تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب : ۴۷۶۷۱۶
کبنا گزارش می‌دهد

بازدید وزیر اقتصاد از انبارهای اموال تملیکی کهگیلویه و بویراحمد / خاندوزی: همه چیز در انبارها شفاف و برخط انجام می‌گیرد

۰
کبنا ؛سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی صبح امروز به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد. بازدید از انبار اداره‌کل اموال تملیکی استان از جمله برنامه‌های وزیر اقتصاد بود.
به گزارش کبنا، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد بعد از ظهر امروز از انبار اداره‌کل اموال تملیکی استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد. خاندوزی در این بازدید گفت: یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که در حوزه نگاهداشت کالا‌های رسوبی کشور با دستور رئیس‌جمهوری شهیدمان آغاز شد و با همکاری قوه قضاییه هم به سرانجام رسید.
وی افزود: در گذشته در خصوص نگهداشت کالا‌ها به وضعیت بسیار اسف‌بار رسیدیم که الحمدالله نگه‌داری‌های با استاندارد و با ثبت دقیق انجام می‌گیرد.
خاندوزی افزود: در خصوص استرداد کالاها معادل چندین سال فقط در سال 1402 استرداد کالا‌های رسوبی صورت گرفت؛ یعنی صاحبان کالا‌ها آمدند و به جهت این‌که جدیت سازمان اموال تملیکی را دیدند خیلی سریع مراحل قانونی خود را طی کردند که می‌توانند کالا را برگردانند.
وزیر اقتصاد گفت: دسترسی شفاف و حراج برخط الکترونیکی کالا از ذیگر اقدامات خوب دولت سیزدهم بود که دسترسی به کالاهای رسوبی در انبارهای اموال تملیکی عادلانه است.
وی به سامانه سیاد اشاره کرد و گفت: ورود کالاها به انبارهای اموال تملیکی کشور به شکل برخط انجام می‌گیرد که در واقع به شکل کاملاً متمرکز و برخط آنلاین قابلیت رصد هستند که این یک گام بسیار مهم در راستای شفافیت و جلوگیری از هر گونه تخلف و فساد است.
به گزارش کبنا، وزیر اقتصاد همچنین از کارخانه سیمان دشتروم و کارخانه قند یاسوج بازدید کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حمله بهرامی به رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج / در بیمارستان شهید جلیل چه خبر است؟

حمله بهرامی به رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج / در بیمارستان شهید جلیل چه خبر است؟

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با انتشار یادداشتی، عملکرد ...
چرا صدای هیچ نهاد ناظری در برابر نقش‌آفرینی دولتی‌ها به نفع یک نامزد خاص درنیامد؟

چرا صدای هیچ نهاد ناظری در برابر نقش‌آفرینی دولتی‌ها به نفع یک نامزد خاص درنیامد؟

تمام عزم دولتمردان شهید رییسی با بکارگیری رسانه‌ها و امکانات در اختیار خود، مصروف تلاش ...
1