تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۴۰۱۹۸۳
با ارسال متنی مطرح شد
فروزان: ما گوش به احمق نکنیم
۱
کبنا ؛متن ارسالی
ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم / جامهی کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم
گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید/ گو تو خوش باش که ماگوش به احمق نکنیم
درپاسخ به مطلبی که درسایت کبناتحت عنوان (سخنی با مدیر جدید آموزش و پرورش) آمده است باید گفت:
در مجموع حرفهای بی سند و غیر منطقی زیادی را نشر دادهاید که مجال پاسخگویی نیست ولی جهت تنویرافکارعمومی برخی مطالب را پاسخ میدهیم؛
اول این که نویسنده این متن مشخص نیست و سطح تحصیلات، شناخت و توانمندی ایشان بر همه ما پوشیده است و شاید جسارت و شجاعت معرفی نام و نشان خود را ندارد که جای بسی تامل است.
دوم این که مدیر این سایت با ذکر این جمله که ((مطلبی که میخوانید از سری یادداشتهای مخاطبین کبنا نیوز است)) این مطلب را منتشر میکند که به لحاظ کار خبری و رسانه ای صحیح نیست. چرا که با خواندن این متن متوجه میشویم که این متن را یک نفر نوشته است که ذکر این نکته در اول این متن از طرف مدیر سایت جای بسی تامل است!!!
اما بعد؛
در مورد نصب دوبینها در اداره، مصوبه شورای تامین کشور، استان و شهرستان هست.
نصب دوربینهای مدار بسته در راستای حراست از وسایل اداره میباشد و در همه ادارات و نهادها نصب شده است و همین دوربینها فقط در شش ماه گذشته 2 مورد سرقت وسایل اداره و یک مورد سرقت وسایل همسایگان اداره را شناسایی کردند و نمیدانم چرا نوشتهاید در اداره هم دوربین مخفی گذاشته بودند!!!!!! کدام دوربین مخفی؟؟؟/
فرمودید حتی بعضی از فرهنگیان احساس حقارت میکردند برای کار اداری وارد محیط آموزش و پرورش شوند!! مستند شما برای این گفتار چیست؟ چرا حرفهای بی سند میزنید. اگر منظور شما مراجعه برای انجام کارهای اداری است که لازم است بدانید فقط در طول یک سال گذشته به سرعت بیشتر فعالیتهای آموزش و پرورش به بستر فناوری اطلاعات منتقل شد و کمتر نیاز به مراجعه حضوری همکاران فرهنگی به اداره بود که این نقطه قوت است نه ضعف. اگر منظور شما پذیرش پستهای اداری از طرف همکاران است هم لازم است بدانید که وارد شدن به کادر ستادی آموزش و پرورش باعث درگیر بودن در تمام طول هفته حتی تابستان و عید و جواب تلفن دادنهای مکرر است و همین هم باعث عدم پذیرش پستهای اداری از طرف خیلیها میشود.
فرمودید معاونین و مسوولین واحدها و حتی کارشناسان اداره اکثریت از حوزه راهنمایی هستند، ای کاش با ذکر یک آمار سر دستی مستندی برای این گفتار خویش فراهم میکردید. و نیروهایی که ما در آموزش و پرورش شهرستان به کار گرفتیم هر کدام هم اکنون یک فرد شاخص در استان هستند و نشانه شاخص بودن آنها رتبهها و مقامهایی است که کسب کردهاند. ضمن این که گفتار بی سند آسان است و شرعاً حرام و قانوناً جرم. البته اگر نویسنده شجاعت پذیرش مسئولیت متن خود را داشته باشد و اسم خود را بنویسد که ما ندیدیم!!!!!
فرمودید تا جاییکه مجموعهی مدیریت سابق توان دفاع یا توجیه عملکرد خودشان را نداشتند! لطفاً بفرمایید کجا و چطور توان این کار نداشتند و چند بار و چگونه و در چه مکانی از آنها درخواست پاسخگویی کردید و جواب ندادند؟ البته اگر شجاعت پاسخگویی داشته باشید. پیشنهاد میکنم علاوه بر سایت کبنا نیوز یک سری هم به سایت خبری آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه بزنید و خبرهای قبلی را مرور کنید و حجم خبرها که حاکی از فعالیت و جنب و جوش کادر ستادی است را با خبرهای سایر مناطق مقایسه کنید تا منطقی نقد کنید نه مغرضانه. چرا که نقد مغرضانه انسان را به تباهی میکشد.
فرمودید شاهد تشکیل باندهای لوی جرگه ای در سطح آموزش و پرورش و مدیران آموزشی را شاهد بودیم! لطفاً بفرمایید چه باندهایی؟ چه کسانی؟ چه تصمیمهایی گرفته میشد؟ تاثیر این تصمیمها چه بود؟ آیا سندی در این زمینه دارید یا این گفتار از ذهن شما نشات میگیرد؟ گفتار بی سند آسان است اما ...
فرمودید شاهد این مدعا افت آموزش، پذیرش کنکور، قبولی دروس نهایی، و....... به تبع آن کسب رتبه آخرآموزش و پرورش دهدشت در استان بوده است!! لطفاً بفرمایید دلیل نتیجه گیری شما برای هر کدام از این بندها کدام مستندات است؟ برای مثال افت آموزش را چگونه سنجش کردهاید؟ آیا همه استان را با هم سنجیدهاید؟ جهت اطلاع شما عرض کنم فقط در یک سال گذشته آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه موفقیتهای زیر را کسب کرد. واحدهای حقوقی، ضمن خدمت و فناوری اطلاعات واحد برتر استان شدند!
کسب مقام اول جشنواره کشوری در رشته بومی محلی، کسب مقام دوم کشوری رشته هندبال مقطع ابتدایی، کسب مقام اول استانی در رشتههای: فوتسال ابتدایی، هندبال ابتدایی، هندبال متوسطه اول و فوتسال متوسطه دوم، کسب مقام دوم استانی رشته والیبال متوسطه اول، فوتسال دخترانه متوسطه اول، کسب مقام اول مسابقات فوتسال منطقه ای متوسطه اول دخترانه، کسب مقام دوم مسابقات فوتسال منطقه ای ابتدایی و راهیابی به مسابقات کشوری.
کسب 69 رتبه استانی و راهیابی 9 دانش آموز به مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز، کسب مقام سوم کشوری نهج البلاغه، کسب مقام دوم استانی طرح مصباح الهدی برگزاری فعالیتهای اردویی درون و برون شهری برای 15000 دانش آموز راهیابی 160 اثر دانش آموزان و فرهنگیان به مرحله استانی و راهیابی 35 اثر به مرحله کشوری پرسش مهر، راهیابی 85 اثر دانش آموزی به مرحله استانی مسابقات فرهنگی و هنری،
کسب رتبه اول استانی و رتبه دوم کشوری درس کار وفناوری توسط جناب آقای عباس داورپناه، کسب رتبه اول استانی درس مطالعات اجتماعی توسط جناب آقای شاکر اکبری، کسب رتبه اول استانی درس زیست شناسی توسط سرکارخانم گلی قاسمی برم سبز، کسب رتبه اول استانی درس زیست شناسی توسط سرکارخانم زهرا بهرامی، کسب رتبه اول استانی درس عربی توسط سرکارخانم فاطمه هیبتی،
* کسب مقام اول کشور در طرح تعالی، *کسب مقام برتر کشوری در جشنواره ایدههای نوین توسط همکاران مقطع ابتدایی
* کسب 2 مقام در درس پژوهی و 4 مقام در طرح جابرابن حیان و 2 مقام در مسابقات علمی آینده سازان در سطح استان و مقام برتر کشوری در جشنواره دریا
* برگزاری 15 عنوان کارگاه آموزشی هدفمند برای آموزگاران (بالغ بر 15000 نفر ساعت)
* نیمه الکترونیکی نمودن ساماندهی نیروهای ابتدایی برای اولین بار در استان
* استفاده از معاونین آموزشی هرهفته یک روز برای بازدید از مدارس
* کسب رتبه کشوری در جشنواره نوجوان خوارزمی، آزمون آنلاین مطالعات اجتماعی و سامانه همگام
*کسب رتبه دوم کشوری تولید محتوای الکترونیک
*کسب مقام اول استان در مسابقات علمی (آزمون پیشرفت تحصیلی) و مسابقات آزمایشگاهی
*کسب رتبههای برتر و موفق استانی در تعالی مدیریت آموزشگاهی و محورهای جشنواره خوارزمی،
*احیای 4 رشته فنی و ایجاد 4 رشته جدید در سال 96
*راهیابی 143 دانش آموز به مرحله استانی پیشرفت تحصیلی و کسب مقام دوم استانی
*راهیابی 4 هنرآموز به مرحله کشوری در آزمون علمی و کاربردی کاردانش
راهیابی 12 دانش آموز به مرحله استانی مسابقات علمی
*قبولی 22 دانش آموز در رشتههای پزشکی و پرستاری
*کسب عنوان پژوهشگر برتر کشوری توسط دانش آموز علی مجلسی
تاکنون براساس گزارش دریافتی از نتایج کنکور امسال فعلاً 10 نفر دو رقمی وی از 15 نفر رتبه سه رقمی در رشته تجربی به بنده گزارش شده. دو نفر ازاین عزیزان بنامهای (آقای درخوش ومیلاد نحوی) رتبه اول و دوم سهمیه شاهد کشوری شدند.
*رتبه اول متوسطه اول دراستان، و *مقطع ابتدایی رتبه سوم کسب کرده. در **متوسطه دوم که براساس تبریک وقدرانی آموزش متوسطه اداره کل به اینجانب در کنکور افتخار آفرین شده و هم اکنون شاهد اعلام رتبههای دو و سه رقمی شده که به سمع شما رساندم که هنوز هم منتظر استمرار کسب رتبه بیشتر هستیم. واحدهای بازرسی، فناوری، آموزش ضمن خدمت، حقوقی، تربیتی بدنی، امور تربیتی، عملکرد سرگروهای آموزشی، براساس ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش حائز مقام اول شدند. که مسئولین واحدهای ذی ربط جوایزی دریافت کردند. ایضاً" در شاخصهای فنی و کاردانش مقام دوم استان را کسب نمود
و ...
فرمودید طی چهار سال گذشته کوچکترین انتقادی از مدیریت آموزش و پرورش منجر به تشکیل پرونده تخلفاتی برای منتقدان میشد،! مواردی مورد بی مهری حتی توهین و فحاشی رو در رو و مجازی برخی همکاران قرار گرفتیم ولی پیگیری نکردیم و دوستانه از این موارد گذشتیم. اما ای کاش شما به یکی از پروندههای که ما برای همکاران تشکیل دادیم استناد میکردی❗
فرمودید بطوریکه حلقههایی را به عنوان مخبر در مدارس و بین فرهنگیان به کار گرفته بودند، سند شما برای این گفتار چیست؟ در همه دوران حیات بشر خبرها بین مردم پخش میشوند و برخیها گفتارهای دیگران را برای برخیهای دیگر بازگو میکنند ولی این که شما اینگونه نگارش کنید ناصواب است.
فرمودید شأن و منزلت فرهنگیان طی چهار سال گذشته خدشهدار شده بود، به همین دلیل هم اکثریت فرهنگیان دچار سر خوردگی و عدم انگیزه در کار و فعالیت شده بودند، لطفاً در این باره در مورد فرهنگیان کل کشور تحقیق کنید سپس اظهار نظر کنید. نمیدانم شاید دلیل کاهش انگیزش فرهنگیان سراسر کشور مدیریت آقای فروزان باشد ❗
دهدشت با وجود در حد صفر بودن منابع مالی، در مقابل در اختیار داشتن مبالغ میلیارد تومان در دو شهرستان بویراحمد و گچساران افتخار استان شدیم. گچساران به تنهایی در سال گذشته بالغ 8 میلیارد از منابع متفاوتی توسط نماینده مجلس جناب دکتر تاجگردون دریافت نموده. آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد هم که مرکز استان هست و 250 مدرسه در طول سال از طریق درآمد اسکان مسافرین بدون منابع دیگر درآمد زا است.
وقتی همه شاخصها و دوایر یک دستگاه رشد را شاهد هستم نمود مدیریت کار آمد یک سیستم را به نمایش میگذارد.
در مجموع حرفهای بی سند و غیر منطقی زیادی را نشر دادهاید که برخی را پاسخ دادیم و به شما دو توصیه میکنم:
یک مغرضانه نقد نکنید.
دوم، مطالعه کنید سپس لب به سخن بگشایید که پسته بی مغر چون لب وا کند رسوا شود البته اگر شجاعت نوشتن نام خود پای گفتارش را داشته باشد.
خداوند تبارک و تعالی همه ما را به راه راست هدایت کند.
----------------------------------
لطفالله فروزان
مدیر سابق آموزش و پرورش کهگیلویه
ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم / جامهی کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم
گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید/ گو تو خوش باش که ماگوش به احمق نکنیم
درپاسخ به مطلبی که درسایت کبناتحت عنوان (سخنی با مدیر جدید آموزش و پرورش) آمده است باید گفت:
در مجموع حرفهای بی سند و غیر منطقی زیادی را نشر دادهاید که مجال پاسخگویی نیست ولی جهت تنویرافکارعمومی برخی مطالب را پاسخ میدهیم؛
اول این که نویسنده این متن مشخص نیست و سطح تحصیلات، شناخت و توانمندی ایشان بر همه ما پوشیده است و شاید جسارت و شجاعت معرفی نام و نشان خود را ندارد که جای بسی تامل است.
دوم این که مدیر این سایت با ذکر این جمله که ((مطلبی که میخوانید از سری یادداشتهای مخاطبین کبنا نیوز است)) این مطلب را منتشر میکند که به لحاظ کار خبری و رسانه ای صحیح نیست. چرا که با خواندن این متن متوجه میشویم که این متن را یک نفر نوشته است که ذکر این نکته در اول این متن از طرف مدیر سایت جای بسی تامل است!!!
اما بعد؛
در مورد نصب دوبینها در اداره، مصوبه شورای تامین کشور، استان و شهرستان هست.
نصب دوربینهای مدار بسته در راستای حراست از وسایل اداره میباشد و در همه ادارات و نهادها نصب شده است و همین دوربینها فقط در شش ماه گذشته 2 مورد سرقت وسایل اداره و یک مورد سرقت وسایل همسایگان اداره را شناسایی کردند و نمیدانم چرا نوشتهاید در اداره هم دوربین مخفی گذاشته بودند!!!!!! کدام دوربین مخفی؟؟؟/
فرمودید حتی بعضی از فرهنگیان احساس حقارت میکردند برای کار اداری وارد محیط آموزش و پرورش شوند!! مستند شما برای این گفتار چیست؟ چرا حرفهای بی سند میزنید. اگر منظور شما مراجعه برای انجام کارهای اداری است که لازم است بدانید فقط در طول یک سال گذشته به سرعت بیشتر فعالیتهای آموزش و پرورش به بستر فناوری اطلاعات منتقل شد و کمتر نیاز به مراجعه حضوری همکاران فرهنگی به اداره بود که این نقطه قوت است نه ضعف. اگر منظور شما پذیرش پستهای اداری از طرف همکاران است هم لازم است بدانید که وارد شدن به کادر ستادی آموزش و پرورش باعث درگیر بودن در تمام طول هفته حتی تابستان و عید و جواب تلفن دادنهای مکرر است و همین هم باعث عدم پذیرش پستهای اداری از طرف خیلیها میشود.
فرمودید معاونین و مسوولین واحدها و حتی کارشناسان اداره اکثریت از حوزه راهنمایی هستند، ای کاش با ذکر یک آمار سر دستی مستندی برای این گفتار خویش فراهم میکردید. و نیروهایی که ما در آموزش و پرورش شهرستان به کار گرفتیم هر کدام هم اکنون یک فرد شاخص در استان هستند و نشانه شاخص بودن آنها رتبهها و مقامهایی است که کسب کردهاند. ضمن این که گفتار بی سند آسان است و شرعاً حرام و قانوناً جرم. البته اگر نویسنده شجاعت پذیرش مسئولیت متن خود را داشته باشد و اسم خود را بنویسد که ما ندیدیم!!!!!
فرمودید تا جاییکه مجموعهی مدیریت سابق توان دفاع یا توجیه عملکرد خودشان را نداشتند! لطفاً بفرمایید کجا و چطور توان این کار نداشتند و چند بار و چگونه و در چه مکانی از آنها درخواست پاسخگویی کردید و جواب ندادند؟ البته اگر شجاعت پاسخگویی داشته باشید. پیشنهاد میکنم علاوه بر سایت کبنا نیوز یک سری هم به سایت خبری آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه بزنید و خبرهای قبلی را مرور کنید و حجم خبرها که حاکی از فعالیت و جنب و جوش کادر ستادی است را با خبرهای سایر مناطق مقایسه کنید تا منطقی نقد کنید نه مغرضانه. چرا که نقد مغرضانه انسان را به تباهی میکشد.
فرمودید شاهد تشکیل باندهای لوی جرگه ای در سطح آموزش و پرورش و مدیران آموزشی را شاهد بودیم! لطفاً بفرمایید چه باندهایی؟ چه کسانی؟ چه تصمیمهایی گرفته میشد؟ تاثیر این تصمیمها چه بود؟ آیا سندی در این زمینه دارید یا این گفتار از ذهن شما نشات میگیرد؟ گفتار بی سند آسان است اما ...
فرمودید شاهد این مدعا افت آموزش، پذیرش کنکور، قبولی دروس نهایی، و....... به تبع آن کسب رتبه آخرآموزش و پرورش دهدشت در استان بوده است!! لطفاً بفرمایید دلیل نتیجه گیری شما برای هر کدام از این بندها کدام مستندات است؟ برای مثال افت آموزش را چگونه سنجش کردهاید؟ آیا همه استان را با هم سنجیدهاید؟ جهت اطلاع شما عرض کنم فقط در یک سال گذشته آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه موفقیتهای زیر را کسب کرد. واحدهای حقوقی، ضمن خدمت و فناوری اطلاعات واحد برتر استان شدند!
کسب مقام اول جشنواره کشوری در رشته بومی محلی، کسب مقام دوم کشوری رشته هندبال مقطع ابتدایی، کسب مقام اول استانی در رشتههای: فوتسال ابتدایی، هندبال ابتدایی، هندبال متوسطه اول و فوتسال متوسطه دوم، کسب مقام دوم استانی رشته والیبال متوسطه اول، فوتسال دخترانه متوسطه اول، کسب مقام اول مسابقات فوتسال منطقه ای متوسطه اول دخترانه، کسب مقام دوم مسابقات فوتسال منطقه ای ابتدایی و راهیابی به مسابقات کشوری.
کسب 69 رتبه استانی و راهیابی 9 دانش آموز به مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز، کسب مقام سوم کشوری نهج البلاغه، کسب مقام دوم استانی طرح مصباح الهدی برگزاری فعالیتهای اردویی درون و برون شهری برای 15000 دانش آموز راهیابی 160 اثر دانش آموزان و فرهنگیان به مرحله استانی و راهیابی 35 اثر به مرحله کشوری پرسش مهر، راهیابی 85 اثر دانش آموزی به مرحله استانی مسابقات فرهنگی و هنری،
کسب رتبه اول استانی و رتبه دوم کشوری درس کار وفناوری توسط جناب آقای عباس داورپناه، کسب رتبه اول استانی درس مطالعات اجتماعی توسط جناب آقای شاکر اکبری، کسب رتبه اول استانی درس زیست شناسی توسط سرکارخانم گلی قاسمی برم سبز، کسب رتبه اول استانی درس زیست شناسی توسط سرکارخانم زهرا بهرامی، کسب رتبه اول استانی درس عربی توسط سرکارخانم فاطمه هیبتی،
* کسب مقام اول کشور در طرح تعالی، *کسب مقام برتر کشوری در جشنواره ایدههای نوین توسط همکاران مقطع ابتدایی
* کسب 2 مقام در درس پژوهی و 4 مقام در طرح جابرابن حیان و 2 مقام در مسابقات علمی آینده سازان در سطح استان و مقام برتر کشوری در جشنواره دریا
* برگزاری 15 عنوان کارگاه آموزشی هدفمند برای آموزگاران (بالغ بر 15000 نفر ساعت)
* نیمه الکترونیکی نمودن ساماندهی نیروهای ابتدایی برای اولین بار در استان
* استفاده از معاونین آموزشی هرهفته یک روز برای بازدید از مدارس
* کسب رتبه کشوری در جشنواره نوجوان خوارزمی، آزمون آنلاین مطالعات اجتماعی و سامانه همگام
*کسب رتبه دوم کشوری تولید محتوای الکترونیک
*کسب مقام اول استان در مسابقات علمی (آزمون پیشرفت تحصیلی) و مسابقات آزمایشگاهی
*کسب رتبههای برتر و موفق استانی در تعالی مدیریت آموزشگاهی و محورهای جشنواره خوارزمی،
*احیای 4 رشته فنی و ایجاد 4 رشته جدید در سال 96
*راهیابی 143 دانش آموز به مرحله استانی پیشرفت تحصیلی و کسب مقام دوم استانی
*راهیابی 4 هنرآموز به مرحله کشوری در آزمون علمی و کاربردی کاردانش
راهیابی 12 دانش آموز به مرحله استانی مسابقات علمی
*قبولی 22 دانش آموز در رشتههای پزشکی و پرستاری
*کسب عنوان پژوهشگر برتر کشوری توسط دانش آموز علی مجلسی
تاکنون براساس گزارش دریافتی از نتایج کنکور امسال فعلاً 10 نفر دو رقمی وی از 15 نفر رتبه سه رقمی در رشته تجربی به بنده گزارش شده. دو نفر ازاین عزیزان بنامهای (آقای درخوش ومیلاد نحوی) رتبه اول و دوم سهمیه شاهد کشوری شدند.
*رتبه اول متوسطه اول دراستان، و *مقطع ابتدایی رتبه سوم کسب کرده. در **متوسطه دوم که براساس تبریک وقدرانی آموزش متوسطه اداره کل به اینجانب در کنکور افتخار آفرین شده و هم اکنون شاهد اعلام رتبههای دو و سه رقمی شده که به سمع شما رساندم که هنوز هم منتظر استمرار کسب رتبه بیشتر هستیم. واحدهای بازرسی، فناوری، آموزش ضمن خدمت، حقوقی، تربیتی بدنی، امور تربیتی، عملکرد سرگروهای آموزشی، براساس ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش حائز مقام اول شدند. که مسئولین واحدهای ذی ربط جوایزی دریافت کردند. ایضاً" در شاخصهای فنی و کاردانش مقام دوم استان را کسب نمود
و ...
فرمودید طی چهار سال گذشته کوچکترین انتقادی از مدیریت آموزش و پرورش منجر به تشکیل پرونده تخلفاتی برای منتقدان میشد،! مواردی مورد بی مهری حتی توهین و فحاشی رو در رو و مجازی برخی همکاران قرار گرفتیم ولی پیگیری نکردیم و دوستانه از این موارد گذشتیم. اما ای کاش شما به یکی از پروندههای که ما برای همکاران تشکیل دادیم استناد میکردی❗
فرمودید بطوریکه حلقههایی را به عنوان مخبر در مدارس و بین فرهنگیان به کار گرفته بودند، سند شما برای این گفتار چیست؟ در همه دوران حیات بشر خبرها بین مردم پخش میشوند و برخیها گفتارهای دیگران را برای برخیهای دیگر بازگو میکنند ولی این که شما اینگونه نگارش کنید ناصواب است.
فرمودید شأن و منزلت فرهنگیان طی چهار سال گذشته خدشهدار شده بود، به همین دلیل هم اکثریت فرهنگیان دچار سر خوردگی و عدم انگیزه در کار و فعالیت شده بودند، لطفاً در این باره در مورد فرهنگیان کل کشور تحقیق کنید سپس اظهار نظر کنید. نمیدانم شاید دلیل کاهش انگیزش فرهنگیان سراسر کشور مدیریت آقای فروزان باشد ❗
دهدشت با وجود در حد صفر بودن منابع مالی، در مقابل در اختیار داشتن مبالغ میلیارد تومان در دو شهرستان بویراحمد و گچساران افتخار استان شدیم. گچساران به تنهایی در سال گذشته بالغ 8 میلیارد از منابع متفاوتی توسط نماینده مجلس جناب دکتر تاجگردون دریافت نموده. آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد هم که مرکز استان هست و 250 مدرسه در طول سال از طریق درآمد اسکان مسافرین بدون منابع دیگر درآمد زا است.
وقتی همه شاخصها و دوایر یک دستگاه رشد را شاهد هستم نمود مدیریت کار آمد یک سیستم را به نمایش میگذارد.
در مجموع حرفهای بی سند و غیر منطقی زیادی را نشر دادهاید که برخی را پاسخ دادیم و به شما دو توصیه میکنم:
یک مغرضانه نقد نکنید.
دوم، مطالعه کنید سپس لب به سخن بگشایید که پسته بی مغر چون لب وا کند رسوا شود البته اگر شجاعت نوشتن نام خود پای گفتارش را داشته باشد.
خداوند تبارک و تعالی همه ما را به راه راست هدایت کند.
----------------------------------
لطفالله فروزان
مدیر سابق آموزش و پرورش کهگیلویه