تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۴۶۴۱۴۲
گام‌های اساسی برای رفع تنش آبی در کهگیلویه و بویراحمد برداشته شد

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد: در گذشته همراه با توسعه شهری شرکت آب و فاضلاب در بحث فرایند تولید آب، انتقال و ذخیره گام برنداشته است / یاسوج با کمبود مخزن آب مواجه است / از میانگین کشوری عقب هستیم / تخصیص 217 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه آبرسانی به روستاها

۴۶
۱
مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد:  همراه با توسعه شهری شرکت آب و فاضلاب در بحث فرایند تولید آب، انتقال و ذخیره گام برنداشته است / یاسوج با کمبود مخزن آب مواجه است / از میانگین کشوری عقب هستیم  / تخصیص 217 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه آبرسانی به روستاها
کبنا ؛شهر‌های یاسوج، مادوان، سوق، لنده، چرام، دهدشت، گچساران و باشت با تنش آبی مواجه هستند و سال‌های مدیدی است که مردم این شهر‌ها با این مشکل حیاتی دست و پنجه نرم می‌کنند و گاهی هم صدای گلایه و اعتراض آن‌ها بلند است. شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که به لحاظ جمعیت روز به روز در حال افزایش است و یکی از شهر‌های مهاجرت‌پذیر هم محسوب می‌شود تا سال‌های ۹۱ و ۹۲ شهر یاسوج ۵۰ هزار مشترک آب داشت و الان به ۹۰ هزار مشترک آب رسیده و متأسفانه در سال‌های گذشته به دلیل بی‌توجهی برخی دولت‌ها و وجود مدیران ناتوان و بدون برنامه و تدبیر زیرساخت‌های آبی این شهر متناسب با جمعیت رشد نکرد و الان شهر یاسوج با تنش آبی شدید با وجود آب‌های فراوان روبرو است. متأسفانه عده‌ای از مدیران بدون هیچ گونه پشتوانه علمی و برنامه کارساز مسوولیت‌ها را در گذشته به دست گرفتند و این مدیر نه تنها قدمی برای رفع تنش آبی برنداشته بلکه بدهکاری زیادی را بر دوش دولت گذاشت و حتی آبداران در دوره او مرتب تجمع اعتراضی داشتند. به همین منظور و برای اینکه متوجه شویم که مشکل تنش آبی یاسوج کی مرتفع می‌شود به سراغ‌امید صالحی_ مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد_ رفتیم تا آخرین وضعیت پروژه‌های آبی و رفع تنش آبی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را جویا شویم.
امید صالحی عصر روز چهارشنبه (۷ تیرماه ۱۴۰۲) مهمان دفتر پایگاه خبری کبنا نیوز بود. وی در باره آخرین وضعیت پروژه‌های آبی گزارش مفصلی ارائه داد و اظهار داشت: همانطوری که همگان می‌دانند، استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ آب یکی از استان‌های پُر آب و پُربارش کشور محسوب می‌شود. ما برای رفع تنش آبی از شهر‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مرکز استان گام‌های جدی و اساسی برداشته‌ایم و در این دولت توجه مهمی به آن شده است.
وی توضیح داد که در سفر اول ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۲۰ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه آب شهر یاسوج در نظر گرفته شد و این اولین گام مهم دولت برای جلوگیری از هدر رفت و پایداری آب در مرکز استان بود.
صالحی افزود: از این میزان اعتبار بیش از ۵۸ میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرد، یعنی معادل ۳۰ کیلومتر شبکه آبرسانی شهر یاسوج در قطر‌های متفاوت اصلاح و ترمیم شد.
وی تأکید کرد: هدف این پروژه جلوگیری از هدر رفت و پایداری آب در سطح شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بود. مردم هم گلایه‌های در این خصوص داشتند که با اتمام این پروژه بخشی از مطالبات به حق مردم پاسخ داده می‌شود. شهر یاسوج در مجموع ۶۰۰ کیلومتر شبکه آب دارد که ۲۰۰ کیلومتر این شبکه معیوب و فرسوده است.
وی به پروژه تأمین آب مناطق بنسنجان، مادوان و مهریان گریزی زد و گفت: سال‌ها به دلیل معارضات اجتماعی تأمین آب این مناطق با مشکل مواجه بود که ما تصمیم گرفتیم برای عبور از این معارضات و رفع تنش آبی این مناطق اقدام دیگری انجام بدهیم و به همین خاطر محل پروژه را از تنگ کبوتری که با معارض شدید روبرو بود تغییر دادیم و در محدوده چم‌خانی مجوز احداث ۴ حلقه چاه را گرفتیم که این پروژه ۵ میلیارد تومان اعتبار دارد که سه میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان از این اعتبار برای خطوط انتقال آب از‌ ایستگاه پروژه تا مخازن فلزی مادوان تخصیص یافت.
وی افزود: در کنار این پروژه، پروژه مخزن ۵ هزار مترمکعبی مادوان که جزء پروژه‌های سفر نبود و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی بیشتر نداشت، در دستور کار قرار گرفت و با توجه ویژه این دولت الان پروژه تکمیل شده که ۶۰ درصد دیگر  پروژه مخزن ۵ هزار مترمکعبی مادوان در این دولت انجام گرفت و جز پروژه‌های افتتاحی سفر ریاست جمهوری می‌باشد. این پروژه کمک شایانی به پایداری آب شهر مادوان خواهد کرد.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا الان ۱۳ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی شهر مادوان تخصیص داده شده است.
صالحی به مشکل پایداری آب شرب یاسوج اشاره کرد و گفت: شبکه آب شهر یاسوج همراه با توسعه و گسترش شهر، توسعه پیدا نکرد. قبل از سال ۹۲ شهر یاسوج  ۵۰ هزار مشترک آب داشته که از سال ۹۲ به بعد ۴۰ هزار مشترک افزایش داشته و الان به ۹۰ هزار مشترک رسیده است که متأسفانه همراه با توسعه شهری شرکت آب و فاضلاب در بحث فرایند تولید آب، انتقال و ذخیره گام برنداشته است.
وی افزود: مخازن آب یاسوج ۳۲ هزار مترمکعب است که در حال حاضر یک مخزن ۲۰ هزار مترمکعبی توسط   مشاور در حال طراحی است و ماه آینده به مناقصه می‌رود.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس نظرات علمی در سطح جهان باید برای هر مشترک 1.2 مترمکعب مخزن آب می‌ساختیم، شهر یاسوج ۹۰ هزار مشترک آب دارد که ما باید ۱۰۰ هزار متر مکعب مخزن آب ساخته داشته باشیم.
صالحی افزود: میانگین ساخت مخزن آب در کشور ما برای هر مشترک هفت دهم مترمعکب می‌باشد در حالی که در استان کهگیلویه و بویراحمد چهار دهم است و استان ما از میانگین کشوری هم عقب است.
وی با تأکید بر اینکه در بحث زیرساخت‌های آب کاری انجام نگرفته است، گفت: چهار حلقه چاه آب در تنگ مهریان پیش‌بینی شده است که کار‌های آن انجام گرفته و از محل اعتبارات تنش آبی تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
 مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه یکی از مشکلات شبکه آب یاسوج را نوبت‌بندی دانست و گفت: ما برای اینکه آب به یک شرایط پایدار برسد، ابتدا تلاش می‌کنیم که مخازن آب به یک حالت پایدار برسند و بعد آب را وارد مدار و شبکه توزیع آب می‌کنیم که متأسفانه هنگام انتقال آب ضریب شکستگی توزیع بالا است؛ چرا که آب با سرعت شدید وارد مدار می‌شود.
صالحی همچنین از احداث چهار حلقه چاه آب در منطقه ساحلی جنب بیمارستان امام سجاد(ع) به منظور تقویت و پایداری شبکه آبرسانی شهرک الغدیر و ولایت خبر داد که این چهار حلقه چاه به عنوان پدافند غیرعامل و به عنوان پشتیبانی برای پایداری آب یاسوج در هنگام بحران‌ها در نظر گرفته شده است.
وی افزود: سه حلقه چاه آب هم در محدوده مختار یاسوج احداث می‌شود. هر حلقه چاه حدوداً ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که اگر از ابتدا ما به دنبال احداث این حلقه‌های چاه آب بودیم با این مشکلات مواجه نبودیم. هزینه نگهداری تصفیه خانه بالا است و با اعتبار این تصفیه خانه می‌توانستند حلقه‌های چاه آب ایجاد کنند و آب شهر یاسوج را پایدار نگه دارند وسریعتر آب هم وارد مدار می‌شد.
 مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات تنش آبی یاسوج را ۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تصفیه خانه اضطراری یاسوج، در دولت قبل حدوداً ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و تا الان ۳۲ میلیارد تومان اعتبار برای آن هزینه شده است. برای محوطه‌سازی و آبگیر این تصفیه خانه ۳۵ میلیارد تومان اعتبار دیگر لازم است و بخشی از اعتبارات تصفیه خانه موجود است و برای بخش دیگری نیاز به توجه ویژه‌تر دولت داریم.
صالحی گفت: اگر آبگیر تصفیه خانه یاسوج کار شود، پروژه وارد مدار می‌شود و در فاز اول ۲۰۰ لیتر بر ثانیه آب تولید می‌شود که پاسخگوی ۶۰ هزار نفر می‌باشد. سال گذشته این آبگیر کار شد و هنگام بارندگی و سیل گذشته زیر آب رفت و الان باید لوله‌ها را بیرون بکشیم و دوباره کار را انجام بدهیم. شرایط سختی برای انجام کار وجود دارد و ما باید تمهیداتی بیندیشیم که هر چه سریعتر کار جلو برود.
وی افزود: یکی دیگر از اقدامات دولت برای رفع تنش آبی از برخی شهر‌های استان اختصاص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح شبکه آب شهر‌های مانند؛ سرفاریاب، گچساران، باشت، قلعه رئیسی، دیشموک، بوستان، چرام، بهمئی، لنده و سوق می‌باشد که در حال حاضر ۲۰ میلیارد تومان آن توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تأمین شد و ۲۰ میلیارد تومان آن نیز از محل اعتبارات نفت و ۱۰ میلیارد تومان آن نیز از محل اعتبارات استانی و مابقی هم از سایر منابع مالی اختصاص می‌یابد.
 صالحی افزود: بعد از انجام مراحل قانونی هفت پیمانکار با تخصیص ۲۰ میلیارد تومان کار را در شهر‌ها آغاز کرده‌اند.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۱۶۴۱ روستا تحت پوشش آبرسانی این شرکت است، افزود: در بحث محرومیت زدایی و بسیج آبرسانی به روستا‌ها و مناطق دور افتاده، در این دولت ۲۰۸ میلیارد تومان با بسیج سازندگی قرار داد بسته‌ایم که تاکنون ۲۱۷ میلیارد تومان در این راستا تخصیص داده شده است که بخش از این اعتبارات را از منابع داخلی شرکت گذاشتیم.
صالحی افزود: بر همین اساس از ابتدای سفر دور اول رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد برای پروژه آبرسانی 184 روستا قرارداد منعقد کردیم که ۴۸ روستا از این تعداد به بهره‌برداری رسید و به نمایندگی در یکی از روستا همزمان با سفر دور دوم رئیس جمهور برنامه افتتاحی خواهیم داشت.
وی اضافه کرد: تعداد روستا‌های آبرسانی شده ۳۳ روستا بود که در طول دو ماه از مسئولیت بنده به ۴۸ روستا رسید که باید از همین جا از بسیج سازندگی به طور ویژه تقدیر و تشکر کرد.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پروژه آبرسانی به ۵۰ روستا دیگر در حال انجام کار است که هنوز تکمیل نشده‌اند.
وی از تفاهم نامه جدید با بسیج سازندگی و سایر نهاد برای آبرسانی به ۶۰۰ روستای دیگر خبر داد و گفت: هدف ما از این کار تأمین آب پایدار روستا‌ها است که با گسترش و تقویت زیرساخت‌های آب روستا‌ها این کار تحقق می‌یابد. قدمت شبکه آبرسانی به برخی از روستا‌ها بالای ۳۰ سال می‌باشد که به دنبال این هستیم که با انجام این کار جلوی هدر رفت آب را بگیریم و از طرفی قطعی آب را کاهش می‌دهیم.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بخش دیشموک مشکلاتی برای تأمین آب پایدار وجود دارد که سه میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در این بخش مصوب شد و دو میلیارد تومان این اعتبار تخصیص داده شد که هم اکنون پیمانکار در حال انجام کار است و بخش دیگری هم در حال انجام فرایند مناقصه است و پیمانکار مشخص و کار شروع می‌شود. به طور مثال؛ ۸ روستا در دیشموک از یک لوله دو اینچ برای تأمین آب شرب استفاده می‌کنند.
وی افزود: سایر روستا‌های دیشموک در قالب همان تفاهم نامه جدید آبرسانی به ۶۰۰ روستا با بسیج سازندگی آبرسانی می‌شوند.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد یکی دیگر از گام‌های دولت برای رفع تنش آبی در شهر‌های استان را اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع تنش آبی شهرستان گچساران عنوان کرد و گفت: 20 میلیارد تومان برای تقویت ایستگاه خیرآباد و سعادت آباد سد کوثر گچساران اختصاص یافت که می‌توان تا حدودی تنش آبی در این شهرستان و روستا‌های آن را رفع کرد. 
وی افزود: تصفیه خانه فاضلاب گچساران ردیف اعتباری نداشت و در واقع صفر بود که الان بالاتر از ۳۷ میلیارد تومان اعتبار برای آن گذاشته شد.
صالحی گفت: در دهدشت، شبکه‌های آب ما فرسوده است که در این راستا نیز اقداماتی انجام گرفته است. تقویت‌ایستگاه دم دره از محل اعتبارات تنش آبی نیز یکی از برنامه‌های ما است.
وی اضافه کرد: مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی که توسط آب منطقه‌ای تکمیل شده به منظور پایداری آب این شهر در سفر رئیس جمهور افتتاح می‌شود و ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل سایر فاز‌های آن لازم است.
 در ادامه‌ امید صالحی_ مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد_ به گام بعدی دولت در حوزه آب شرب این استان اشاره کرد و گفت: پروژه دوم سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد، پروژه تصفیه خانه فاضلاب چرام می‌باشد، در سال ۸۹ زمین این پروژه خریداری شد و تا قبل از دولت سیزدهم این پروژه  ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سازه داشت.
وی افزود: در سفر ریاست جمهوری حدود ۴۰ میلیارد تومان برای این پروژه مصوب شد که ۳۵ میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده و در کنار این ۳۵ میلیارد تومان از سایر منابع مالی از جمله؛ اعتبارات توازن و ملی ۱۵ میلیارد دیگر به این پروژه تخصیص پیدا کرد. این در حالی است که در گذشته فقط ۱۲ میلیارد تومان در این پروژه کار انجام گرفت.
وی اضافه کرد: پروژه تصفیه خانه فاضلاب چرام، ۹۰ درصد پیشرفت به لحاظ سازه‌ای و در مجموع ۴۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار جهت خرید و نصب دستگاه‌های مکانیکال نیاز دارد.
 مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد دربخش پایانی صحبت‌های خود، گفت: ۸۶۰۰ میلیارد تومان در قالب ۲۳ طرح برای سفر دور دوم ریاست جمهوری پیشنهاد آماده کرده‌ایم.
وی افزود: ۵۴۰۰ کیلومتر شبکه توزیع و سه هزار کیلومتر خطوط انتقال آب در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد داریم که ۳۵ درصد شبکه‌های آب ما فرسوده است و در نگاه ما چون آب یک عنصر حیاتی است و خیلی از استان‌ها از این نعمت کم برخوردار هستند و این برای استان کهگیلویه و بویراحمد آسیب جدی می‌باشد که در کنار این همه آب‌های روان و جاری برخی از روستا‌های ما با تنش آبی روبرو باشند که‌امیدوارم با نگاه ویژه دولت پایداری آب در تمام شهر‌ها و روستا‌های ما برقرار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ایشون متهم به استخدام بی ظابطه در آب و فاضلاب باشت هستند
واحتمالا به زودی برکنار میشه.
در ضمن در رابطه با دیشموک اصلا توجهی به خواست مردم ندار‌ه.
فقط بلده خوب حرف بزنه درعمل هیچی نیست.
حقوق کارکنان آب وفاضلاب اواسط هر ماه پرداخت میشه......
شهروند
Iran, Islamic Republic of
در زمان نماینده گذشته بیش ۱۲ نیرو در گچساران و ۴ نیرو در باشت و ۲۱ نیرو در ستاد گرفته شد چطور چیزی نگفتید ؟ نیروهای قبلی همه رسمی و قراردادی بودند و خلاف قانون ، حال که این نیروها زیر نظر پیمانکار هستند و هیچ تعهد استخدامی ندارند . پیمانکار باید نیرو بگیره برای قراردادش ..
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای صالحی دست بردار از این مصاحبه های الکی
الان هشتم هست هنور حقوق پرسنل اب وفاصلاب پرداخت نشده
Iran, Islamic Republic of
برادر به جای حرف زدن کارتو انحام بده این حقوق که میگیری هم زیاده
رسا
Iran, Islamic Republic of
استانی که شما یک مدیرش هستی باید هم عقب باشه...یک روز سابقه در ستاد نداشتی و شدی مدیر... مطمئن باش استاندار بزودی می‌ره وشما هم اولین مدیری که میری
یوسف
Iran, Islamic Republic of
ما کارکنان آبفای استان مدت ۳ سال تا قبل از مهندس صالحی حقوق علی الحساب می‌گرفتیم. از ۶۰ تا ۲۰۰ میلیون مطالبات انباشته داریم . از برج ۱۰ سال ۱۴۰۱ تا به الان تنها زمان ایشون احکام جدید اصلاح شده و تمام و کمال حقوق و مزایا دریافت نموده ایم . اگر این ماه هم پرداختی نداشتیم ، به دلیل فساد در مدیریت های قبلی ، که پرونده هاشون در مراجع قضایی بازه هنوز ، تبانی پیمانکاران با همین افرادی است که منافعشون بخطر افتاده و ۲۷۰ میلیارد تومان بدهي بالا آوردن و الانم چون پست هاشون رو ازشون گرفتن و سفره نعمتشون رو جمع کردن بیراهه مطلب میزنن هست وگرنه خدایی مهندس صالحی هم پر تلاش و صبور و دست پاک هست
آگاه
Iran, Islamic Republic of
جناب صالحی دست مریزادخداپشت وپناهت فرصتی دوباره خدا دراختیارمن وشما گذاشته که به نحواحسن خدمت به خلق روبه سرانجام برسونیم بازم ممنون 🙏🙏🙏
سيد مهدي
Iran, Islamic Republic of
سلام
عجب، بالاخره صداش دراومد، جناب آقاي صالحي امروز ٨ تير بفرماييد حقوق خرداد پرسنل رو پرداخت كردي، اقاي صالحي الان ٥ ماه از مديريت شما گذشته هنوز كه هنوز معاونين منتصب به دولت قبل دارن كنار شما كار ميكنن و خط ميدن، اقاي صالحي عزيز ازشركتت هم صحبت ميكردي، / ، كاش از محدوديتهايي كه داري هم صحبت ميكردين.
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت مدير عامل محترم اب و فاضلاب
اقاي كمايي اقاي صالحي جوري از توسعه شهري و توليد و انتقال اب حرف ميرنه،كه همه فكر ميكنن مهندس عمران و اب و فاضلابه، ايشون شايد در خصوص مديريت شهري دو كلمه خونده باشه ولي مهندسي اب و فاضلاب و عمران اصلا تخصص اين عزيز نيست، آقاي صالحي بزرگوار كاش حالا فقط مديريت رو اجرا كني، خبر داري/همكار و كارمند حضرتعالي برا بردن دخترش به مسابقات اسكيت به تهران ماموريت زده و با ماشين//و راننده اداره خانم با دخترش رو برده شيراز كه با پرواز برن تهران مطمئنا نه، شما اصلا اطلاعي نداريد،همين خانم هم در دي ماه يا بهمن سال گذشته برا در يافت خودرو خود از ايران خودرو ماموريت زده و رفته تهران، وقتي معاون شما اقاي … باشه اوضاع بهتر از اين نميشه، لطفا مديريت كنيد عزيز
Iran, Islamic Republic of
اقاي صالحي از روزي كه اومده نتونسته يه نيرو جابجا كنه، فقط يه نيرو برده دبيرخونه اون هم به شرط ١٢٠ ساعت اضافه كار، يه نيروي مالي كه بقول كاركنان ستاد كلي تخلف داره خواست جابجا كنه ولي همونايي كه از وجودش ذينفع بودن نذاشتن،
شوش و بوستان
Iran, Islamic Republic of
به نظر ميرسده قبل از ورود سازمان بازرسي به شركت برق و گاز ، به حوزه اب و فاضلاب ورود كنه، /، بيايد و بررسي كنيد ببينيد چ خبره، كارمندا تايم اداري نيستن بعد تايم غير اداري ميان و بقولا كاركنن فقط تعطيل كاري ميگيرن، طرف ماموريت ميزنه با ماشين اداري بچه شو مي بره مسابقات اسكيت برد طرف ماموريت ميزنه ميره خريد پاركت و موكت و پرده برا مغازش، طرف معاون با پيمانكار تباني ميكنه كه برا خانم خاندارش بيمه رد كنه، سازمان بازرسي محترم بيا و ببين عزيزم
علی
Romania
مسئول گرامی کبنا ، چرا کامنت های مثبت در راستای خبر رو نمی زنید ؟
ساکن چین
Iran, Islamic Republic of
سلام.
فایل توجه مسئولین استانی و شهرستانی بخصوص متولیان حوزه آب روستایی!!
آیا اطلاعی از پروژه آبرسانی منطقه عزیزی لوداب به روستاهای شهدای عدالت منش، شهید برهمن، دوسیری، ده خل و..دارید؟
💢چرا این پروژه از سال 98 به بعد تعطیل شد؟
💢 به نظرتون ساخت منبع های ذخیره و حفر کانال و لوله گذاری که صورت گرفته با این روند پیگیری دچار آسیب نمی شود؟ آیا این خود اسراف بیت المال و خیانت نیست؟
💢 اگر مشکلی در اجرا و مانع تکمیل شدن این پروژه هست چرا تلاشی جهت برطرف کردن آن نمی شود؟
💢چرا مردم شهید پرور این دیار باید در این فصل گرما نگران آب شرب خود باشند؟
💢 آیا تلاشی جهت جلوگیری از مهاجرت مردم به شهر بخاطر کمبود آب صورت گرفته؟
💢 بعضا مردم این مناطق جهت نگهداری دام های خود نیاز به همین آب دارند آیا این عدم توجه به تامین آب این مناطق خود اقدامی خلاف تولید و.. نیست؟
Iran, Islamic Republic of
حالا مدیر جدید با برنامه ببینیم شما چه گلی بر سر آب روستاها شهرها با تنش آب مانده به شما از دولت قبل می زنی چون شما از باز علمی و برنامه ای آمده آید .اما کمان نکنم بتوانی کاری انجام دهی
Iran, Islamic Republic of
تو که چندسال بودی چه کر کردی فقط دنبال گزارش نویسی هستی
سي ناصر
Iran, Islamic Republic of
اقاي صالحي عزيز كاش قبول كني كه كار در شهرستان با كار در ستاد زمين تا اسمون فرق داره، وقتي حضرتعالي ميري جلسه واگذازي به بخش خصوصي و سرمايه گذاري بايد ندوني تبصره ١٨ يعني چي بايد ندوني تسهيلات تبصره ١٨ چي كه وقتي ميگن اين تسهيلات بانك ميده به سرمايه گذار شما بگيد من درامد ندارم نميتونم قسط وام بدم ، البته انتخاب كنندگان شما هم عين شما از اصل قانون و تسهيلات و سرمايه گذاري چيزي حاليشون نيست كه شمايي كه سابقه يه روز كار در ستاد نداري حاليشون باشه، انشااله انتخابات محلس اسفند ١٤٠٢ تكليف شما رو روشن خواهد كرد
سي قدرت
Iran, Islamic Republic of
با وارد كردن تعدادي زيادي نيرو از باشت در پروژه برونسپاري تعمير نگهداري بايد پاسخگو باشن
ولي
Iran, Islamic Republic of
اب و فاضلاب چه ؟ چول چوله، پوكيده
علي
Iran, Islamic Republic of
مسئولين محترم كشوري ، استاني و شهرستاني خدايي يه فكري به حال اين شركت كنيد حوزه مالي و پشتيباني / مگه ميشه شركتي ماهانه ١٠-١٢ ميليارد تومن درامد داشته باشه و نتونه حقوق پرسنلش رو پرداخت كنه
همشهري
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا اومد يه خودي نشون بده اين همه انتقاد بهش، خدايي ادم ارومي
همکار
Iran, Islamic Republic of
فقط تمام تقصیرهارومیندازی تومیدون دولت قبل توفقط کارت شده تخریب همه یک بارنشده مثبت حرف بزنی وازکسی تمجیدکنی تاتوبخای مشکل اب روحل کنی به لطف خدادوسالت تمامه وباپرونده توخالی ووعده ها ازصفحه این مسولیت که حقت نبودحذف میشی توتوان پرداخت حقوق کارکنان رونداری امروز۹ تیره ایاحقوق داری فقط حرف وتحریف ازخودباباحرف نزن عمل کن
همشهری
Iran, Islamic Republic of
احسنت واقعاراست میگه افراددولت قبل همان معاونین تشریف دارن یکی برای بچش ماموریت میزنه میره تهران یکی برای خریدپرده مغازش میره یکی برای خانمش بیمه میگن بریزه یه معاون دیگه اصلاتوتایم تواداره نیست روزهای تعطیل برای جمعه کاری میاداله برکت اله مدیرعامل ناکارامداین انقلابی بودن شماست الان وسط ماهیم جیب خالی کی حقوق پرداخت میکنید
یاسر
Romania
دقیقا مثل صداوسیمای استان که طرف ماموریت میزد ۷ روز و ۱۰۰۰ کیلومتر باخودروی اداره میرفت به خانوادش سرکشی میکرد یا ماموریت میزنند با خودروی اداره میروند سرکشی زمینهای کشاورزیشون در گرمسیر و مدیران معاونینش همیشه و تا ابد چند نفر هستند فقط که باهم تعویض میشوند
باشت و باوي
Iran, Islamic Republic of
چقدر تلاش كرد تا دم اومدن رييس حمهور نشون بده جزء مديران خوب و كاربلده ، چون جزء مديراني بود كه در سفر معاون رييس جمهور بايد قبل از اومدن اقاي رييسي ميرفت ولي اقاي استاندار شخصا ريششو گرو گذاشت ، حالا كلي زحمت كشيد تا اين متن اماده و گزارش كرده، بيچارش كرديد
Iran, Islamic Republic of
شما هم رفتنی شدید نگفتی برخه چرا ول کرد رفت
همکار
Iran, Islamic Republic of
نهایت بی انصافی است برادر تواز گچساران نیستی در ستاد کار میکنی
اولا از موقعی که آقای صالحی اومده حقوق واضافه کار عیدی به موقع پرداخت شده دوما علت تاخیر در پرداخت حقوق برداشت 25ملیارد ریال وام بانک صادرات بود که در سال‌های قبل بابت حقوق جنابعالی گرفتن وبرداشت 25ملیارد ریال بابت بیمه سال‌های قبل حاضر نیستی کت وشلوار خاکی بشه حرف هم میزنی
Iran, Islamic Republic of
حالا مدبر متخصص شما لطف کنید یه مقداری آب ذخیره کنید.اونا نمیدونستن که باید این کار را بکنند.
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته که مدیران قبلی خوب نبودن چون هیچی سرجایش قرار ندارد همه رو به جلو فرار می‌کنند ...
کارمند آب و فاضلاب
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان چند نکته در مورد مهندس صالحی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب به عنوان کارمند ایشون بگم .
از زمان ادغام دو شرکت آب وفاضلاب شهری و روستایی از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا دی ماه ۱۴۰۱ حقوق و مزایای کارمندان شرکت آبفا کامل پرداخت نشد و این امر باعث ایجاد بی انگیزه گی زیادی در کارمندان شرکت شد که با شروع مدیرعاملی مهندس صالحی در همین مدت کوتاه موفق شد از ماه اول مدیریت خودش حقوق کامل به کارمندای آبفا پرداخت کنه که واقعا جای تحسین و تقدیر داره .
اشراف کامل مهندس صالحی روی مسائل آبفا و پیگیری های مکرر ایشان باعث پیشبرد سریعتر پروژه ها شده که اینم جای تقدیر داره .
دوستان مهندس صالحی مدت کوتاهیه مدیر عامل شده که واقعا در همین مدت پاکدستی و مدیریت خیلی خوبی ازخودش نشون داده و تونسته رضایت کارمنداش رو جلب کنه . در واقع همه درخواست های مردمی پاسخ داده میشه و در دستور کار پیگیری قرار میگیره و اکثر این پیگیری ها با نظارت شخصی مدیرعامل صورت میگیره . هر مدیریتی مخالفان و موافقانی داره اما آدم باید در بررسی سوابق یک شخص و عملکرد ایشان انصاف رو در نظر بگیره .
دنا
Russian Federation
اقای صالحی شما همش از دولت قبل بدگویی میگید در صورتی همه معانین وحراستتون مال دولت قبل هستند وشما حتی جراعت تعویضشون نداراید
Iran, Islamic Republic of
دقیقاً اگر دولت قبل بده چرا همه نیروهای اون دولت همچنان در راس امور هستن؟!
همکار
Iran, Islamic Republic of
سلام.در زمینه بهداشت اب و تجهیزات کیفی اقدامات خوبی انجام داده اند و انشاالله ادامه داشته باشد
افسوس
Iran, Islamic Republic of
انسان همیشه باید در هر حال وجدان داشته باشد... ایشان از روزی که اومدن حقوق پرسنل به صورت قابل توجه منظم و افزایش پیدا کرده.. قرارداد های آبرسانی بی نظیری با مبالغی واقعا باورنکردنی با تلاش و سختکوشی ایشان امضا شده است و به زودی استان شاهد انقلابی در حوزه آب خواهد بود... قسم میخورم که به شخصه شرافت و سختکوشی و پاکدستی و انسانیت را در ایشان دیده ام.... پس کسی که احتمالا برکنار شده ای از پستت و این همه کامنت منفی و کذب میذاری وجدان خوب چیزیه...
میثم
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس صالحی خسته نباشید ایشون خیلی پیگیرن و دوست دارن کار انجام بشه تمام وقتشون رو میزران که کار انجام بدن با ای همه شرایط سخت و بحرانی واقعا کوتاهی نمیکنن .
Iran, Islamic Republic of
جناب اقاي صالحي
قضاوت در مورد عملكرد شما فعلا هنوز زوداست در تاييد كامنت شوش و بوستان، اين مطلب كاملا صحت دارد، اما حداقل جنابعالي ميتوني كارتابل خودتون رو چك كنيد كه در مرحله اول شما ماموريت خانم همكار رو تاييد نكردين و در غياب و بدون اطلاع شما با سفارش معاون مربوطه و با هماهنگي مسئول دقترتان ماموريت در برگشت ايشان از مسابقات اسكيت برد دخترشون امضاء شد، با توجه به اينكه در چند سال اخير ظرفيت فضاي محازي براي تبادل اطلاعات ايجاد گرديده و اصولا نياز به حضور فيزيكي همكاران در جلسات نيست و جلسات بصورت ويدئو كنفرانس برگزار ميگرددكنترل بفرماييد كه همين همكار در سال ١٤٠١ چن روز ماموريت به تهران دارد درصورتي كه همكاران قبلي همين امورات را با حداقل ماموريت انجام ميدادن.
علي داد
Iran, Islamic Republic of
اقاي مهندس صالحي
يكي از شروط مديريت ، قاطعيت در مديريت هست، همكار محترمي كه در حوزه مالي بود و براي ايشان در حوزه مشتركين ابلاغ زدين چرا مجددا به حوزه مالي برگردونيد(قاطعيت كجا رفت)
مگر غير از اين است كه منافعي در حوزه مالي دارد، شما لطف كنيد مزاياي دريافتي ايشان در سال ١٤٠١ رو چك كنيد كه ٥٠ روز تعطيل كاري در سال دارد، مگه سال خودش چن روز تعطيل رسمي دارد كه ايشان ٥٠ روز تعطيل كاري گرفته، و اينگونه هزينه ها اعم از ماموريت ، تعطيل كاري كنترل نشود معلوم است كه حقوق و مزايا كاركنان به موقع پرداخت نمي شود.
تامرادي
Iran, Islamic Republic of
مهندس صالحي
دليل حضور همكار بازنشسته به بهانه همكاري با مشاور در شركت چيست اينگونه موارد و عدم برخورد باعث بدبيني همكاران نسبت به جنابعالي ميشود، لطفا قبل از ورود سازمان بازرسي به اين موضوع ، تعيين تكليف شود.
همکار
Belgium
جنابعالی کارت گزارش دادنه حالا که میسوزی بزار آب بریزم اونجات که میسوزه تو که فقط به منافع خودت قکر میکردی به فکر شرکت وکار مردم نبودی ازاین حسادت بمیر اون آقا تو هیچ مشاوری کار نمیکنه دوم به تو چه ربطی داره که تومساور کار میکنه ..
Belgium
قبلا هم گزارش دادی حالا هم گزارش بده تو که دستت از خزانه شد به زودی اسناد تحویل سازمان بازرسی میشه
حاج ستار
Iran, Islamic Republic of
اقاي مهندس صالحي
اينقد بدگويي دولت قبل ميكني، مگه همين معاون جنابعالي كه اتفاقا رفيق شما هم هست بعد انتخابات و انتخاب اقاي روحاني تو تنگ مهريون جشن نگرفت و همه بچه هاي اب و فاضلاب رو دعوت نكرد ساز و دهل ومهتر هم به مناسب پيروزي اقاي روحاني در انتخابات كار ميكرد از خودش بپرس برات تعريف ميكنه
همکار
Iran, Islamic Republic of
درجواب حاج ستار پدرت بیامرزه باکامنت گذاشتنت مدیرعامل بخاطرتوجیع کارهاش وفرارروبه جلومجبوره بگه دولت قبل مشکلاتوایجادکرده ودرعمل نه همان مسولین ومعاونین دولت قبل برایش امرونهی میکنندوروزشب بامعاون دولت قبل بروبیاداره وحتی ایاب وذهابش توسط همون معاون انجام میشه سیاسی بودن ودولت قبل همش حرفه
حقگو
Iran, Islamic Republic of
آقای صالحی مدیر شما بازرس ومشاور کارخانه سیمان است وروزی سه ساعت در اونجا مشغوله ...
حمید
Iran, Islamic Republic of
آقای صالحی نمی تونه به معاونش کاری داشته باشه ..
یوسف
Iran, Islamic Republic of
یکی از کارکنا ش بازنشسته شده وحالا بیشتر از قبل در اداره حضور داره حقوقش هم از پیمانکاران تامین میشه
عیدی
Iran, Islamic Republic of
آقای صالحی من وجنابعالی به مدت دوسال در یک اتاق کار می کردیم ولی اضافه کار من 30 ساعته ولی دو نفر از بستگانت ماهی 120ساعت اضافه کاری و 10 روز ماموریت و4 روز کشیک دریافت می کنند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اگه سید افضل حسینی دست از سر آب وفاضلاب برداره درست می شه
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
1