضا شریفی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران از شهرک صنعتی چهاربیشه گچساران بازدید و از نزدیک مشکلات واحدهای صنعتی را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش کبنانیوز: فرماندار گچساران در حاشیه این بازدید اظهار کرد: شهرستان گچساران دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی می باشد.
علیرضا اتابک افزود: با تلاش و برنامه ریزی می شود شاهد توسعه و رونق تولید و اشتغالزایی در این شهرک صنعتی باشیم
اتابک عنوان کرد: 43 واحد صنعتی، تولیدی  در شهرک صنعتی گچساران  است که از این میزان 23 واحد فعال هستند.
وی تصریح کرد: باید از تمامی ظرفیت شهرک صنعتی چهاربیشه گچساران استفاده شود که در این راستا 125 میلیارد ریال تسهیلات کمک‌های فنی و اعتباری (یارانه ای) برای کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی که هم اکنون فعال هستند در نظر گرفته شده است
فرماندار گچساران  با بیان اینکه این میزان تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی به جهت توسعه و اشتغالزایی تخصیص داده می شود، افزود: با پیگیری مستمر امیدوار هستیم که بتوانیم از ظرفیت بالا و خوب شهرک صنعتی  در جهت رونق تولید و اشتغالزایی  بهره برد و هم بتوان در تراز شهرک های صنعتی  قابلیت دار در کشور مطرح شود.
اتابک خاطر نشان کرد: مبلغ 125 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به جهت کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی در اختیار  شهرک صنعتی قرار خواهد گرفت  و این مبلغ روند قانونی آن طی شده   در اختیار بانک ها  به منظور پرداخت تسهیلات قرار گرفته است.
وی بیان کرد:  این میزان تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی که دارای 60درصد ظرفیت تولید دارند پرداخت می شود.
فرماندار گچساران عنوان کرد: باید متناسب با شرایط جدید اقتصادی این شهرستان به دنبال مشاغل متناسب با بازارهای جدید و نیازهای جامعه هدف در مسیر صادرات بود.
اتابک در خصوص اهم مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی چهاربیشه بیان کرد: واحدهای تولیدی در این شهرک مشکلات زیادی  داشتند که نیاز است  یک نشستی را در فرمانداری با مدیران کل  حوزه اقتصادی، مدیرعاملان بانک ها و شهرک های صنعتی،  مدیران سازمان صنعت، معدن، و تجارت و معاونت اقتصادی استانداری برگزار و  موانع سر راه صنعتگران و تولیدکنندگان را رفع کنیم.
فرماندار گچساران خاطر نشان کرد: از 43 واحد صنعتی و تولید در شهرک 23 واحد فعال هستند و 20 واحد راکد را باید به چرخه تولید باز گرداند.
 
گفتنی است: در حاشیه این بازدید، صنعتگران و کارآفرین شهرک صنعتی چهاربیشه گچساران به غیر بحث اعتبارات، وام ها یارانه ای به کارگاه های تولیدی، مالیات  و... از نبود زیرساخت ها آب ، برق و نبود امنیت، عدم آنتن دهی مناسب  تلفن همراه و اینترنت و فضای و وضعیت نامناسب شهرک صنعتی انتقاد شدید داشتند و در این بازدید مدیرعامل شهرک صنعتی استان نتوانست بخوبی جوابگو مشکلات صنعتگران باشد و همچنین نتوانست گزارشی از عملکرد و اقدامات خود ارائه دهد.
 
فرماندار گچساران از کارخانه آرد مارون، واحد های تولیدی لوله پلی اتیلن، کارخانه شن و ماسه، کارخانه بتن سازی، آب عرش و دستمال سازی، کارگاه کپسول اکسیژن بازدید بعمل آورد.
 


کد مطلب: 431478

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/431478/2/بازدید-فرماندار-گچساران-شهرک-صنعتی-چهاربیشه-نارضایتی-شدید-صنعتگران-بی-توجهی-مسئولان-مدیرعاملی-نتوانست-پاسخگو-باشد-وعده-های-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1