تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۲
کد مطلب : ۴۷۱۵۱۵
در جمع مردم سرفاریاب:

آیت‌الله نبوی‌زاده، قاضی دادگستری و مدرس دانشگاه: بنده کودک بودم آقایانی که الان در صحنه هستند نام‌شان شنیده می‌شد و هم‌چنان کاندید‌اند / ما مردم هستیم که نتوانستم خوب تصمیم بگیریم / باید برای تغییر وضعیت موجود از جان مایه بگذاریم

۴
کبنا ؛آیت‌الله نبوی‌زاده، قاضی دادگستری و مدرس دانشگاه عصر امروز (پنجشنبه 28 دی‌ماه 1402) در جمع تعدادی از اهالی سرفاریاب و حومه گفت: انتخابات مسأله مهمی است، رأی هویت، شخصیت و شرف هر شخصی است.
         

به گزارش کبنا، وی افزود: انسان به این نتیجه رسیده که مردم‍سالاری به عنوان یک شیوه‌ای از حکومت که مردم در ابراز عقیده خود آزاد هستند و در یک انتخابات سالم شخص مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند که وکیل آنها باشد.
نبوی‌زاده خاطرنشان کرد: هر چند ایراداتی در دموکراسی هست اما در شرایط فعلی بهترین روش برای حکومت است، روشی که مردم آزادانه انتخاب می‌کنند که چه تفکر و برنامه‌ای برای جامعه مفیدتر خواهد بود.
این مدرس دانشگاه با بیان اینکه منطقه سرفاریاب و حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ مشکلات فراوانی دارد، گفت: بیان کردن آن‌ها تکراری شده است اما ما هنوز در نیاز‌های اولیه‌ای چون آب، برق، گاز و جاده مانده‌ایم.
نبوی‌زاده تصریح کرد: از نظر تقسیمات کشوری سرفاریاب شهر است اما آیا هیچ سنخیتی یا شباهتی با شهر دارد!؟
وی با اشاره به اینکه نباید بر اساس تعصبات جاهلانه رفتار کنیم، افزود: واقعیت این است که شهرستان کهگیلویه با وجود دشت‌های حاصل خیز، آب فراوان، طبیعت بکر، چشمه‌های جوشان، معادن غنی متعدد و متنوع، نیروی انسانی مستعد و قدمت بالای تاریخی از شهرستان‌های اطراف خود دچار عقب ماندگی عمیقی شده است؛ چرا که ما فریب خوردیم و نتوانستیم آنچه را که داریم، شکوفا کنیم و آنچه را که استحقاق آن را داریم، محقق کنیم.
این مدرس دانشگاه با بیان اینکه آیا هر کسی آمد ما را اغوا و فریب داد یک سال نه، بیست سال نه، سی سال، همچنان باید فریب آن‌ها را بخوریم، افزود: بنده کودک بودم آقایانی که الان در صحنه هستند نام‌شان شنیده می‌شد و هم‌چنان کاندید‌اند و فقط به واسطه اینکه ما مردم هستیم که نتوانستم خوب تصمیم بگیریم.
   
نبوی‌زاده با بیان اینکه همه از وضعیت موجود ناراضی هستند اما همان‌ها بازم پشت سرشان سینه می‌زنند، گفت: این یک مصیب است باید وا مصیبتا سر داد.
وی شاخص‌های یک نماینده را دانایی و عالم بودن، بینش سیاسی، دلسوز مردم، در عمل اخلاص داشتن و توانمندی، عنوان کرد و گفت: در هر شخصی این شاخص‌ها را پیدا کردید به آن رأی دهید.
نبوی‌زاده انتخابات را سرنوشت نسل‌های آینده این منطقه دانست و افزود: ما باید به خود بیاییم، وضعیت، وضعیت قابل دفاعی نیست، باید برای تغییر وضعیت موجود از جان مایه بگذاریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

همت
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد رضا افروز👌
خدا میدونه یه انسان شجاع ، مثل رضا افروز باید نماینده ما مردم در مجلس باشد
France
مسئله وکیل با حاکمیت فرق دارد جناب نبوی زاده برای وکالت و قانون گداری ثبت نام کرده است یا برای حکومت کردن و حاکم شدن و حکم کردن به تبین و شناخت جایگاه خیلی فاصله دارد شاید در جایگاه قضاوت این عزیز قاضی خیلی خوب و منطبق با قوانین عمل کند و بنظر می رسد در این مسیر موفقیت حاصل نشود چون هنوز درک صحیحی از قانون نمایندگی و وکالت مردم در مجلس شورای اسلامی ندارد جایگاه مجلس شورای اسلامی قانون گذار و نظارتی است نه حاکمیتی و حکمرانی است
Iran, Islamic Republic of
البته بزرگوار ، شما حتما در مورد حاکمیت و حکمرانی مطالعه و تحقیق کنید مجلس هم رکنی از ارکان حاکمیت است!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
کاش یه نماینده با این طرز فکر وارد مجلس میکردیم یاسوج هم شبیه شهر نیست شبیه یه روستا بزرگ هست با کمی امکانات بیشتر از روستا.نماینده باید حقوق دان باشه که بتونه از حق مردم دفاع کنه وگرنه هر آدمی که لیسانس داره می‌تونه نماینده مجلس باشه و هیچ کاری هم ازش بر نیاد صرفا اسم نماینده رو یدک میکشه .فکر نکنم هیچ وقت بویراحمد پیشرفت کنه با این نگاه طایفه ای مردم
Iran, Islamic Republic of
تو در مورد ده كهنه خودت صحبت كن كه در فصل بهار و تابستان جاي زندگي ادمي نيست ياسوج اگه بده چرا هم شهريان شما اشغالش كردنه فقط يه روز زندگي تو ياسوج كل سرزمينتو ارزش داره
احسان
Iran, Islamic Republic of
ب قول اقای موحد ی دور نفهمید رای دادید بهم دو دور سه دور نفهمیدید چهار دور نفهمیدید !! متاسفانه فقر فرهنگی کهگیلویه بزرگ بیداد میکند ، کهگیلویه بزرگ نابود شده
Iran, Islamic Republic of
نبوی انسان باسوادیه ولی جو کهگیلویه مسموم هست و بیشتر تمایل به پیر و پاتال ها دارن
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
یکی از هزاران دلایلی که حق به حقدار نمی رسد در باره نمایندگان این شهرستان!!؛؛؛؛؛ رقیبی میاد رفیقی را رودر رو بزرگی قرار میدهد::: به طمع یامقامی یا خدای ناکرده مادیاتی:::: هرچه باشد تجربه اصلح تره::: چرا که اتحاد وشراکت بالاتره::::: البته رسانه ها وظیفه شون اعلان نظرات همه است:::: وووو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مقصر مردم هستند که بیست ساله موحد آنها را سرکار گذاشته
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1