تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۴۲۰۲۴۱
جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان در ماه مبارک رمضان

۰
برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان در ماه مبارک رمضان
کبنا ؛جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، از برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهارداشت: همه ما در یک جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم وبه عنوان مسلمان وظیفه داریم که ارزش‌های دین مبین اسلام را خصوصاً در ماه ضیافت الهی رعایت کنیم.
 سرهنگ کیقباد مصطفایی گفت: ماه رمضان، ماه نزول قرآن و ماه نزول برکات و رحمت بیکران الهی به بندگان است، دراین ماه بوی خوش قرآن و شمیم شکوفه‌های دل انگیز مناجات و رایحه روح بخش بندگی خدا به مشام می‌رسد.
 وی در ادامه بیان داشت: امیدواریم دراین ماه پر از خیر و برکت با دعای مردم روزه دار بلاها  و آفت‌ها، علی الخصوص بیماری منحوس کرونا از جامعه اسلامی دفع شود.
 سرهنگ مصطفایی با تاکید بر برخورد قانونی و قاطع با افرادی که در انظار عمومی تظاهر به روزه خواری می‌کنند، گفت: نیروی انتظامی براساس وظایف ذاتی و قانونی و به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان با افرادی که عمداً در ملأ عام با تظاهر به روزه خواری حرمت این ماه مبارک را خدشه دار کنند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.
 وی تصریح کرد: از متصدیان واحدهای صنفی، مسافران و افراد بیمار و همه کسانیکه به هر دلیلی دارای عذر شرعی وپزشکی هستند، انتظار داریم که حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کرده و از روزه خواری در ملأعام جدا خودداری کنند.
 جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: ازهمه شهروندان تقاضامندیم ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی، درصورت مشاهده هرگونه جرائم و تخلف مربوط به عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و نیز توصیه‌های بهداشت فردی واجتماعی از سوی واحدهای صنفی و اماکن عمومی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند تا با متخلفان برابر قانون برخورد لازم صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1