کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد:

آغاز فعالیت میز خدمت 3 روزه با حضور نمایندگان تام الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد در یاسوج + (تصاویر)

25 تير 1402 ساعت 18:05

در آستانه دور دوم سفر استانی هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد میز خدمت ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان تام الاختیار وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در یاسوج آغاز شد.


در آستانه دور دوم سفر استانی هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد میز خدمت ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان تام الاختیار وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در یاسوج آغاز شد.
به گزارش کبنا؛ امین درخشان_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد_ گفت: در طرح ملی خدمت میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی و در آستانه دور دوم سفر استانی هیئت دولت سیزدهم به استان کهگیلویه و بویراحمد، میز ارتباطات مردمی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی با حضور نمایندگان تام الاختیار وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی دکتر سالاری معاون هنری و دکتر رمضانی مدیرکل امور استانهای وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در حال برگزاری است. 
امین درخشان ضمن اشاره به دستگاه‌های مربوط به این دیدار گفت: در این دیدار که باحضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، کارکنان و ابواب جمعی نهادها و دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی از جمله سازمان حج زیارت، اداره اوقاف و امورخیریه، نهاد کتابخانه‌های عمومی و خبرگزاری ایرنا درحال برگزاری است و تا ۲۸ تیرماه ادامه دارد. 
وی افزود: این میز خدمت به مدت ۳روز در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی طبقه سوم دایر است و همه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه می توانند با حضور در اداره کل ارشاد مسائل و مشکلات خود را با نمایندگان تام‌الاخیار وزیر ارشاد مطرح نمایند. 
درخشان اظهار داشت: پس از مطرح شدن مشکلات توسط مراجعه‌کنندگان، دستورات لازم از سوی نمایندگان تام‌الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد به حوزه های مربوط در وزارت ارشاد و سازمانها تابعه (اوقاف،حج و زیارت، کتابخانه‌های عمومی، خبرگزاری ایرنا و ...) جهت پیگیری ارسال می‌شود.


کد مطلب: 464796

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/464796/2/آغاز-فعالیت-میز-خدمت-3-روزه-حضور-نمایندگان-تام-الاختیار-وزیر-فرهنگ-ارشاد-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1