تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۸
کد مطلب : ۴۴۴۵۷۵
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد؛

پیام تبریک اسفندیار طلایی قائم‌مقام جنبش عدالت‌طلبان مبارزه با مفاسد اقتصادی در جنوب کشور به مناسبت دهه فجر 1400

۰
پیام تبریک اسفندیار طلایی قائم‌مقام جنبش عدالت‌طلبان مبارزه با مفاسد اقتصادی در جنوب کشور به مناسبت دهه فجر 1400
کبنا ؛
اسفندیار طلایی قائم مقام جنبش عدالت‌طلبان مبارزه با مفاسد اقتصادی در جنوب کشور در گفت‌وگو با کبنا نیوز، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به مقام عظمای ولایت، تمامی مسئولین صدیق، پاکدست، انقلابی و جهادی نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران زمین و تمامی مسلمانان و آزادگان جهان تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
أَطِیعُوا اللهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ وَأُولِی الأَمْرِ مِنْکمْ 

پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 از مهمترین و تأثیرگذارترین رویدادهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ایدئولوژیک در قرن بیستم می‌باشد. انقلابی مردمی و با رهبری ولی فقیه با تغییر رژیم پهلوی وابسته به غرب و قطع وابستگی کشور به قدرت‌های سلطه‌گر جهانی گامی مهم، اساسی و تاریخی در احیاء استقلال ملی ایران و آغاز روند پیشرفت همه جانبه ایران زمین را در پی داشت. انقلاب اسلامی ایران با شعارهایی همچون استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی، در سطح این کره خاکی شناخته شد و با برنامه‌های مدون توانست الگویی به تمام معنا از قیام‌های مردمی بر اساس ارزش‌های اسلامی و الهی را در سطح دنیا رقم بزند.
دهه فجر 1400 مصادف است با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که در بهمن ماه سال 1357 متولد شد و توجه همه جهانیان را به خود جلب کرد و موجی از رضایتمندی و خشنودی را در میان امت اسلامی ناب محمدی (ص) و آزادگان سراسر جهان به وجود آورد.
در طول قرون گذشته، انقلاب‌های بسیاری در جهان روی داده است و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با ویژگی خاصِ دینی با نور ولایت، استقلال طلبی در تمام ابعاد، ظلم ستیزی، عمل و روحیه عدالت طلبانه، حمایت از محرومین جهان و ایران زمین و حمایت از جنبش‌های آزادی بخش و مبارزه همه جانبه با استکبار جهانی، با فرهنگی عاشورایی کاملا متمایز و منحصر به فرد است.
انقلاب اسلامی ایران دارای ویژگی‌هایی است که آن را نسبت به انقلاب‌های جهان متمایز می‌سازد:
1) انقلاب اسلامی ایران همان اسلام انقلابی ناب محمدی (ص) است که با نور ولایت و به رهبری حضرت آیت الله امام خمینی (ره) ولی فقیه زمان به پیروزی رسید و به تأسی از سیره معصومین (ع) کشور را اداره و در مقابل تمامی مستکبرین زمان خم به ابرو نیاوردند و آغاز کننده انقلابی بودند که فرهنگ ناب محمدی (ص) ملت ایران زمین را آشکار ساخت و با اعتقاد به اصل محوریت وحدت در میان شیعه و سنی تمامی نقشه‌های شوم دشمنان داخلی و خارجی اسلام را نقش برآب کرد.
2) دیگر ویژگی انقلاب اسلامی احیاء فرهنگ عاشورایی، بیداری تمام دینداران سایر ادیان الهی و آسمانی و احیاء هویت دینی مسلمانان جهان بود و این همه از برکات اصل نور ولایت فقیه می‌باشد.
3) از دیگر ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی، این بود که با پشتیبانی همه جانبه مردم فهیم، دیندار و انقلابی و با رهبری نور ولایت فقیه به ثمر رسید. امروز نیز پیشرفت‌های بزرگ کشور در عرصه‌های مختلف با همراهی مردم همیشه در صحنه صورت گرفته است.
4) استقلال طلبی در تمام ابعاد، خودباوری، عزت نفس و اعتماد به نفس مردم ایران زمین و تمامی آزادگان جهان مورد حمایت انقلاب اسلامی ایران، یکی از دستاوردهای اساسی و بارز و از برکات انقلاب اسلامی ایران است. لذا ماهیت استقلال طلبی و روحیه عدالت طلبانه و خودباوری ملت ایران و تمام حامیان انقلاب اسلامی، باعث کینه و عداوت آمریکا و رژیم صهیونیستی و تمامی ایادی آنها در این کره خاکی نسبت به مردم ایران و آزادگان جهان شده است. از سال 1357 تا کنون و در طی این 43 سال اخیر، بحران‌های عظیمی برای این مملکت اسلامی از قبیل ترور، تهدید، تحریم، شهادت شخصیت‌ها و علمای دینی، مذهبی، انقلابی و کودتای نافرجام نوژه، واقعه طبس، خانه‌های تیمی، حذف منافقین، جنگ هشت ساله، دستگیری مهدی هاشمی، برکناری آیت الله منتظری، حادثه کوی دانشگاه تهران در سال‌های 78 و 82 تا وقوع آشوب‌های خیابانی و فتنه 88 و صدها واقعه دیگر از طرف دشمنان انقلاب اسلامی و اصل ولایت فقیه، جنگ با داعش در سوریه و عراق، ترور سردار دلها شهید سلیمانی و ابومهندس المهدی، جنگ غزه، جنگ لبنان، جنگ یمن که برنامه ریزی شده و برای ضربه زدن به اصل انقلاب اسلامی ایران و حامیان آن در کشورهای دیگر بوده است توسط آحاد مردم صبور و انقلابی ایران زمین، نیروهای بسیجی، سپاهی، اطلاعاتی، ارتشی، انتظامی، تلافی و خنثی شد. لذا این انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامده که به همین راحتی از دستمان خارج شود. در طول این چند دهه مردم فهیم، وفادار، قدرشناس و ولایتمدار با انواع سختی‌ها و شدیدترین بحران‌های اقتصادی دست و پنجه نرم کردند و همه معضلات و مشکلات را با جان و دل خریدند و با تمام وجود از استقلال این سرزمین دفاع کردند و استیلای متعدد بیگانگان و دشمنان بشریت و انسانیت را نپذیرفتند.
5) یکی دیگر از آثار بزرگ و برکات عظیم انقلاب اسلامی ایران، مبارزه و مقاومت در مقابل استکبار جهانی، صهیونیزم جهانی، دشمنان انسانیت، زرمداران، زورگویان و ایادی آنها و حمایت و پشتیبانی همه جانبه جمهوری اسلامی ایران و مردم شجاع و ولایتمدار ایران از مظلومین و ستمدیدگان و آزادگان جهان به تأسی از فرهنگ و مکتب عاشورایی و سیره انبیاء بزرگ ادیان الهی تا برقراری حکومت جهانی و حکومت فراگیر و عدالت طلبانه حضرت مهدی (عج) ادامه دارد.
6) از دیگر برکات این انقلاب، رشد و آگاهی سیاسی، اجتماعی، فرهنگی مردم ایران زمین، مسلمانان و آزادگان جهان بوده است.
7) یکی دیگر از برکات انقلاب اسلامی، آزادی های مردم ایران در تمام عرصه های زندگی اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است.
8) آثار و برکات دیگر انقلاب اسلامی ایران، خدمت به محرومین بی سرپناه در اکثر نقاط کشور و همچنین خدمت رسانی در تمامی ابعاد آن به محرومین جهان است.
لذا با توجه به ویژگی‌های اساسی و بارز انقلاب اسلامی همه ما موظف و مکلف به پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم و همه ما مردم ایران، مسلمانان و آزادگان جهان به تأسی از منویات نورانی معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظنی امام خامنه‌ای مد ظله العالی، اختلاف سلیقه‌ای، جناحی و مذهبی را کنار بگذاریم و همه زیر پرچم ولایت، با جان و دل برای مردم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، انقلابی و جهادی عمل کنیم.
تمام نهادهای حکومتی که با نور ولایت مدیریت می‌شوند، تمام قد و در تمام ابعاد خدمتگزار مردم و جامعه اسلامی ایران زمین و تمام محرومین و آزدگان جهان زبانزد عام و خاص در سطوح داخلی و خارجی می‌باشند.
قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء بزرگترین کمک‌کار دولت در تمام اعصار بوده است. این نهاد انقلابی در تمام طرح‌های بزرگ اقتصادی نظیر ساخت پالایشگاه پتروشیمی، خطوط لوله، جاده‌سازی، اتوبان‌سازی، سدسازی، اسکله، ابنیه و سایر کارهای عمرانی دارای کارکردهای مطلوبی بوده و در سطح استاندارد جهانی عمل کرده است و در بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه و کمک‌های خیرخواهانه پیش از همه وارد میدان می‌شوند و با عملکرد انقلابی و جهادی عمل می‌کنند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در بعد نظامی نیز توانسته است از اسلحه کلت کمری، انواع سلاح‌های جنگی، توپ، تانک، قایق‌های تندرو، موشک‌های کوتاه‌برد، میان‌برد و قاره‌پیما، هواپیمای جنگی، هواپیمای بدون سرنشین، موشک‌های ماهواره‌بر و انواع تجهیزات جنگی مورد نیاز و دفاعی را با تکنولوژی روز و جلوتر از صنایع نظامی شرق و غرب بسازد که در جهان همتا ندارند. به علت همین قدرت جنگی و دفاعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قدرت بازدارندگی و دفاعی و توان بسیار بالای نظامی در ابعاد مختلف، دشمن خبیث و استعمارگر و ایادی آنها بعد از جنگ هشت ساله نتوانسته و هرگز نخواهد توانست در خیال و فکر حمله نظامی به سرزمین ایران زمین باشد.
ارتش ما هم چنان از پیشرفت‌های بزرگ نظامی برخوردار گردیده که دنیا را به تعجب واداشته است. چنین حجم پیشرفت سپاه پاسداران و ارتش مقتدر جمهوری اسلامی از برکات نور ولایت فقیه است.
مردم صبور و انقلابی ایران اسلامی هم نسبت به نظام جمهوری اسلامی ادای تکلیف نموده‌اند. در پیروزی انقلاب اسلامی، در تمام تحرکات دشمنان داخلی و خارجی در طول این چند دهه، حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، در طی هشت سال دفاع مقدس، مقاومت در مقابل تهاجم فرهنگی، مقابله با فتنه‌های متعدد، به خصوص حضور پررنگ در مقابل فتنه سال 1388، مقاومت در مقابل تحریم‌های اقتصادی، مقاومت و شکیبایی در مقابل تورم، کم‌فروشی و گران‌فروشی، ناشی از حس میهن‌پرستی، فرهنگ عاشورایی و نور ولایت بوده است. بنابراین مقام ولایت فقیه زمان و مردم به تکلیف الهی خود عمل نموده‌اند.
ولی بعضی از مسئولین دولت‌های قبلی، شخصیت 80 میلیون ایرانی فهیم، انقلابی و آحاد مردم همیشه در صحنه را جریحه‌دار نموده‌اند. عملاً عمده دولت‌های قبلی بدهکار مادی و معنوی مقام عظمای ولایت و مردم هستند. چرا که به وظیفه خود در مقابل مردم و ولی فقیه به درستی عمل نکرده‌اند.
مردم ایران زمین از دولت انقلابی، مردمی و جهادی حضرت آیت الله رئیسی انتظار دارند که این طلسم سوءمدیریت، رانت و مشکلات خرد و کلان بوروکراسی اداری، گرانی، تورم، کم‌فروشی، بی‌کیفیتی برخی از محصولات داخلی، بی‌عدالتی، قطع دست سلطان‌های اقتصادی را بشکند و قیمت کالاهای مختلف به سال‌های 92 و 93 برگردد. این مهم با اقدامات انقلابی و جهادی و کابینه قوی دولت کاملا امکانپذیر است.

پیشنهاد می‌شود جهت خدمت و کمک به معیشت مردم، در جهت رضای خدا و خشنودی مقام معظم رهبری، به تعویض و جابجایی برخی از اعضای کابینه که از اقتدار اجرایی چندانی برخوردار نیستند، اقدام نمایید و به‌سان دوره ریاست شما بر قوه قضائیه مردم خاطرات خوب و خوشی از شما داشته باشند.
این مملکت به شما و امثال شما که دارای روحیه انقلابی و جهادی و مجذوب ولایت هستید نیاز دارد. پس با جرأت و شجاعت در مقابل سهم‌خواهان و سلطان‌های مفاسد اقتصادی از جناح‌های مختلف سیاسی بایستید که قطعاً نیروهای جهادی و انقلابی و آحاد مردم با نور ولایت و مقام عظمای ولایت فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی، تمام قد از حضرت‌عالی حمایت می‌کنند و خدا هم مددکار شما خواهد بود.
اما نکته آخر در قالب یک توصیه مؤکد و نصیحت دلسوزانه به همه بزرگان و همه کسانی که انسانیت را قبول دارند و به همه آحاد مردم ایران زمین و آزادگان و مسلمانان جهان و مسئولین محترم سه قوه نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران؛
کلام و منویات نورانی ولایت فقیه زمان و حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی را فصل الخطاب خود قرار دهید تا معضلات متعدد کشور من جمله معیشت مردم، اقتصاد بیمار کشور، تورم، گرانی، فساد اقتصادی و سایر معضلات کشور و همه مسلمانان و آزادگان جهان حل و فصل گردد. قطعاً همه پیروان و مطیعان ولی فقیه زمان در دار دنیا و آخرت عاقبت به خیر خواهند شد.
قدر ولی فقیه زمان را بدانید که وجود مبارک آقا نایاب است. بعلاوه مفید بودن به حال بندگان خدا و همه مردم این کره خاکی که به بارگاه الهی چقدر خدمت می‌کنند و از بروز و نمایش این همه اوصاف و محاسن اخلاق در سال، ماه، هفته، روز، ساعت و دقیقه، چقدر تلاش مضاعف می‌کنند و با عملکرد جهادی و انقلابی خود، مردم را مقید به صراط مستقیم می‌فرمایند و در سطوح جهانی به اشکال مختلف حامی تمام محرومین، مظلومین، آزادگان و مسلمانان جهان می‌باشد و در سطوح داخلی همیشه و همه وقت حامی همه مردم ایران زمین بوده اند و حتی به احترام و تکریم رأی مردم، حامی تمام دولت‌ها بوده‌اند و مکرراً به دولت‌های قبلی و فعلی و سران سوه قوه فعلی و قبلی جهت اجرای عدالت در تمام سطوح، معاش مردم و رفع مشکلات عدیده اقتصادی مردم که جزء دغدغه‌های اصلی معظم له در تمام مقاطع زمانی بوده‌اند و توسعه کشور در تمام زمینه‌ها، حمایت از محرومین، مظلومین، سفارش مؤکد و مکرر نموده‌اند. ولی متأسفانه گوش شنوایی وجود نداشت. انشاالله که در دولت مردمی و جهادی آیت الله رئیسی منویات مقام عظمای ولایت را فصل الخطاب خود قرار دهند و به دغدغه‌های اصلی معظم له و مردم صبور و انقلابی ایران زمین که همان رفع معضل معیشت و رفع گرانی و تورم، کاهش قیمت کالاهای اساسی و غیراساسی می باشد، جامه عمل بپوشانند.
از قادر عظیم خواهانیم این مجاهد بزرگ نستوه و امام مسلمین را همیشه و همه وقت در زره محکم خود نگه دارد.
اللهم احفظ سیدنا و امامنا و مولانا الامام الخامنه‌ای مد ظله العالی
دهه فجر و سالروز چهل و سومین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر تمامی مسلمانان و آزادگان جهان مبارک باد.
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1