تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۴۱۸۸۱۲
در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

طیب‌زادگان: با پیگیری منتخب مردم 500 میلیون تومان و 10 هزار ماسک به کهگیلویه بزرگ اختصاص یافت / مردم به توصیه‌های پزشکان توجه کنند

۲
۰
طیب‌زادگان: با پیگیری منتخب مردم 500 میلیون تومان و 10 هزار ماسک به کهگیلویه بزرگ اختصاص یافت / مردم به توصیه‌های پزشکان توجه کنند
کبنا ؛رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه از تخصیص 500 میلیون تومان به کهگیلویه بزرگ برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.
محمد طاهر طیب‌زادگان رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنا، اظهار کرد: با رایزنی و پیگیری‌های حجت الاسلام سید محمد موحد 500 میلیون تومان به شهرستان‌های چهارگانه برای مبارزه با ویروس کرونا اختصاص یافت که این پول از طریق وزارتخانه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان و شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه قرار گرفت.
وی در ادامه افزود که 50 میلیون تومان این پول به شهرستان چرام، 50 میلیون تومان در اختیار لنده و 100 میلیون تومان به شهرستان بهمئی و 300 میلیون تومان هم به شهرستان کهگیلویه اختصاص داده شد.
 رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: 10 هزار عدد ماسک توسط آقای موحد منتخب محترم مردم کهگیلویه بزرگ برای ما ارسال شده و هماهنگی‌های هم صورت گرفته که در آینده تعداد دیگری هم ارسال شود. البته این ماسک‌ها فقط در اختیار مراکز درمانی قرار گرفته‌اند و برای استفاده عموم نبوده است.
وی تشریح کرد که آقای موحد با شرکتی که تولید ماسک دارند، هماهنگی کردند به دلیل محدودیت‌های که شیوع ویروس کرونا به وجود آورده، هر استانی تولیدات ماسکش، برای خودش هست و به راحتی ماسک به خارج از استان نمی‌دهند، اما قول داده‌اند که در چند روز آینده برای شهرستان‌های چهار گانه کهگیلویه بزرگ ارسال شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: همچنین 100 میلیون تومان هم نظام پزشکی استان به منظور مقابله با این ویروس به حوزه کهگیلویه اختصاص دادند که مرحله اول 30 میلیون تومان آن را پرداخت کردند و قرار است در دو مرحله دیگر مابقی این اعتبارات را هم پرداخت کنند.
طیب زادگان در ادامه تاکید کرد: آنچه باید انجام دهیم ما انجام می‌دهیم، اما با تلاش شبانه روزی ما به نتیجه‌ای نمی‌رسیم به شرط آنکه مردم رعایت کنند و در خانه بمانند و در سطح شهر تردد نکنند و راه‌های پیشگیری را رعایت کنند تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم در غیر اینصورت به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند.
وی گفت: هرچه به مردم توصیه می‌کنیم که بیرون نیایند، اما مردم رعایت نمی‌کنند و متاسفانه مردم در سطح شهر ترددهای غالباً غیرضروری دارند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه بر رعایت توصیه‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: باید به طور مرتب دست‌ها و صورتمان را با آب و صابون شتشو دهیم. مردم به توصیه‌های پزشکان توجه کنند و مسئولانه در قبال سلامت خود و عزیزانشان رفتار کنند. همکاران ما شبانه روز با استرس زیاد تلاش می‌کنند، و خستگی‌های زیادی را تحمل می‌کنند. بنابر این مردم باید همکاری کنند تا ضمن رعایت بهداشت عمومی و فردی، بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.
طیب زادگان در پاسخ به سئوالی که آیا کهگیلویه بزرگ با کمبوداتی هم مواجه هست یا خیر؟ اظهار داشت: قطعاً کمبوداتی در حوزه بیمارستانی شهرستان کهگیلویه وجود دارد که پیگیر آن از طریق مسئولان استانی هستیم. اگر شرایط در آینده بدتر شود، بدون شک مشکلات ما هم حادتر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
چرا از مبلغ ۱۰۰میلیون تومان نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ که بامصیبت ازخیرین گرفته صحبتی نمیشه؟
امیدئ
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای طیب زادگان این 10 هزار ماسک کجا رفته و کی توزیع شده ...لطفا شفاف توضیح دهید.....مسیول کبنا چرا شما مطالب را حذف می کنید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1