تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۱
کد مطلب : ۴۰۲۵۷۳
با حضور مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

تنش در جلسه چاروسا / ماجرای طومار فرهنگیان علیه رئیس آموزش و پرورش چاروسا

۷
۰
تنش در جلسه چاروسا / ماجرای طومار فرهنگیان علیه رئیس آموزش و پرورش چاروسا
کبنا ؛جلسه مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با مسوولان چاروسا هر چند به دور از چشم رسانه‌ها برگزار شد، اما با حواشی نیز همراه شد، هر چند که برخی مطالب مطرح شده در سطح رسانه‌ها نیز تکذیب گردید.
عصر روز یکشنبه (4 شهریورماه) جلسه‌ای با حضور مدیر کل سیاسی استانداری کهگیلویه و به ویر احمد، بخشدار چاروسا، مدیر آموزش و پرورش چاروسا، معاونین آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان، رئیس ستاد روحانی، شورای بخش در بخشداری چاروسا برگزار شد و آنطوری که مطلعین بیان کردند این جلسه با حواشی زیادی روبرو شد.
به گزارش کبنا از دهدشت، این جلسه در حالی برگزار شد که یک فرهنگی  نقد ناپذیری برخی مسوولان چاروسا همانند رئیس آموزش و پرورش چاروسا را باعث کم شدن حامیان دولت دانست و کارشناس آموزشی چاروسا نیز منتقدان را سهم خواه و حامی نماینده مجلس خطاب کرد، همهه سالن را پرکرده بود و نزدیک بود کار به درگیری فیزیکی هم بکشد!
 یکی از فرهنگیان و فعال سیاسی در حضور مدیر کل سیاسی استانداری با بیان اینکه رفتار هر مدیری نماد دولت است، مدیر آموزش و پرورش چاروسا را نقد و تصریح کرد: مدیر آموزش و پرورش چاروسا باید حرف منتقدانش را بشنود و برخورد مناسبی با آنها صورت دهد و رفتاری نامناسب باعث شده که به شدت از حامیان دولت در منطقه چاروسا کاسته شود!
 می‌خواهند نیروهای هاشمی پور را به کرسی بنشانند!
کارشناس اموزشی، آموزش و پرورش چاروسا با سخنانی تند برخی منتقدان را سهم خواه و جویای معاونت خواند و گفت: منتقدان حامی نماینده مجلس هستند و می‌خواهند نیروهای او را به کرسی بنشانند!
حق ندارید به دیگران برچسب بزنید!
در همین حین، مدیرکل سیاسی استانداری، سخنان او را قطع و اظهار کرد: به منتقدانی که به دنبال پیگیری مطالبات به حق فرهنگیان هستند، احترام بگذارید، پیش داوری نکنید!
علی پرواز با بیان اینکه حق ندارید به دیگران برچسب بزنید تصریح کرد: احترام همه افراد با هر گرایش سیاسی و از هر طایفه‌ای بر مدیران واجب است، نقدها را با آرامش گوش دهید و مودبانه پاسخگو باشید!
پرواز در طول سخنانش به شناسنامه دار بودن افراد سیاسی (فرهنگی منتقد در جلسه) اشاره و گفت: به برخی افراد ثابت قدم نمی‌شود برچسب چرخش زد، حداقل چیز دیگری برای بیان کردن پیدا کنید!
وی با اشاره به اینکه کشور شما همین چاروسا است، لذا در حد توان برای عمران و آبادانی آن بکوشید، عنوان کرد: اجازه دهید مردم با آزادی کامل منتقد شما باشند، پیشنهاد ارائه دهند و همیارتان باشند، تنها در این صورت است که ما از شما دفاع می‌کنیم!
 پس از آنکه حضار آزادنه به بیان صحبت‌های خود در حضور مدیرکل سیاسی استاندار پرداختند و در حالی که پرواز ختم جلسه را اعلام کرده بود، مدیر آموزش و پرورش چاروسا اعلام کرد قصد صحبت دارد و پرواز از حضار خواست جلسه را ترک نکنند تا مدیر صحبت کند.
 
افرادی داریم /جلسات لو رفت!
شکوهی مدیر آموزش و پرورش چاروسا منتقدان را خطاب قرار داد و گفت: ما در میان شما افرادی داریم، جلسات شما لو رفت و هیچ مشکلی وجود ندارد!
شکوهی ادامه داد: باتخریب کنندگان برخورد می‌کنم، اینان که منتقد نیستند؟!
پس از صحبت‌های شکوهی منتقدان رو به سوی پرواز کرده و گفت: چرا حرف از برخورد می زند، یک فرهنگی و هر انسانی باید آزادانه حرفش را بزند!
به گزارش کبنا از دهدشت، در سالن همهمه‌ای به پاشد تا جایی که نزدیک بود کار به درگیری فیزیکی هم بکشد ولی با میانجی گری پرواز جلسه مدیریت شد.
یک منبع آگاه در گفت‌وگو با کبنا اظهار کرد: حدود 10 روز پیش منتقدانی با گرایش‌های سیاسی مختلف، طوماری مبنی بر عزل رئیس آموزش و پرورش چاروسا  تهیه کرده بودند تا به استانداری بفرستند ولی پیش از آنکه نامه به دست استاندار برسد، مدیر آموزش و پرورش مطلع می‌شود وسعی بر منصرف نمودن برخی از فرهنگیان می‌کند!
در جلسه دیروز هیچ حاشیه‌ای به وجود نیامد
مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا، اظهار کرد: جلسه دیروز بدون حاشیه برگزار شد و هیچ موردی در جلسه پیش نیامد!
همه حرف‌ها کذب محض است
شکوهی مدیر آموزش و پرورش چاروسا نیز در گفت‌گو با کبنا تمام صحبت‌های مطرح شده را کذب محض خواند و اظهار کرد: جلسه در راستای سیاست‌های دولت، همکاری و بیان عملکردهای دولت به مردم بود.
شکوهی عنوان کرد: در این جلسه تنها یک منتقد از میان حاضرین صحبت کرد و خواستار توجه بیشتر به حامیان دولت شد که در پاسخ او نیز گفته شد، نیروهای شایسته، کارآمد و هم سوء با دولت در همه ادارات به کار گرفته می‌شود.
وی با بیان اینکه جمله  «برخورد می‌کنم» را بر زبان نیاوردم و گفت: در جلسه بیان کردم که انتقاد سازنده هنر است، دست منتقد را می‌بوسم، چرا که انتقاد باعث پیشرفت و توسعه هر نهادی می‌شود ولی تخریب درست نیست!
وی در پایان در خصوص ماجرای طومار فرهنگیان نیز گفت: توسط 20 فرهنگی، متنی مبنی بر تبعیض قائل شدن و برخی ایرادت رئیس آموزش و پرورش چاروسا نوشته بودند و ادعا کردند اصلاح طلب هستند، در حالی که اصول گرا بودند، تنها دو نفر آن‌ها اصلاح طلب بود که بعدها برخی از آن‌ها گفتند ما در منطقه نبودیم، امضاهای ما را جعل کردند و برخی گفتند برگه‌ای سفید آوردند و گفتند می‌خواهیم با شکوهی جهت پیشرفت آموزش و پرورش صحبت کنیم، ما هم امضا کردیم ولی متن را عوض کردند!
شکوهی هر گونه حاشیه در جلسه دیروز را رد کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
...ی او را انتشار دادی.متاسفم برای تو واون. که برات این متن را فرستاد
Romania
واقعااین .اموزش چاروسا. داد.. یک معاونت هم نیست
United Kingdom
ببخشید پرواز کیه؟ چکاره است؟
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
عجب. بخداااااا
بابا از شما فرهنگیا بعیده بخدا
کرمی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای افراد ی که مغرضانه قلم می زنندما که دراین جلسه از ابتدا تا آخر جلسه حضور داشته ام هیچگونه بحثی که نشان از تنش وحتی درگیری لفظی باشد مشاهده ننمودم
Netherlands
ببخشید پرواز کیه؟
یه اقای پرواز میشناسم اصولگرا و مخالف دولت روحانی بود
خدا کنه اون نباشه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
واقعا دنبال چه هستید؟ اخه چاروسا چه امکانات رفاهی داره که به جون هم افتادید؟ مقصر نابسامانی های سیاسی در مناطق محروم فرهنگیان هستند معلمی که با بیش از 20 سال سابقه 2 میلیون تومان دریافتی دارد موقع انتخابات سینه چاک کاندبدا می می شود مردم محروم را تحت فشار قرار می دهد که به این و یا اون رای دهید
فرهنگی سر صندوق رای تخلف می کند دنبال صندوق های سیار روستا به روستا می گردد
در اداره همکار خودش را تحت فشار قرار می دهد چون به فلانی رای نداد
به راستی هر بلائی که سر فرهنگیان بیاوند حقشان است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1