کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

سفر رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به یاسوج / تفاوت دولت رئیسی و روحانی از نظر سردار جلالی / تعاملات مثبت و ارتقای همکاری دولت سیزدهم در موضوع پدافند غیرعامل / مجلس قانون تشکیل پدافند غیرعامل را تصویب کرد ( + تصاویر )

31 شهريور 1402 ساعت 17:35

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و مورد استقبال مسئولان ارشد این استان قرار گرفت.


رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و مورد استقبال مسئولان ارشد این استان قرار گرفت.
به گزارش کبنا، بعد از ظهر امروز ( ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲) سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و مورد استقبال مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد ( سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح، سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی استاندار، علی محمد روستا معاون عمرانی استاندار، شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی) قرار گرفت.
سردار جلالی با همراهی مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه پل چهارم بشار یاسوج، پروژه ساماندهی رودخانه بشار، شهدای گمنام یاسوج، شرکت فرآورده‌های نفتی استان بازدید کرد و قرار است که از پروژه‌های مهم دیگر مرکز استان بازدید کند.
سفر رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به یاسوج ( +  تصاویر )
سردار جلالی_ رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور_ در ادامه این بازدید‌ها در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سؤالات آن‌ها پاسخ داد.
وی با مقایسه تفاوت دولت آقای روحانی و رئیسی در خصوص توجه به پدافند غیرعامل، اظهار داشت: در دولت آقای روحانی، تعامل چندانی با دولت بر سر موضوعات پدافند غیرعامل وجود نداشت، اما در دولت آقای رئیسی موضوع متفاوت است و شاهد تعاملات مثبت دولت در موضوع پدافند غیرعامل نسبت به شناسایی و کنترل مخاطرات و مقابله با تهدید‌ها هستیم.
وی افزود: همچنین حضور و مشارکت سازمان پدافند غیرعامل در شورا‌های عالی مانند شورای عالی شهرسازی، شورای عالی ترافیک و دیگر شوراها افزایش یافت که این می‌تواند به نهادینه شدن پدافند غیرعامل در ذات برنامه‌ریزی‌ها در سطح کلان و خرد کمک کند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مجلس نیز در سال جاری یک ردیف بودجه‌ای برای موضوع پدافند غیرعامل در نظر گرفته است که می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد و تعاملات سازمان پدافند غیرعامل کشور با دولت هم بسیار خوب است. پیشنهادات و برنامه‌ها تنظیم شده که بتوانیم تعاملات بیشتری با دولت داشته باشیم.
سردار جلالی گفت: در شهریورماه قانون تشکیل پدافند غیرعامل را مجلس تصویب کرد که اختیارات و نوع ارتباط با دولت و تکالیف صریحی را مشخص کرده و اختیارات خوبی هم به سازمان داده است. بنظرم این رویکرد دولت و تصویب قانون نقطه عطفی در حوزه پدافند غیرعامل خواهد بود.


سفر رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به یاسوج / بازدید از پروژه‌های مهم ( +  تصاویر )

سفر رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به یاسوج / بازدید از پروژه‌های مهم ( +  تصاویر )

 


کد مطلب: 467312

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/467312/2/سفر-رئیس-سازمان-پدافند-غیرعامل-کشور-یاسوج-تفاوت-دولت-رئیسی-روحانی-نظر-سردار-جلالی-تعاملات-مثبت-ارتقای-همکاری-سیزدهم-موضوع-مجلس-قانون-تشکیل-تصویب-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1