تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۴۳۱۴۷۸
کبنا گزارش می دهد

بازدید فرماندار گچساران از شهرک صنعتی چهاربیشه/از نارضایتی شدید صنعتگران از بی توجهی مسئولان تا مدیرعاملی که نتوانست پاسخگو باشد/ وعده های فرماندار به صنعتگران+تصاویر

۰
کبنا ؛علیرضا اتابک فرماندار گچساران با همراهی سید هاشم موسوی جهان آباد مدیرعامل شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد، سید احمد نشاطی معاون اقتصادی و برنامه ریزی گچسارانرضا شریفی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران از شهرک صنعتی چهاربیشه گچساران بازدید و از نزدیک مشکلات واحدهای صنعتی را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش کبنا نیوز: فرماندار گچساران در حاشیه این بازدید اظهار کرد: شهرستان گچساران دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی می باشد.
علیرضا اتابک افزود: با تلاش و برنامه ریزی می شود شاهد توسعه و رونق تولید و اشتغالزایی در این شهرک صنعتی باشیم
اتابک عنوان کرد: 43 واحد صنعتی، تولیدی  در شهرک صنعتی گچساران  است که از این میزان 23 واحد فعال هستند.
وی تصریح کرد: باید از تمامی ظرفیت شهرک صنعتی چهاربیشه گچساران استفاده شود که در این راستا 125 میلیارد ریال تسهیلات کمک‌های فنی و اعتباری (یارانه ای) برای کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی که هم اکنون فعال هستند در نظر گرفته شده است
فرماندار گچساران  با بیان اینکه این میزان تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی به جهت توسعه و اشتغالزایی تخصیص داده می شود، افزود: با پیگیری مستمر امیدوار هستیم که بتوانیم از ظرفیت بالا و خوب شهرک صنعتی  در جهت رونق تولید و اشتغالزایی  بهره برد و هم بتوان در تراز شهرک های صنعتی  قابلیت دار در کشور مطرح شود.
اتابک خاطر نشان کرد: مبلغ 125 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به جهت کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی در اختیار  شهرک صنعتی قرار خواهد گرفت  و این مبلغ روند قانونی آن طی شده   در اختیار بانک ها  به منظور پرداخت تسهیلات قرار گرفته است.
وی بیان کرد:  این میزان تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی که دارای 60درصد ظرفیت تولید دارند پرداخت می شود.
فرماندار گچساران عنوان کرد: باید متناسب با شرایط جدید اقتصادی این شهرستان به دنبال مشاغل متناسب با بازارهای جدید و نیازهای جامعه هدف در مسیر صادرات بود.
اتابک در خصوص اهم مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی چهاربیشه بیان کرد: واحدهای تولیدی در این شهرک مشکلات زیادی  داشتند که نیاز است  یک نشستی را در فرمانداری با مدیران کل  حوزه اقتصادی، مدیرعاملان بانک ها و شهرک های صنعتی،  مدیران سازمان صنعت، معدن، و تجارت و معاونت اقتصادی استانداری برگزار و  موانع سر راه صنعتگران و تولیدکنندگان را رفع کنیم.
فرماندار گچساران خاطر نشان کرد: از 43 واحد صنعتی و تولید در شهرک 23 واحد فعال هستند و 20 واحد راکد را باید به چرخه تولید باز گرداند.
 
گفتنی است: در حاشیه این بازدید، صنعتگران و کارآفرین شهرک صنعتی چهاربیشه گچساران به غیر بحث اعتبارات، وام ها یارانه ای به کارگاه های تولیدی، مالیات  و... از نبود زیرساخت ها آب ، برق و نبود امنیت، عدم آنتن دهی مناسب  تلفن همراه و اینترنت و فضای و وضعیت نامناسب شهرک صنعتی انتقاد شدید داشتند و در این بازدید مدیرعامل شهرک صنعتی استان نتوانست بخوبی جوابگو مشکلات صنعتگران باشد و همچنین نتوانست گزارشی از عملکرد و اقدامات خود ارائه دهد.
 
فرماندار گچساران از کارخانه آرد مارون، واحد های تولیدی لوله پلی اتیلن، کارخانه شن و ماسه، کارخانه بتن سازی، آب عرش و دستمال سازی، کارگاه کپسول اکسیژن بازدید بعمل آورد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1