تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۴۶۷۳۱۲
کبنا گزارش می‌دهد

سفر رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به یاسوج / تفاوت دولت رئیسی و روحانی از نظر سردار جلالی / تعاملات مثبت و ارتقای همکاری دولت سیزدهم در موضوع پدافند غیرعامل / مجلس قانون تشکیل پدافند غیرعامل را تصویب کرد ( + تصاویر )

۲
کبنا ؛رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و مورد استقبال مسئولان ارشد این استان قرار گرفت.
به گزارش کبنا، بعد از ظهر امروز ( ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲) سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و مورد استقبال مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد ( سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح، سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی استاندار، علی محمد روستا معاون عمرانی استاندار، شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی) قرار گرفت.
سردار جلالی با همراهی مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه پل چهارم بشار یاسوج، پروژه ساماندهی رودخانه بشار، شهدای گمنام یاسوج، شرکت فرآورده‌های نفتی استان بازدید کرد و قرار است که از پروژه‌های مهم دیگر مرکز استان بازدید کند.
سفر رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به یاسوج ( +  تصاویر )
سردار جلالی_ رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور_ در ادامه این بازدید‌ها در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سؤالات آن‌ها پاسخ داد.
وی با مقایسه تفاوت دولت آقای روحانی و رئیسی در خصوص توجه به پدافند غیرعامل، اظهار داشت: در دولت آقای روحانی، تعامل چندانی با دولت بر سر موضوعات پدافند غیرعامل وجود نداشت، اما در دولت آقای رئیسی موضوع متفاوت است و شاهد تعاملات مثبت دولت در موضوع پدافند غیرعامل نسبت به شناسایی و کنترل مخاطرات و مقابله با تهدید‌ها هستیم.
وی افزود: همچنین حضور و مشارکت سازمان پدافند غیرعامل در شورا‌های عالی مانند شورای عالی شهرسازی، شورای عالی ترافیک و دیگر شوراها افزایش یافت که این می‌تواند به نهادینه شدن پدافند غیرعامل در ذات برنامه‌ریزی‌ها در سطح کلان و خرد کمک کند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مجلس نیز در سال جاری یک ردیف بودجه‌ای برای موضوع پدافند غیرعامل در نظر گرفته است که می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد و تعاملات سازمان پدافند غیرعامل کشور با دولت هم بسیار خوب است. پیشنهادات و برنامه‌ها تنظیم شده که بتوانیم تعاملات بیشتری با دولت داشته باشیم.
سردار جلالی گفت: در شهریورماه قانون تشکیل پدافند غیرعامل را مجلس تصویب کرد که اختیارات و نوع ارتباط با دولت و تکالیف صریحی را مشخص کرده و اختیارات خوبی هم به سازمان داده است. بنظرم این رویکرد دولت و تصویب قانون نقطه عطفی در حوزه پدافند غیرعامل خواهد بود.


سفر رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به یاسوج / بازدید از پروژه‌های مهم ( +  تصاویر )

سفر رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به یاسوج / بازدید از پروژه‌های مهم ( +  تصاویر )

 
نام شما

آدرس ايميل شما

احسان
Romania
سفر پشت سفر، دید و بازدید پشت سر هم، خروجی جلسات صفر... نتیجه اینچنین سفرهایی فقط و فقط درجا زدن استان و فقیر شدن مردم. آقایان این مردم گوششان از حرفهای شما پر شده.‌ البته که انتخابات نزدیکه و رای ۱۲۰ درصدی مردم استان لازم
دانای روزگار
Iran, Islamic Republic of
اول اینکه این همه از دولت انقلابی جناب آقای دکتر سید ابراهیم رییس الساداتی رییس جمهور انقلابی اسلامی تعریف و تمجید!!!!!
میکنید جنبه ی انتخاباتی دارد و مردم ایران به خوبی همه چیز را می دانند

دوم پدافند غیرعامل شما در دولت انقلابی سید ابراهیم رییسی فعال شده و این همه مشکلات گریبانگیر مردم است. وای به حال روزی که فعال نباشند
جلوی چشمان مبارکتان سیل شهرها را ویران می‌کند و معادن منفجر می شوند و ریزش می‌کنند و ......کدام پدافند غیرعامل سردار جلالی؟؟؟؟!!!
عکس
Iran, Islamic Republic of
آخ سی مدیران دولت انقلابی......
Iran, Islamic Republic of
تمام اینها یی که گفتید برای مردم شریف ایران زمین نان می شود که شکم گرسنه خود راسیر کنند راستی ازمعیشت تورم و گرانی مسکن خیر دارید یا دچار فراموشی مزمن شده اید
Iran, Islamic Republic of
اگه خودتون تعریف خودتون ندین که باید تعریفتون بده
برف پارسال
Iran, Islamic Republic of
پارسال برف کمی در یاسوج آمد
به مدت دو روز آب و برق یاسوج پی در پی قطع نیست

این هم از پدافند غیرعامل......
منصف
Iran, Islamic Republic of
سلام اصلا اینطور نبود.در دولت رحانی کنفرانسها میزگرد بیشتر و اثرات بهتر بود........
Iran, Islamic Republic of
روحانی به شما که می خواستین دخالت بیمورد کنین بله بها نمی داد .این دولت حتی نان خالی را هم از مردم گرفت
Iran, Islamic Republic of
آخر این دولت هم میبینمت
United Kingdom
چه سربزیری دارید اینقدر خم می شوید فکر نمی کنید این عکس ها پخش می شود باعث شرمندگی مردم این استان می شوید ..
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1