کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در مراسم معارفه بخشدار مرکزی لنده مطرح شد

بخشدار جدید لنده معرفی شد (+ تصاویر )

2 آبان 1401 ساعت 21:56

مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان لنده با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار، رئیس دادگستری، فرمانده سپاه ناحیه لنده و جمعی از مسوولان شهرستان برگزار شد.


مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان لنده با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار، رئیس دادگستری، فرمانده سپاه ناحیه لنده و جمعی از مسوولان شهرستان برگزار شد.



به گزارش کبنانیوز؛ در ابتدای این مراسم رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: اگر رشادت‌ها و فداکاری‌های شهیدان و خانواده‌های شهیدان نبود امروز ما در این جایگاه‌ها با تأمین امنیت و آرامش نبودیم.
حجت الاسلام انصاری گفت: باید مسؤلان نسبت به عملکرد خود در حوزه‌های کاری خود در محضر خداوند و شهدا پاسخگو باشند.
وی تأکید کرد: تا می‌توانیم باید خانواده‌های شهیدان و ارباب رجوع‌ها را گره گشایی کنیم.
رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: این عزیزانی که امروز تکریم و معارفه می‌شوند بر سر سفره انقلاب هستند و هدفشان سربلندی انقلاب است و اصلاح طلب و اصول گرایی رنگی نخواهد داشت و باید کار‌هایمان را در جهت رضایت خداوند بدانیم.
وی خاطرنشان کرد: تبریک به مسوول را باید زمانی گفت که رضایت‌مندی مردم را همراه داشته باشد واین مهم با خدمت بی‌منت به مردم جای تبریک دارد.
انصاری گفت: کار برای مردم باید در ذهن و باور ما حاکم شود تا شاهد پیشرفت و عمران و آبادانی شهرستان باشیم.
وی تأکیدکرد: تا زمانی که در صدد رفع مشکلات مردم هستید دادگستری به عنوان یک برادر درکنار شماهست و حمایت کافی را خواهد داشت.
رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: در حوزه رفع معارضات و  مشکلات حوزه کاری هستیم ولی مسولی که مسولیتش برایش بزرگ است ما به عنوان دستگاه قضایی رصد و پیگیری و برخورد خواهیم کرد.
وی گفت: مسولی که در حوزه اموال دولتی تضییع کند بدون هیچگونه مماشاتی برخورد قاطع خواهیم کرد و به ریز مشکلات مردم را مورد رصد و پیگیری خواهیم کرد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: این تغییر وتحولات در حوزه‌های مسولیتی یک امر کاملاً عادی است و امروز نیز شاهد تکریم و معارفه بخشداران قدیم و جدید مرکزی شهرستان لنده هستیم که بخشی از تحولات حوزه سیاسی است.
حسینی خواه تأکید کرد: این تغییرات لازمه تغییر برای رسیدن به پیشرفت و عمران و آبادانی است که از تلاش‌های ٨ساله بخشدارسابق مرکزی قدردانی می‌کنیم و برای بخشدار جدید نیز آرزوی موفقیت داریم.
وی گفت: فرصت خدمت به مردم یک توفیق است که در این برهه زمانی برای متعالی کردن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب لازم و ضروری است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر امروز در این کشور امنیت و آرامشی داریم مدیون نیرو‌های انتظامی و سپاه و بسیج و همه نیرو‌های امنیتی است.
در ادامه نیز بخشدار سابق مرکزی شهرستان لنده گفت: از تلاش‌ها و همکاری خوب همه کسانی که در تحقق خدمت بی‌منت در طول ٨سال گذشته ما را یاری کردند صمیمانه قدردانی می‌کنم.
موسی محتشم گفت: برای رفع مشکلات مردم خدا را شاهد می‌گیریم که دست مردم را برای رفع مشکلات مردم بوسیدیم، با همه ادارات بودیم و همگام و همکار با دهیاران در صحنه بودیم و خودرا ملزم به دفاع از حقوق مردم وبیت المال میدانستم.
وی گفت: کار بخشداری یک جایگاه حساس است چرا که نماینده عالی دولت در بخش است و با مسئولیت‌پذیری و عمل به قانون گرایی خادم مردم بودیم و همواره بر این خدمت بی‌منت افتخار کرده و خواهم کرد.
محتشم گفت: در دیشموک ۴سال خدمت داشتم ولی عمق محرومیت در طی این سال‌ها زیبنده لنده نیست و باید همه پای کار باشیم وبا سیاسی کاری مشکلات شهرستان حل شدنی نخواهد شد.
وی گفت: در بحث توسعه روستایی کار‌های زیربنایی خوبی صورت گرفت که این رویکرد خدمت‌رسانی نیز باید تداوم داشته باشند.
بخشدار سابق مرکزی لنده گفت: از خبرنگاران عزیزی که در طول این سال‌ها یار ویاور ما بودند صمیمانه تشکر می‌کنیم  و از دهیارانم که به عنوان برادران خوبم در این سال‌ها یاری کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.
فرماندار شهرستان لنده گفت: تکریم به منزله نادیده گرفتن استعداد و پتانسیل افراد نیست بلکه باید از این عزیزان در جایگاه‌های مختلف برای توفیق خدمت‌رسانی بهتر استفاده کنیم.
جلال دانش گفت: قدر این فرصت‌ها را برای خدمت به مردم با استفاده از رهنمون‌ها و نصایح امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بکار ببندیم.
وی گفت: شکر نعمت در خدمت به مردم است و باید همه در عرصه‌های مختلف نسبت به متعالی کردن تفکر جهادی و انقلابی تلاش کنیم.
وی اظهارکرد: تلاش برای اجرای فرامین مجموعه دولت و استانداری و فرمانداری و تلاش برای همکاری مضاعف با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شاهد تلاش برای یک جهش عمده در حوزه فعالیت‌های عمرانی داشته باشیم.
فرماندار شهرستان لنده گفت: از مدیرکل بنیاد مسکن که نسبت به اجرای طرح‌های هادی در شهرستان و همراهی بنیاد علوی و مستضعفان در خدمت‌رسانی به مردم همراهی لازم را داشتند قدردانی می‌کنیم.
در ادامه بخشدار جدید مرکزی لنده گفت: امروز افتخار این را داریم که از یکی از سرمایه‌ها و انسانی شهرستان بخشدار سابق که استاد خود می‌دانیم و‌امیدواریم در ادامه راه کمک کار ما باشند.
قنبر زکی‌نژاد گفت: از حجت الاسلام موحد، استاندار، معاون سیاسی استاندار و فرماندار شهرستان لنده که در انتصاب اینجانب نقش داشتند تشکر وافر داریم.
وی گفت: از همین امروز همه مردم و مسولان را به مراسم تودیع‌ام دعوت می‌کنم، یعنی اینکه این مسولیت‌ها اگر ماندگار بود به من نمی‌رسید.
بخشدار مرکزی لنده گفت: نتایج کار مهم است و‌امیدواریم در ادامه راه بتوانیم خادم خوبی برای همه مردم باشیم و در عمل به توصیه‌های انبیأ الهی خادم خوبی باشیم.
وی گفت: با وجود کار‌های خوبی که از سوی نظام و دولت‌های مختلف در طول چهاردهه صورت گرفت ولی عمق محرومیت‌ها بالا است که‌امیدواریم با همراهی و همکاری مردم این مشکلات رفع شوند.
در این آئین قنبر زکی‌نژاد به عنوان بخشدار مرکزی لنده معرفی و از خدمات محتشم بخشدار سابق تجلیل شد.
--------------------------
خبرنگار-صابر عظیمی


کد مطلب: 453697

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/453697/2/بخشدار-جدید-لنده-معرفی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1