تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۶
کد مطلب : ۴۵۳۶۹۷
در مراسم معارفه بخشدار مرکزی لنده مطرح شد

فرماندار لنده: تکریم به منزله نادیده گرفتن پتانسیل افراد نیست /بخشدار جدید لنده: از همین امروز همه را به مراسم تودیع خود دعوت می‌کنم

۲
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان لنده با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار، رئیس دادگستری، فرمانده سپاه ناحیه لنده و جمعی از مسوولان شهرستان برگزار شد.



به گزارش کبنا نیوز؛ در ابتدای این مراسم رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: اگر رشادت‌ها و فداکاری‌های شهیدان و خانواده‌های شهیدان نبود امروز ما در این جایگاه‌ها با تأمین امنیت و آرامش نبودیم.
حجت الاسلام انصاری گفت: باید مسؤلان نسبت به عملکرد خود در حوزه‌های کاری خود در محضر خداوند و شهدا پاسخگو باشند.
وی تأکید کرد: تا می‌توانیم باید خانواده‌های شهیدان و ارباب رجوع‌ها را گره گشایی کنیم.
رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: این عزیزانی که امروز تکریم و معارفه می‌شوند بر سر سفره انقلاب هستند و هدفشان سربلندی انقلاب است و اصلاح طلب و اصول گرایی رنگی نخواهد داشت و باید کار‌هایمان را در جهت رضایت خداوند بدانیم.
وی خاطرنشان کرد: تبریک به مسوول را باید زمانی گفت که رضایت‌مندی مردم را همراه داشته باشد واین مهم با خدمت بی‌منت به مردم جای تبریک دارد.
انصاری گفت: کار برای مردم باید در ذهن و باور ما حاکم شود تا شاهد پیشرفت و عمران و آبادانی شهرستان باشیم.
وی تأکیدکرد: تا زمانی که در صدد رفع مشکلات مردم هستید دادگستری به عنوان یک برادر درکنار شماهست و حمایت کافی را خواهد داشت.
رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: در حوزه رفع معارضات و  مشکلات حوزه کاری هستیم ولی مسولی که مسولیتش برایش بزرگ است ما به عنوان دستگاه قضایی رصد و پیگیری و برخورد خواهیم کرد.
وی گفت: مسولی که در حوزه اموال دولتی تضییع کند بدون هیچگونه مماشاتی برخورد قاطع خواهیم کرد و به ریز مشکلات مردم را مورد رصد و پیگیری خواهیم کرد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: این تغییر وتحولات در حوزه‌های مسولیتی یک امر کاملاً عادی است و امروز نیز شاهد تکریم و معارفه بخشداران قدیم و جدید مرکزی شهرستان لنده هستیم که بخشی از تحولات حوزه سیاسی است.
حسینی خواه تأکید کرد: این تغییرات لازمه تغییر برای رسیدن به پیشرفت و عمران و آبادانی است که از تلاش‌های ٨ساله بخشدارسابق مرکزی قدردانی می‌کنیم و برای بخشدار جدید نیز آرزوی موفقیت داریم.
وی گفت: فرصت خدمت به مردم یک توفیق است که در این برهه زمانی برای متعالی کردن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب لازم و ضروری است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر امروز در این کشور امنیت و آرامشی داریم مدیون نیرو‌های انتظامی و سپاه و بسیج و همه نیرو‌های امنیتی است.
در ادامه نیز بخشدار سابق مرکزی شهرستان لنده گفت: از تلاش‌ها و همکاری خوب همه کسانی که در تحقق خدمت بی‌منت در طول ٨سال گذشته ما را یاری کردند صمیمانه قدردانی می‌کنم.
موسی محتشم گفت: برای رفع مشکلات مردم خدا را شاهد می‌گیریم که دست مردم را برای رفع مشکلات مردم بوسیدیم، با همه ادارات بودیم و همگام و همکار با دهیاران در صحنه بودیم و خودرا ملزم به دفاع از حقوق مردم وبیت المال میدانستم.
وی گفت: کار بخشداری یک جایگاه حساس است چرا که نماینده عالی دولت در بخش است و با مسئولیت‌پذیری و عمل به قانون گرایی خادم مردم بودیم و همواره بر این خدمت بی‌منت افتخار کرده و خواهم کرد.
محتشم گفت: در دیشموک ۴سال خدمت داشتم ولی عمق محرومیت در طی این سال‌ها زیبنده لنده نیست و باید همه پای کار باشیم وبا سیاسی کاری مشکلات شهرستان حل شدنی نخواهد شد.
وی گفت: در بحث توسعه روستایی کار‌های زیربنایی خوبی صورت گرفت که این رویکرد خدمت‌رسانی نیز باید تداوم داشته باشند.
بخشدار سابق مرکزی لنده گفت: از خبرنگاران عزیزی که در طول این سال‌ها یار ویاور ما بودند صمیمانه تشکر می‌کنیم  و از دهیارانم که به عنوان برادران خوبم در این سال‌ها یاری کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.
فرماندار شهرستان لنده گفت: تکریم به منزله نادیده گرفتن استعداد و پتانسیل افراد نیست بلکه باید از این عزیزان در جایگاه‌های مختلف برای توفیق خدمت‌رسانی بهتر استفاده کنیم.
جلال دانش گفت: قدر این فرصت‌ها را برای خدمت به مردم با استفاده از رهنمون‌ها و نصایح امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بکار ببندیم.
وی گفت: شکر نعمت در خدمت به مردم است و باید همه در عرصه‌های مختلف نسبت به متعالی کردن تفکر جهادی و انقلابی تلاش کنیم.
وی اظهارکرد: تلاش برای اجرای فرامین مجموعه دولت و استانداری و فرمانداری و تلاش برای همکاری مضاعف با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شاهد تلاش برای یک جهش عمده در حوزه فعالیت‌های عمرانی داشته باشیم.
فرماندار شهرستان لنده گفت: از مدیرکل بنیاد مسکن که نسبت به اجرای طرح‌های هادی در شهرستان و همراهی بنیاد علوی و مستضعفان در خدمت‌رسانی به مردم همراهی لازم را داشتند قدردانی می‌کنیم.
در ادامه بخشدار جدید مرکزی لنده گفت: امروز افتخار این را داریم که از یکی از سرمایه‌ها و انسانی شهرستان بخشدار سابق که استاد خود می‌دانیم و‌امیدواریم در ادامه راه کمک کار ما باشند.
قنبر زکی‌نژاد گفت: از حجت الاسلام موحد، استاندار، معاون سیاسی استاندار و فرماندار شهرستان لنده که در انتصاب اینجانب نقش داشتند تشکر وافر داریم.
وی گفت: از همین امروز همه مردم و مسولان را به مراسم تودیع‌ام دعوت می‌کنم، یعنی اینکه این مسولیت‌ها اگر ماندگار بود به من نمی‌رسید.
بخشدار مرکزی لنده گفت: نتایج کار مهم است و‌امیدواریم در ادامه راه بتوانیم خادم خوبی برای همه مردم باشیم و در عمل به توصیه‌های انبیأ الهی خادم خوبی باشیم.
وی گفت: با وجود کار‌های خوبی که از سوی نظام و دولت‌های مختلف در طول چهاردهه صورت گرفت ولی عمق محرومیت‌ها بالا است که‌امیدواریم با همراهی و همکاری مردم این مشکلات رفع شوند.
در این آئین قنبر زکی‌نژاد به عنوان بخشدار مرکزی لنده معرفی و از خدمات محتشم بخشدار سابق تجلیل شد.
--------------------------
خبرنگار-صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها دولتی در سال گذشته، حاکی از زیان انباشته قابل توجه آن‌ها ...
1