تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۹
کد مطلب : ۴۷۷۲۴۸
نشست هماهنگی اعضای ستاد مردمی قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

خلقی‌پور: برنامه‌ای برای گرفتن مسئولیت ندارم، در بحث ستاد آقای قالیباف وظیفه خود را کارگری می‌دانم / از یک رأی هم نمی‌گذریم/ با این همه دشمنی، نتوانستند یک پرونده علیه آقای قالیباف در بیاورند

۰
کبنا ؛
رئیس ستاد مردمی محمد باقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از سلیقه‌های مختلف در شورای راهبردی استفاده بشود، آقای قالیباف ۱۲ سال شهردار تهران بوده است و با این همه دشمنی که داشت نتوانستند یک پرونده علیه‌ایشان دربیاورند، جزء پنج شهردار برتر جهان بود.
به گزارش کبنا، خلیفه خلقی‌پور روز چهارشنبه (30 خرداد ماه 1403) در نشست ساماندهی اعضای ستاد مردمی محمد باقر قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما نسبت به حرکت‌های سیاسی موضع نداریم انتخابات مجلس تمام شده است، وظیفه ما این است برای بحث ریاست جمهوری کمک کنیم.
خلقی‌پور اظهار کرد: چنانچه آقای قالیباف رئیس جمهور شود، همه ما باید با نمایندگان و مسئولان استان برای پیشرفت استان تمام تلاش خود را به کار بگیریم.
خلقی پور افزود: برای توسعه همه باید پای کار بیایند و از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم چه اصلاح طلب و چه اصولگرا فرقی ندارد.
وی گفت: در دولت شهید رئیسی پیشنهاد‌های زیادی داشتم و دارم، اما برنامه‌ای برای گرفتن مسئولیت ندارم، در بحث ستاد آقای قالیباف وظیفه خود را کارگری می‌دانم و تلاش‌مان این است که از یک رای هم حتی نگذریم.
رئیس ستاد قالیباف تصریح کرد: خودمان را نباید دست کم بگیریم و بگوییم استان ما یک درصد جمعیت کشور است و رای ما تأثیر ندارد، سال ۹۲ کمتر از ۲۰۰ هزار رای می‌توانست انتخابات را به مرحله دوم بکشاند.
استان ما در مشارکت انتخابات اول است و در نتیجه انتخابات مؤثر و تأثیر‌گذار است.
نشست هماهنگی اعضای ستاد مردمی قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
وی گفت: معاونت رسانه‌ای ستاد به عهده آقای نظری است، سید رضا خاضع مسئولیت معاونت فضای مجازی را بر عهده دارد. معاونت تولیدات محتوا، معاونت امور جوانان (دکتر صادق پناهی)، معاونت مراکز بهداشت، معاونت سازماندهی امور فرزندان شهدا(ایمان عبدیان)، معاونت طلاب و روحانیون، معاونت نفت و انرژی (عزیزی)، معاونت ورزشکاران، معاونت بهداشت و درمان (بهنام نیازی)، معاونت توانبخشی (بهرام پارسا)، معاونت هنرمندان (سید اکبر سلیمانی)، معاونت دانشجویی (افای ولوی)، معاونت صنعتگران، معاونت ادارات و نهاد‌ها (رحیمی)، معاونت شهری و محلی، معاونت متخصصین(مهندس خورشیدی)، معاونت پشتیبانی و مالی (مهندس عبدیان)، معاونت ایثار و شهادت (یزدان دوست)، معاونت فرهنگیان (جمیل پور)، معاونت اقشار (روح الله طاعت منش)، معاونت اصناف و بازار، معاونت تبلیغات (حیدرخواه)، معاونت اداری و سازماندهی(سید علی حسن فاضلی)، معاونت امور شهرستان‌ها (دکتر غلامی) نیز در نظر گرفته شده است‌.
خلقی پور خاطرنشان کرد: از سلیقه‌های مختلف در شورای راهبردی استفاده بشود، آقای قالیباف ۱۲ سال شهردار تهران بوده است و با این همه دشمنی که داشت نتوانستند یک پرونده علیه‌ایشان دربیاورند، جزء پنج شهردار برتر جهان بود.
وی گفت: الگانس‌هایی که به نیروی انتظامی قدرت ویژه داد و هنوز از ته مانده‌هایش استفاده می‌کنند، توسط آقای قالیباف انجام گرفت، این کار‌ها مدیریت می‌خواهد.
نشست هماهنگی اعضای ستاد مردمی قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
خلقی پور بیان کرد: پایه‌گذار بنیاد موشکی کشور آقای قالیباف است و زیرساخت‌های زیادی ایجاد کرد، با این توانایی‌ها می‌توانیم دنیا را به زانو دربیاوریم.
وی گفت: مشکل کشور ما منابع نیست، بلکه مشکل کشور ما سوء مدیریت است. خانم راستیان به عنوان رئیس ستاد بانوان انتخاب شده و خانم آذربو به عنوان قائم مقام ستاد انتخاب شده‌اند.
نشست هماهنگی اعضای ستاد مردمی قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
همه تون بزارن روی هم .
Iran, Islamic Republic of
عجب افرادی متخصص
به به به به
Iran, Islamic Republic of
مخصوصا آقای سینایی خیلی متخصص هست
خخخ
منتقد
Iran, Islamic Republic of
شماتیک گروه انحصارطلب بودی و هستید چراپست هارابه یک گروه خاص دادین
خانم دکتر
Iran, Islamic Republic of
خلقی م هم اومی ای خدا ده بسه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
رییس جمهور آینده ان‌شاءالله پزشکیان است بدون شک
گودرزیان
Iran, Islamic Republic of
اول اینکه به خدا هیچکس بیشتر تشنه ی قدرت نیست و هیچکدام از طیف اصولگراها برا مسئولیت ضعیف تر از شما نیست .دوم اینکه مگر پرونده ی قالیباف رسیدگی میشه که علیه او پرونده در بیارن ؛ رسیدگی به پرونده ی اصولگراها یی مثل قالیباف و صدیقی مثل اینه که گروهبان پاسگاه بخواد به پرونده رییس و معاون پاسگاه رسیدگی کنه ، سوم اینکه پرونده شهرداری و سیسمونی چه بودن اگه پرونده نبودن.
پیمان
Iran, Islamic Republic of
به امید موفقیت جبهه انقلابی ان شاالله
شمسعلی
Iran, Islamic Republic of
عجب جمعیتی پرونده بالاتر از سیسمونی فرزندش کسیکه رییس قوه مقننه هست و قانون را تصویب مینماید ایا در قانون مصوب خود ننوشته خرید کالای داخلی در اولویت باشد در دوران رییس مجلسیش چه کرده که الان براش کوچکه میخواد رییس جمهور بشه تمام مشکلات کشور از همین اقایانی هست که الان داوطلب شدند مگر همه اینها پست نداشتند چه کردند در مباحث اقتصادی وقتی نظر بیفکنیم/ بله تحریم اقتصادی همیشه ویرانگر است اما در کشوری که از لحاظ خدادادی بیشترین منابع را دارد چرا باید مردمش چنین زندگی کنند قران مجید معجزه پیامبر اکرم در رابطه با اصول دین کاملا در ایات اشاره داشته و از طرفی در مورد صلح هم ایه بر پیامبر نازل شده دین اسلام کاملترین دین هست به تمامی مسایل اشاره دارد ولی در کشور ما افراد تمامیت خواهی هستند که سلطان نام دارند و فقط و فقط فشار بر مردم در سرلوحه کارشان قرار دارد سلطان واردات یخچال سلطان چوب سلطان سماور سلطان لوازم ورزشی سلطان کادو سلطان مبلمان وووووو تا دلت بخواد باید دست اینها در اقتصاد قطع بشه تا تورم افسار گسیخته نشود
صادق
Iran, Islamic Republic of
راست نمی گی آقای خلقی پور .. به نظر من اگر رئیس ستاد نمی شدی باز هم قهر می کردی . کمی صادق باش جناب خلیفه
Iran, Islamic Republic of
کسانی که در ستاد پزشکیانند پرونده هاشون خیلی کلفت تر از اینهاست باید رسیدگی شود
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
فایل های مرتبط
1