تاریخ انتشار
جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۳
کد مطلب : ۴۱۲۱۳۲
رئیس انجمن سینمای جوان کهگیلویه و بویراحمد:

«ماسک» یاسوج برنز گرفت

۰
«ماسک» یاسوج برنز گرفت
کبنا ؛فیلم «ماسک» در رتبه سوم فیلمنامه در  المپیاد فیلم سازی دانش اموزی ایستاد و «سیده ریحانه سادات» سازنده این اثر توانست مدال برنز سومین المپیاد فیلم سازی را از آن خود کند.
رئیس انجمن سینمای جوان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مرکز در تیرماه 98 اقدام به فراخوان برای حضور مؤثر در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و سومین دوره المپیاد فیلمسازی دانش آموزی جهت جذب دانش آموزان مستعد در حوزه سینما نمود.
سلیمانی فر عنوان کرد: در همین راستا کارگاه‌های فیلمنامه نویسی و فیلمسازی برگزار و آموزش پنج نفر از دانش آموزان هنرستان هنرهای زیبای یاسوج  زمینه ساخت ۵ فیلم کوتاه توسط این دانش آموزان را فراهم نمود.
وی افزود: این دانش آموزان با همکاری مربیان انجمن سینمای جوان استان، پنج فیلم کوتاه  تحت عناوین  " صندلی‌های سینما خالیست " به کارگردانی سیما صفایی،" آنسوی دیوار " به کارگردانی زینب تهمورثی،" پرتره" به کارگردانی معصومه تامرادی نژاد،"ساخت ایران " به کارگردانی ستاره عرفانی و فیلم " ماسک " ساخته سیده ریحانه سادات را تولید و به جشنواره مذکور ارسال و در سایت جشنواره ثبت نمودند.
سلیمانی فر ادامه داد: از میان آثار ارسال شده، اثر «سیده ریحانه سادات» موفق به کسب رتبه سوم  فیلمنامه در سومین المپیاد فیلمسازی شد و مدال برنز این رخداد سینمایی کودک و نوجوان را به گردن آویخت.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1