تاریخ انتشار
جمعه ۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۴۱۰۶۵۵
امام جمعه موقت دیشموک:

قوه قضائیه با فساد مقابله جدی کند

۰
قوه قضائیه با فساد مقابله جدی کند
کبنا ؛امام جمعه موقت دیشموک گفت: مسئولان قوه قضائیه باید سند تحول را بدون تاخیر انجام دهند و با فساد درون و برون قوه قضائیه به جد مقابله کنند.
حجت‌الاسلام ابراهیم طاوسیان امام جمعه موقت شهر دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه امروز ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان قوه قضائیه و هفتم تیرماه شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان گفت: قوه قضائیه همچون نهالی روز به روز رشد کرده و در دوره های مختلف ترقی کرده و باید نسبت به دوره های قبل در این دوره بیشتر پیشرفت کند.
وی افزود: ایجاد تحول در چارچوب اصول اسلام، قرآن و قانون اساسی به معنای استفاده از شیوه‌های کارآمدتر و بهینه سازی شیوه های درست قبلی و رفع خلاها می باشد.
طاوسیان شرط تحقق تحول را برنامه‌ریزی درست و به موقع و عملیاتی کردن آن در سطح قوه قضائیه دانست و گفت: مسئولان قوه قضائیه باید سند تحول را بدون تاخیر انجام دهند و با فساد درون و برون قوه قضائیه به جد مقابله کنند زیرا وجود حتی یک نیروی فاسد در درون قوه قضائیه زحمات مسئولان و قاضیان امین را زیر سوال می برد.
امام جمعه موقت دیشموک در همین رابطه افزود: با کسانی که دنبال مایوس کردن مردم از نظام هستند بایستی به جد برخورد شود و عدالت را اجرا کنند.
وی در رابطه با سالروز شهادت چهارمین شهید محراب آیت الله صدوقی گفت: پیروان اسلام و خمینی کبیر در هر جمعه و جماعت و محفلی برای یاری خداوند دنبال قربانی شدن در راه خدا هستند.
خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به حمله ناو آمریکایی به هواپیمایی ایرانی در 12 تیرماه 1367 گفت: این روز به عنوان روز افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است که چنین اقدامی یکی از دردناک ترین و تلخ ترین فجایع  انسانی در دوران معاصر می باشد.
وی افزود: به اعتراف مقامات آمریکایی این حمله عامدانه صورت گرفت که هدف آمریکا از این اقدام وادار کردن جمهوری اسلامی به پذیرش صلح و پایان جنگ بود  و در حال حاضر با تحریم ها در صدد ایجاد نا امیدی در بین مردم هستند که  این آرزو را به گور خواهند برد.لذا مردم شریف ایران فهمیدند که رفتار دوگانه آمریکا را فقط با ایستادن باید جواب دهند.
حجت الاسلام ابراهیم طاوسیان در رابطه با ادعای ترامپ در خصوص تحریم رهبر معظم انقلاب و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: چنین تحریمی نه از روی قدرت بلکه از روی احساس یاس دولت آمریکا بود که سرنگونی پهپاد عملیاتی آمریکا نشانه ای از احساس عجز آنان در برابر ایران اسلامی است.
امام جمعه دیشموک با اشاره به روز دختر و ولادت کریمه اهل‌بیت علیهم السلام گفت: در این شرایط که دشمنان عفت دختران ما را با تهاجم فرهنگی و ابزارهای مختلف نشان گرفته اند تبعیت از آن بانوی بزرگوار وسیله ای برای رسیدن به سعادت است.
طاوسیان فرا رسیدن شهادت امام جعفرصادق(ع) را به همگان تسلیت گفتند و در این زمینه مرثیه خوانی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1