تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۴۱۸۹۲۴
در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح شد

پیام: هوایِ دخل ِمردم را داشته باشیم / معاف مغازه‌داران مادوان از پرداخت عوارض

۰
پیام: هوایِ دخل ِمردم را داشته باشیم / معاف مغازه‌داران مادوان از پرداخت عوارض
کبنا ؛عضو شورای اسلامی شهر مادوان از معاف کسبه، اصناف و منازل این شهر از پرداخت عوارض کسب و پسماند، خبر داد.
به گزارش کبنا از یاسوج، حاتم پیام ظهر امروز ( سه شنبه 27 اسفند ماه 98) در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: برایِ پشت‌ِ سرگذاشتنِ روزهای‌ِ‌سختِ‌کرونایی، فقط ماسک والکل به کارنمی‌آید. از این‌ها واجب‌تر آن است که با هم مهربان‌باشیم. به‌فکرِ‌سفره‌هایِ‌همدیگرباشیم. هوایِ دخل ِمردم را داشته باشیم. بپرسیم: از کجا می‌آورد؟! از کجا می‌خورد؟!
وی در ادامه افزود: به همین دلیل شورا و شهرداریِ دوره‌ی‌پنجم شهر مادوان، علاوه‌بر هزینه‌ی مَه افشانی وضدِّعفونی و توزیعِ بسته‌هایِ بهداشتی برای شهروندان، درگامِ بعد، همه‌ی مشاغلِ را از پرداختِ عوارضِ شغلی و بهای عوارض پسماند در سه ماهه‌ی اوّلِ سال ۱۳۹۹ معاف کرد.
عضو شورای اسلامی شهر مادوان متاسفانه شیوع بیماری بازار را از رونق انداخته و عملاً کسبه و اصناف فعالیتی که باید درروزهای آخر سال داشته باشند را ندارند و با افت شدید فروش مواجه شده‌اند.
پیام در ادامه گفت: در این شرایط و در راستای کمک به این بخش از جامعه پیشنهاد شد کسبه و اصناف سطح شهر از پرداخت عوارض کسب و پیشه در سه ماهه اول سال آینده معاف شوند که خوشبختانه این پیشنهاد مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفت.
وی تصریح کرد: این سه ماه شامل ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد سال ۱۳۹۹ است علاوه بر آن، عوارض پسماند همه منازل و مغازه‌ها در این مدت رایگان خواهد بود.
پیام عضو شورای اسلامی شهر مادوان تاکید کرد: در دفترچه عوارض هر سال شهرداری، عوارض کسب و پیشه داریم که برای سال آینده این عوارض با افزایش ۲۰ درصدی همراه است و معاف شدن کسبه و اصناف از پرداخت این عوارض در سه ماهه اول سال آینده می‌تواند کمک خوبی برای این قشر از جامعه باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1