تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۴۷۷۶۸۶
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در واکنش به بیانیه قالیباف مبنی بر اینکه نگذاریم اصلاح‌طلبان بر سر کار بیایند: تو چه کاره ای که نگذاری؟ / وقتی مردم حق انتخاب دارند، تو یک رأی هستی / نمی‌گذارم، به معنای گردن کلفتی و توهین به مردم است / این‌ها می‌ترسند

۰
رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در واکنش به بیانیه قالیباف مبنی بر اینکه نگذاریم اصلاح‌طلبان بر سر کار بیایند: تو چه کاره ای که نگذاری؟
کبنا ؛عبدالعلی زاده رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در نشست خبری در پاسخ به سؤالی در خصوص بيانيه قالیباف در حمايت از جلیلی و اينکه در این بیانیه آمده است نگذاریم اصلاح‌طلبان بر سر کار بیایند گفت: اين راه و رسم اداره کشور نیست. تو چه کاره ای که نگذاری؟ وقتی مردم‌ حق انتخاب دارند، تو یک رأی هستی. نمی‌گذارم، به معنای گردن کلفتی و توهین به مردم‌ است. 
        

 به گزارش کبنا، وی افزود: اصلاحات جرمش چیست؟! اصلاحات با افتخار از دولت‌ آقای خاتمی شروع شد و هشت سال بهترين دولت‌ بعد از انقلاب است نظر اقتصادی و سیاسی بود.

 او در ادامه گفت: اینها می‌ترسند اصلاح‌طلبان پاکدستی و پاکدامنی و کارآمدی را بياورند.
 عبدالعلی زاده اظهار کرد: دولت‌ روحانی آبرومندانه برجامی تهيه کرد که برد - برد بود. شما با نامردی برجام را در چاه انداختید تا بگویید مقصر روحانی است. 
وی افزود: شما نمی‌توانید برجام را برگردانید و جرأت و جسارت مذاکره با خارجی‌ها را ندارید. به چه حقی منافع ملی ایران را له می‌کنید تا در قدرت‌ بمانید.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
فایل های مرتبط
1