تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۴۶۷۰۲۲
پاسخ معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سئوالات انتخاباتی؛

سید جواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی کهگیلویه و بویراحمد: قول می‌دهم در حوزه من، تخلف انتخاباتی صورت نگیرد و یک رای هم جابجا نشود / فعالیت‌های مدیران و فرمانداران را رصد می‌کنیم و با هر عملکردی که شائبه جانبداری داشته باشد، مقابله خواهیم کرد

۱۲
۵
سید جواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی کهگیلویه و بویراحمد: قول می‌دهم در حوزه من، تخلف انتخاباتی صورت نگیرد و یک رای هم جابجا نشود / فعالیت‌های مدیران و فرمانداران را رصد می‌کنیم و با هر عملکردی که شائبه جانبداری داشته باشد، مقابله خواهیم کرد
کبنا ؛معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در 40 سال اخیر دارای اندیشه سیاسی بوده‌ام ولی هیچگاه از محور‌های اخلاقی و دینی عدول نکردم و این اطمینان را به مردم می‌دهم هیچ تخطی در حوزه مسئولیتی بنده صورت نگیرد و اجازه نخواهم داد که حتی یک رأی هم به صورت سیستماتیک جابه جا شود.
به گزارش کبنا به نقل از ایلنا، رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سئوال که شما مُنتسب به یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات که اکنون نماینده مجلس در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ است می‌باشید، چه تضمینی برای برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه در آن حوزه انتخابیه از سوی شما به مردم داده می‌شود تا واجدین شرایط اخذ رای با آرامش و بدون تنش‌های حاشیه‌ای و تعصبات شدید منطقه‌ای در برگزاری دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس با شما و مجموعه برگزار کننده انتخابات اعم از هیات‌های اجرایی و نظارت همکاری لازم را داشته باشند و حماسه‌ای در این انتخابات خلق کنند؟ گفت: در ۴۰ سال اخیر دارای اندیشه سیاسی بوده‌ام ولی هیچگاه از محورهای اخلاقی و دینی عدول نکردم و این اطمینان را به مردم می‌دهم هیچ تخطی در حوزه مسئولیتی بنده صورت نگیرد و اجازه نخواهم داد که حتی یک رأی هم بصورت سیستماتیک جابجا شود.
سیدجواد هاشمی مهر ادامه داد: در انتخابات مجلس یازدهم نیز تخلف سیستماتیک نداشته‌ایم و مسئولان انتخابات هیچ دخل و تصرفی در آراء انتخاباتی نداشته‌اند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوال دیگری که گفته می‌شود برخی فرمانداران در این استان از هم اکنون در حال چینش اعضای موردنظر خود در هیات اجرایی بوده و تلاش می‌کنند فقط از یک سلیقه سیاسی که این سلیقه با تفکر شما در ۴۰ سال گذشته نیز همسویی دارد، منصوب کنند، آیا این نوع چینش‌های احتمالی یک طرفه و حذف سلیقه مخالف سلیقه شما و یا فرماندار در یک شهرستان، بسترساز تخلف، تخلف‌های انتخاباتی، جابجایی آراء و نزاع‌های احتمالی انتخاباتی نخواهد بود؟ هم اظهار داشت: بدلیل اینکه گرایش‌های متفاوتی در هیات‌های اجرایی انتخابات وجود دارد، امکان ندارد که یک‌جانبه گرایی وجود داشته باشد و به مردم این اطمینان را می‌دهم تخلفی بر سرِ صندوق رأی صورت نمی‌گیرد و چینش نیروها در هیات‌های اجرایی بگونه‌ای خواهد بود که نگرانی در بین مردم، لیدرها و حامیان تمامی کاندیداهای انتخاباتی ایجاد نشود.
هاشمی مهر در پاسخ به سئوال دیگری که گفته می‌شود خود شما بر ایستادگی در مواضع سیاسی‌تان همواره تاکید کرده و بدلیل جایگاه مسوولیتی که اکنون دارید، این امکان وجود دارد که شائبه‌های سیاسی حمایتی از سوی شما در سه حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه در حوزه‌های انتخابیه بویراحمد و کهگیلویه بزرگ در ایام انتخابات را شاهد باشیم، آیا چنین امکان و یا چنین حمایت‌هایی وجود دارد؟ هم خاطرنشان کرد: در انتخابات‌های مختلف مسئولیت داشتم اما هیچ گاه نگاه سیاسی‌ام را در انتخابات دخالت نداده‌ام زیرا معتقدم باید امین و مورد اعتماد باشم.
رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سئوال که متاسفانه از هم اکنون شائبه جانب داری چندین فرماندار از برخی کاندیداهای احتمالی در انتخابات دوازدهم مجلس در این استان بویژه حمایت و جانبداری از سه نماینده فعلی در مجلس، باعث نگرانی، تشویش، گسترش شایعات و ابهاماتی در جامعه شده است، چه تضمینی برای برگزاری یک انتخابات با امنیت بالا و سالم از چنین فرماندارانی که گاها برخی از آن‌ها لیدرها و سخنرانان ستادهای انتخاباتی برخی از کاندیداهای کنونی در انتخابات‌های گذشته بوده اند، از سوی شما به مردم استان راجع به این دسته از فرمانداران داده می‌شود؟ هم تصریح کرد: فعالیت‌های مدیران و فرمانداران را رصد می‌کنیم و با هر فعالیت و عملکردی که شائبه جانبداری از نامزد خاصی را به همراه داشته باشد، مقابله خواهیم کرد.
هاشمی مهر با تاکید بر اینکه فرمانداران نباید نگاه جریانی داشته باشند بلکه باید به فکر برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و در کمال آرمش و امنیت باشند، اظهارداشت: از مردم در این راستا نیز انتظار همکاری داریم و باید از دامن زدن به مسائل حاشیه‌ای و بی‌پایه و اساس خودداری شود.
وی با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف برای برگزار کنندگان انتخابات، اظهار امیدواری کرد: همراهی و همدلی در میان مدیران باید وجود داشته باشد و با تعامل و هم افزایی با مردم، یک انتخابات باشکوه و پرشور داشته باشیم.
کاندیداهای انتخاباتی باید در حوزه سیاست خارجی صاحب نظر باشند
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سئوال که برخی کاندیداهای احتمالی در انتخابات پیش رو در این استان، وعده‌های غیر قابل عملی را به مردم حوزه‌های انتخابیه خود می‌دهند که این وعده‌ها باتوجه به شرایط خاص قومیتی و عشیره‌ای در این استان، می‌تواند بسترساز برخی آسیب‌های اجتماعی در آینده آن حوزه انتخابیه باشد، ارزیابی شما از وعده‌های این کاندیداها چیست؟ هم اظهار داشت: نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس در این استان به مردم و هواداران خود وعده‌های غیر عملی ندهند و از بیان مسائل حاشیه ساز خوداری کنند.
هاشمی مهر گفت: افرادی که می‌خواهند در جایگاه نماینده مجلس قرار بگیرند باید ظرفیت‌های ملی و محلی را بشناسند، در حوزه سیاست خارجی صاحب‌نظر باشند
وی افزود: بخش عمده تخلفاتی که در انتخابات‌ها صورت می‌گیرد توسط هواداران نامزدها بوده و باید مردم و هواداران رعایت کنند که تخلفی صورت نگیرد.
رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تهدید کردن و رای خریدن در آموزه‌های دینی ما هیچ جایگاهی ندارد و باید کاندیداها و طرفداران آن‌ها رعایت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهمئی
Iran, Islamic Republic of
مدیران مدارس و معلمان بهمئی را حتما برای دلخوشی پدر بنده جابجا کردند شما و مدیرانت برای انتخابات پیش رو حتی به سرایدارها هم رحم نمی‌کنید ...
Iran, Islamic Republic of
با دایی نماینده چطور میخواهید انتخابات برگزار کنید اون هم از نوع سالم و بی حاشیه🤣🤣🤣
بویراحمد و دنا
Iran, Islamic Republic of
حرف نزنید، وقتی فرمانداران و معاونین آنها و بخشداران گماشتگان نماینده هستند نه شما و احیانا تز فامیل درجه ۱ نماینده ها، آن وقت انتظار دارید تقلب نشه،زهی خیال باطل.
Iran, Islamic Republic of
ما هرگز به این فرمانداران در برگزاری انتخابات اعتماد نداریم چون تجربه ی جانبدارانه شان در مسائل مختلف در طول این دو سه سال گذشته نشان داده است که این ها نه تنها به هیچ چیزی پای بند نیستند بلکه عملا در روستاها برای نماینده ی فعلی دنبال جمع کردن رای و استفاده ی ابزاری از اموال بیت المال در جهت منافع شخصی و نماینده هستند بنابراین با این شرایط هرگز امیدی نیست و باید در سریعترین زمان ممکن فرمانداران بویراحمد دنا و مارگون و کهگیلویه جای خود را به اشخاص بی طرف بدهند تا مردم خیال شان از بابت انتخاباتی منطبق با معیارهای چهار گانه ی مد نظر رهبری راحت شود
Iran, Islamic Republic of
با وجود فرمانداران دنا و مارگون و معاون فرمانداری بویراحمد در این سمت ها شائبه ها همچنان به قوت خود باقی است...
دنا
Iran, Islamic Republic of
چقد جوابهاش آروم ، رلکس ، بی خیال ، انگار که اصلا ککش نمیگزه !!! مسئولین امروزی چقدر بیخیال مردم و حرف مردمند !!
چقد بلدند سفسته بافی کنند ، چقد بلدند بقول خودشون ، خودشون زرنگ باقی بمانند !! انگار اصلا خبری نیست و ایشون اصلا خبری ندارند که فرمانداران قراره چیکار کنند و دنبال چه و کی هستند !!
اکبر
United States
خداحفظت کنه سید دلسوز و پاک و با صداقت
Iran, Islamic Republic of
همین الان////ومارگون خونه به خونه برای نماینده فعلی دارند میگردند آقای معاون ،اگر ازاین مصاحبه های آبکی نکنید آبروی خودتان محفوظ تراست
Iran, Islamic Republic of
با وجود فرماندار دنا من اصلا رای نمی دم.
Iran, Islamic Republic of
بنده هم به هیچ وجه به فرماندار کنونی دنا به عنوان یک مجری بی طرف در انتخابات نگاه نمی کنم و به او برای برگزاری سالم انتخابات اعتمادی ندارم.
علی
Iran, Islamic Republic of
بخاطر خدا و حق و الناس
فرماندار بویر احمد و دنا تغییر دهید......
چرا ش هم خودتون میدانید.
علی
Iran, Islamic Republic of
فرماندار دنا و معاون سیاسی فرماندار بویراحمد باید برکنار شوند........ما اعتماد نداریم به اینها
کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

لحظه به لحظه به ورود تیم النصر به ایران نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و این حضور موجی از شور ...
گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

با برگزاری هر دوره کنکور برخی موارد همواره به عنوان بحث‌های حاشیه این آزمون بزرگ مطرح ...
(ویدئو) بوفالوهای پلیس

(ویدئو) بوفالوهای پلیس

برخی از افسران کهنه کار پلیس می‌گویند که بوفالوها می‌توانند بوی یک جنایتکار را از فاصله ...
1