تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۱
کد مطلب : ۴۰۵۴۷۷
رئیس اتاق اصناف مرکز کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

مرغ فروشی‌ها 150 گرم آب به مردم می‌فروشند / تخلف 100 درصدی نانوایی‌ها

۰
مرغ فروشی‌ها 150 گرم آب به مردم می‌فروشند / تخلف 100 درصدی نانوایی‌ها
کبنا ؛رئیس اتاق اصناف مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: کیفیت هر کیلو شیر در کشور 2 هزار تومان است اما کارخانه بنیاد استان هر کیلویی شیر را دو هزار و 300 عرضه می‌کند.
علی ارشدی در نشست ظهر امروز( یکشنبه 25 آذرماه 97) شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با اشاره به تعطیلی مرغداری‌ها در سطح استان گفت: از مجموع 150 مرغداری تنها از ظرفیت 50 درصد مرغداری‌ها استفاده می‌شود که باید بیان شود علت تعطیلی مرغداری‌ها چیست؟
رئیس اتاق اصناف مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: می‌گویند حدود 80 درصد نانوایی دچار تخلف شده‌اند در حالی که 100 درصدنانوایی‌ها تخلف دارند، در 5 سال اخیر مالیات، حامل‌های انرژی، دستمزد کارگر همه و همه افزایش داشت اما قیمت نان افزایشی نداشته که باید واقعیت‌ها دیده شود.
وی با اشاره به ذخیره‌سازی میوه شب عید گفت: در گذشته دولت یارانه‌هایی برای خرید تضمینی میوه و ذخیره‌سازی میوه شب عید پرداخت می‌کرد اما امسال یارانه‌ای پرداخت نکرده و میوه‌هایی که با قیمت 2 هزار و 200 تا 4 هزار تومان خریداری شده باید به فروش برود، با این شرایط یلدا به کام ایرانیان تلخ شده، نوروز هم تلخ خواهد شد.
این مسؤول بخش خصوصی عنوان کرد: در تمام کشور کارخانجات شیر کیلویی 2 هزار تومان می‌فروشند اما متاسفانه کارخانه بنیاد منطقه توت نده شهرستان دنا هرکیلو شیر را دو هزار و 300 تومان عرضه می‌کند و وقتی گرانفروشی تذکر داده می‌شود می‌گویند کیفیت شیر ما بهتر است.
ارشدی بیان کرد: یکی از واحدهای استاندارد و به روز تهیه لبنیات استان با اعتراض به شیر این کارخانه گفته که کیفیت شیر بنیاد بالا نیست، شیری که از استان فارس خریداری می‌کنند 4 درصد چربی دارد اما شیر شرکت بنیاد 3 درصد چربی دارد.
وی عنوان کرد: در چند روز گذشته 44 پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد و پرونده کارخانه شیر بنیاد در تعزیرات حکومتی است و نمی‌دانم چرا به آن رسیدگی نمی‌شود.
وی به تخلف مرغداری‌ها هم اشاره کرد و گفت: تخلف واحدهای فروش مرغ زیاد است بیش از 100 تا 150 گرم از مرغ‌های بسته بندی شده را آب تشکیل می‌دهد که به این موضوع باید رسیدگی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1