کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست هماهنگی اعضای ستاد مردمی قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

خلقی‌پور: برنامه‌ای برای گرفتن مسئولیت ندارم، در بحث ستاد آقای قالیباف وظیفه خود را کارگری می‌دانم / از یک رأی هم نمی‌گذریم/ با این همه دشمنی، نتوانستند یک پرونده علیه آقای قالیباف در بیاورند

30 خرداد 1403 ساعت 20:49

رئیس ستاد قالیباف در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از سلیقه های مختلف در شورای راهبردی استفاده بشود، آقای قالیباف ۱۲ سال شهردار تهران بوده است و با این همه دشمنی که داشت نتوانستند یک پرونده علیه ایشان دربیاورند، جزو پنج شهردار برتر جهان بود.


رئیس ستاد مردمی محمد باقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از سلیقه‌های مختلف در شورای راهبردی استفاده بشود، آقای قالیباف ۱۲ سال شهردار تهران بوده است و با این همه دشمنی که داشت نتوانستند یک پرونده علیه‌ایشان دربیاورند، جزء پنج شهردار برتر جهان بود.
به گزارش کبنا، خلیفه خلقی‌پور روز چهارشنبه (30 خرداد ماه 1403) در نشست ساماندهی اعضای ستاد مردمی محمد باقر قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما نسبت به حرکت‌های سیاسی موضع نداریم انتخابات مجلس تمام شده است، وظیفه ما این است برای بحث ریاست جمهوری کمک کنیم.
خلقی‌پور اظهار کرد: چنانچه آقای قالیباف رئیس جمهور شود، همه ما باید با نمایندگان و مسئولان استان برای پیشرفت استان تمام تلاش خود را به کار بگیریم.
خلقی پور افزود: برای توسعه همه باید پای کار بیایند و از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم چه اصلاح طلب و چه اصولگرا فرقی ندارد.
وی گفت: در دولت شهید رئیسی پیشنهاد‌های زیادی داشتم و دارم، اما برنامه‌ای برای گرفتن مسئولیت ندارم، در بحث ستاد آقای قالیباف وظیفه خود را کارگری می‌دانم و تلاش‌مان این است که از یک رای هم حتی نگذریم.
رئیس ستاد قالیباف تصریح کرد: خودمان را نباید دست کم بگیریم و بگوییم استان ما یک درصد جمعیت کشور است و رای ما تأثیر ندارد، سال ۹۲ کمتر از ۲۰۰ هزار رای می‌توانست انتخابات را به مرحله دوم بکشاند.
استان ما در مشارکت انتخابات اول است و در نتیجه انتخابات مؤثر و تأثیر‌گذار است.
نشست هماهنگی اعضای ستاد مردمی قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
وی گفت: معاونت رسانه‌ای ستاد به عهده آقای نظری است، سید رضا خاضع مسئولیت معاونت فضای مجازی را بر عهده دارد. معاونت تولیدات محتوا، معاونت امور جوانان (دکتر صادق پناهی)، معاونت مراکز بهداشت، معاونت سازماندهی امور فرزندان شهدا(ایمان عبدیان)، معاونت طلاب و روحانیون، معاونت نفت و انرژی (عزیزی)، معاونت ورزشکاران، معاونت بهداشت و درمان (بهنام نیازی)، معاونت توانبخشی (بهرام پارسا)، معاونت هنرمندان (سید اکبر سلیمانی)، معاونت دانشجویی (افای ولوی)، معاونت صنعتگران، معاونت ادارات و نهاد‌ها (رحیمی)، معاونت شهری و محلی، معاونت متخصصین(مهندس خورشیدی)، معاونت پشتیبانی و مالی (مهندس عبدیان)، معاونت ایثار و شهادت (یزدان دوست)، معاونت فرهنگیان (جمیل پور)، معاونت اقشار (روح الله طاعت منش)، معاونت اصناف و بازار، معاونت تبلیغات (حیدرخواه)، معاونت اداری و سازماندهی(سید علی حسن فاضلی)، معاونت امور شهرستان‌ها (دکتر غلامی) نیز در نظر گرفته شده است‌.
خلقی پور خاطرنشان کرد: از سلیقه‌های مختلف در شورای راهبردی استفاده بشود، آقای قالیباف ۱۲ سال شهردار تهران بوده است و با این همه دشمنی که داشت نتوانستند یک پرونده علیه‌ایشان دربیاورند، جزء پنج شهردار برتر جهان بود.
وی گفت: الگانس‌هایی که به نیروی انتظامی قدرت ویژه داد و هنوز از ته مانده‌هایش استفاده می‌کنند، توسط آقای قالیباف انجام گرفت، این کار‌ها مدیریت می‌خواهد.
نشست هماهنگی اعضای ستاد مردمی قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
خلقی پور بیان کرد: پایه‌گذار بنیاد موشکی کشور آقای قالیباف است و زیرساخت‌های زیادی ایجاد کرد، با این توانایی‌ها می‌توانیم دنیا را به زانو دربیاوریم.
وی گفت: مشکل کشور ما منابع نیست، بلکه مشکل کشور ما سوء مدیریت است. خانم راستیان به عنوان رئیس ستاد بانوان انتخاب شده و خانم آذربو به عنوان قائم مقام ستاد انتخاب شده‌اند.
نشست هماهنگی اعضای ستاد مردمی قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد


کد مطلب: 477248

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/477248/2/خلقی-پور-برنامه-ای-گرفتن-مسئولیت-ندارم-بحث-ستاد-آقای-قالیباف-وظیفه-خود-کارگری-می-دانم-یک-رأی-هم-نمی-گذریم-این-همه-دشمنی-نتوانستند-پرونده-علیه-بیاورند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1