تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۴۶۴۷۹۶
کبنا گزارش می‌دهد:

آغاز فعالیت میز خدمت 3 روزه با حضور نمایندگان تام الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد در یاسوج + (تصاویر)

۰
کبنا ؛در آستانه دور دوم سفر استانی هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد میز خدمت ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان تام الاختیار وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در یاسوج آغاز شد.
به گزارش کبنا؛ امین درخشان_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد_ گفت: در طرح ملی خدمت میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی و در آستانه دور دوم سفر استانی هیئت دولت سیزدهم به استان کهگیلویه و بویراحمد، میز ارتباطات مردمی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی با حضور نمایندگان تام الاختیار وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی دکتر سالاری معاون هنری و دکتر رمضانی مدیرکل امور استانهای وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در حال برگزاری است. 
امین درخشان ضمن اشاره به دستگاه‌های مربوط به این دیدار گفت: در این دیدار که باحضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، کارکنان و ابواب جمعی نهادها و دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی از جمله سازمان حج زیارت، اداره اوقاف و امورخیریه، نهاد کتابخانه‌های عمومی و خبرگزاری ایرنا درحال برگزاری است و تا ۲۸ تیرماه ادامه دارد. 
وی افزود: این میز خدمت به مدت ۳روز در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی طبقه سوم دایر است و همه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه می توانند با حضور در اداره کل ارشاد مسائل و مشکلات خود را با نمایندگان تام‌الاخیار وزیر ارشاد مطرح نمایند. 
درخشان اظهار داشت: پس از مطرح شدن مشکلات توسط مراجعه‌کنندگان، دستورات لازم از سوی نمایندگان تام‌الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد به حوزه های مربوط در وزارت ارشاد و سازمانها تابعه (اوقاف،حج و زیارت، کتابخانه‌های عمومی، خبرگزاری ایرنا و ...) جهت پیگیری ارسال می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیمان
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر درخشان مدیرکل انقلابی و مردمی
اسفندیاری
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی این درخشان رو عزل کنید نه اینکه متولی امر رسانه است دلخوش به اینه که رسانه مجیزگوش باشن و اغلب رسانه ها هم برای برخورداری از خان نعمت، همیشه برای ایشون در فضای مجازی مجیزگویی میکنند حال آنکه ایشان در حد و اندازه مجیز نبوده و نیست
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1