تاریخ انتشار
جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : ۴۱۴۲۱۲
امام جمعه دیشموک؛

مسؤولان به فکر رفع مشکلات ورزشگاه دیشموک باشند/ هدر رفت بیت‌المال در جاده‌های دیشموک

۰
مسؤولان به فکر رفع مشکلات ورزشگاه دیشموک باشند
کبنا ؛حجت‌الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک در خطبه‌های (3 آبان 98) ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به ادای فریضه نماز گفت: شیعه واقعی کسی است که از نماز حفاظت می‌کند.
وی افزود: شیعه واقعی نمازش را به تاخیر نمی اندازد و تک تک ما و مسئولان وظیفه داریم که در نماز جماعت شرکت کنیم اگر کسی بدون عذر در نماز جماعت شرکت نکرد باید او را نهی از منکر کنیم و او را امر به معروف برای ادای نماز جمعه و جماعات کنیم.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به رونمایی از جت تمام ایرانی یاسین گفت: رونمایی از جت بومی چند پیام دارد یکی اینکه می توانیم دشمنان را خوار و ذلیل کنیم دیگری ما توانستیم تحریم های دشمن که قطعات هواپیما را از ما دریغ می کردند را بشکنیم.
وی افزود: چنین کاری سجده شکر دارد که توانستیم جز 10 کشور برتر دنیا در حوزه دفاعی موشکی و جت‌های آموزشی باشیم.
حجت‌الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به شروع فتنه در لبنان همچون کشور عراق گفت: فعالیت های سفارت خانه خارجی همچون آمریکا و عربستان جریانات را هدایت می کنند تا ضربه به حزب الله لبنان بزنند.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به برگزاری باشکوه اربعین حسینی گفت: شایسته است از موکب داران، جوانان، مرزداران و کسانی که از بخش ما زائر به اربعین حسینی برده اند تشکر کنیم.
وی افزود: استقبال بزرگوارنه مردم عراق در تمام دنیا بی نظیر است که از علما و نیروهای مردمی عراق تقدیر و تشکر می شود.
امام جمعه دیشموک با اشاره به هفته تربیت بدنی در هفته گذشته گفت: از زحمات بی مزد و منت کسانی که در عرصه ورزش در بخش دیشموک فعالیت می کنند تقدیر و تشکر می شود.
وی افزود: ورزش در بخش ما مظلوم واقع شده است جوانان مستعدی در رشته های مختلف در دیشموک می توانند منشا خیرات شوند.
راوند در همین خصوص گفت: ورزشگاه دیشموک سکو برای نشستن ندارد چقدر خوب است مسئولان ورزش شهرستان و استان به ورزش دیشموک توجه و سکوی ورزشگاه دیشموک را درست تا با آسیب های اجتماعی با حضور در ورزش مقابله شود.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به 28 صفر سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام و فرزندش امام حسن مجتبی (ع) گفت: اگر مصیبتی به شما وارد شد به یاد مصیبت پیامبر رحمت بیفتید که ملت اسلام او را از دست دادند.
وی افزود: در هر سال یک بار قرآن به پیغمبر (ص) عرضه می شد ولی در سال آخر حیات ایشان دو بار قرآن بر پیغمیبر عرضه شد.
راوند در همین خصوص گفت: پیغمبر (ص) به آقا امیرالمومنین (ع) عرضه داشت که امسال خبری هست زیرا قرآن دو بار بر من عرضه شد و سفر به آخرت نزدیک است. پیغمبر (ص) به امیرالمومنین (ع) وصیت می کند که هرکس به وعده ای داده است عمل کند و بر مسئولین هست که به تاسی از پیامبر رحمت (ص) به وعده های خود عمل کنند و دین خود را ادا نمایند. همین دو نکته را می توان بر تمام ادارات نصب کرد و اگر کسی قول می دهد که فلان جاده را درست می کنم به قول خود عمل نماید.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به گریه پیامبر در روزهای آخر عمر گفت: پیغمبر (ص) در آخر عمر گریه زیاد می کرد و می گفت مردم ظلم های زیادی به فرزندانم می کنند.
وی افزود: هرکس معرفت نسبت به امام خود نداشته باشد گمراه می شود. وقتی که امام حسن (ع) صلح را پذیرفت عده ای سجاده را از زیر پای حضرت کشیدند و او را اذیت کردند.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به شهادت نوجوان سیزده ساله شهید حسین فهمیده گفت: این روز روز بسیج دانش آموزی است و حضرت امام گفتند رهبر ما آن نوجوان سیزده ساله است.
وی افزود: تک تک ما وظیفه داریم کسانی که با سن کم آیات قرآن را در زندگیشان جاری و ساری کردند به نسل نوجوان و جوان بشناسانیم و الگو و سرمشق بگیریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1