کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع مردم سرفاریاب:

آیت‌الله نبوی‌زاده، قاضی دادگستری و مدرس دانشگاه: بنده کودک بودم آقایانی که الان در صحنه هستند نام‌شان شنیده می‌شد و هم‌چنان کاندید‌اند / ما مردم هستیم که نتوانستم خوب تصمیم بگیریم / باید برای تغییر وضعیت موجود از جان مایه بگذاریم

29 دی 1402 ساعت 0:52

آیت الله نبوی‌زاده، قاضی دادگستری و مدرس دانشگاه عصر امروز (پنجشنبه 28 دی‌ماه 1402) در جمع تعدادی از اهالی سرفاریاب و حومه گفت: انتخابات مسأله مهمی است، رأی هویت، شخصیت و شرف هر شخصی است.


آیت‌الله نبوی‌زاده، قاضی دادگستری و مدرس دانشگاه عصر امروز (پنجشنبه 28 دی‌ماه 1402) در جمع تعدادی از اهالی سرفاریاب و حومه گفت: انتخابات مسأله مهمی است، رأی هویت، شخصیت و شرف هر شخصی است.
         

به گزارش کبنا، وی افزود: انسان به این نتیجه رسیده که مردم‍سالاری به عنوان یک شیوه‌ای از حکومت که مردم در ابراز عقیده خود آزاد هستند و در یک انتخابات سالم شخص مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند که وکیل آنها باشد.
نبوی‌زاده خاطرنشان کرد: هر چند ایراداتی در دموکراسی هست اما در شرایط فعلی بهترین روش برای حکومت است، روشی که مردم آزادانه انتخاب می‌کنند که چه تفکر و برنامه‌ای برای جامعه مفیدتر خواهد بود.
این مدرس دانشگاه با بیان اینکه منطقه سرفاریاب و حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ مشکلات فراوانی دارد، گفت: بیان کردن آن‌ها تکراری شده است اما ما هنوز در نیاز‌های اولیه‌ای چون آب، برق، گاز و جاده مانده‌ایم.
نبوی‌زاده تصریح کرد: از نظر تقسیمات کشوری سرفاریاب شهر است اما آیا هیچ سنخیتی یا شباهتی با شهر دارد!؟
وی با اشاره به اینکه نباید بر اساس تعصبات جاهلانه رفتار کنیم، افزود: واقعیت این است که شهرستان کهگیلویه با وجود دشت‌های حاصل خیز، آب فراوان، طبیعت بکر، چشمه‌های جوشان، معادن غنی متعدد و متنوع، نیروی انسانی مستعد و قدمت بالای تاریخی از شهرستان‌های اطراف خود دچار عقب ماندگی عمیقی شده است؛ چرا که ما فریب خوردیم و نتوانستیم آنچه را که داریم، شکوفا کنیم و آنچه را که استحقاق آن را داریم، محقق کنیم.
این مدرس دانشگاه با بیان اینکه آیا هر کسی آمد ما را اغوا و فریب داد یک سال نه، بیست سال نه، سی سال، همچنان باید فریب آن‌ها را بخوریم، افزود: بنده کودک بودم آقایانی که الان در صحنه هستند نام‌شان شنیده می‌شد و هم‌چنان کاندید‌اند و فقط به واسطه اینکه ما مردم هستیم که نتوانستم خوب تصمیم بگیریم.
   
نبوی‌زاده با بیان اینکه همه از وضعیت موجود ناراضی هستند اما همان‌ها بازم پشت سرشان سینه می‌زنند، گفت: این یک مصیب است باید وا مصیبتا سر داد.
وی شاخص‌های یک نماینده را دانایی و عالم بودن، بینش سیاسی، دلسوز مردم، در عمل اخلاص داشتن و توانمندی، عنوان کرد و گفت: در هر شخصی این شاخص‌ها را پیدا کردید به آن رأی دهید.
نبوی‌زاده انتخابات را سرنوشت نسل‌های آینده این منطقه دانست و افزود: ما باید به خود بیاییم، وضعیت، وضعیت قابل دفاعی نیست، باید برای تغییر وضعیت موجود از جان مایه بگذاریم.


کد مطلب: 471515

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/471515/2/آیت-الله-نبوی-زاده-قاضی-دادگستری-مدرس-دانشگاه-بنده-کودک-بودم-آقایانی-الان-صحنه-هستند-نام-شان-شنیده-می-شد-هم-چنان-کاندید-اند-مردم-هستیم-نتوانستم-خوب-تصمیم-بگیریم-باید-تغییر-وضعیت-موجود-جان-مایه-بگذاریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1