تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۸
کد مطلب : ۴۲۴۶۲۸
در دومین نشست شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

بلاتکلیفی طرح جامع و تفصیلی شهر یاسوج / ورود دستگاه قضا

۲
۰
بلاتکلیفی طرح جامع و تفصیلی شهر یاسوج / ورود دستگاه قضا
کبنا ؛دومین نشست شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم به ریاست حسن نگین‌تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، این جلسه با دستور کار ارائه راهکارهای پیشگیرانه در ساخت و سازهای غیرمجاز و مشکلات کمیسیون ماده 100 شهرداری و طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان و بهره مندی از ظرفیت قانونی در کاهش جمعیت کیفری استان برگزار شد.
حسن نگین‌تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست به ورود دادگستری استان به موضوع اجاره نامه‌ها براساس مصوبات ستاد کرونا در کشور اشاره و اظهار کرد: دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس مصوبه ستاد کرونا در کشور به این مسئله در استان ورود کرد و اولین استانی بودیم که این مصوبه را اجراء کردیم.
نگین تاجی با اشاره به این که در کشورهای دیگر قوانین خاص برای اجاره‌ها وجود دارد و افزایش اجاره‌ها به صورت دلخواه نیست، افزود: اگر بحث عدالت اجتماعی را مد نظر قرار دهیم، مهم‌ترین آن این است که هر نهادی، وظیفه‌اش را به نحو احسن انجام دهد تا نیاز نباشد دادگستری به هر موضوعی، ورود نماید.
 نگین تاجی افزود: بر اساس مصوبه ستاد کرونا 15 درصد به میزان اجاره افزوده شد.
وی نسبت به ورودی و خروجی شهر یاسوج که فضای سبز مناسبی ندارند، اشاره کرد و ادامه داد: اگر بحث عدالت اجتماعی را مد نظر قرار دهیم مهمترین آن این است که هر نهادی وظیفه‌اش را به نحو احسن انجام دهد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000424/nf00424628-2.jpg
نگین تاجی گفت: چرا احکام کمیسیون ماده صد در شهر یاسوج اجرا نمی‌شود؟ و چگونه می‌شود، جنبه‌ی پیشگیرانه آن را در نظر گرفت؟
 مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست به اجرا شدن طرح جامع و تفضیلی شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران اشاره و اظهار داشت: چرا طرح جامع تفضیلی شهر یاسوج اجرا نمی‌شود که لازم است سازمان بازرسی استان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، ورود نمایند.
نگین تاجی از برخی تنگ نظری‌ها در اجرای آراء کمیسیون ماده 100 شهرداری گلایه و اظهار داشت: چرا احکام کمیسیون ماده صد در شهر یاسوج اجرا نمی‌شود و وقتی اجراء نمی‌شود، چگونه می‌توان جنبه‌ی پیشگیرانه آن را در نظر گرفت.
 
به گزارش کبنا، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرداری یاسوج و سایر مدیران مربوطه اکنون باید پاسخگوی اجرایی نشدن طرح جامع و تفصیلی شهر یاسوج مرکز استان باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
هر ۱۰ ساِل یک بار شهر باید بازبینی شود اخرین بازبینی در سال ۸۶ انجام شده و باید سال ۹۶ بآزبینی انجام میشد که متاسفانه نشده و شهردار نیز ۸ ماه پیش تو سیمائ مرکز یاسوج گفتند تا یک هفته دیگه طرح جامع تفضیلی شهر بازبینی میشه که متاسفانه نشدو کسی هم پیگیر نیست مگر اینکه سازمان بازرسی ورود کند و مسببین این کم کاری را توبیخ و یا جریمه و یا از کار برکنا ر کندمرد م بابت این کم کاری شهرداری و مسکن تاوا ن زیادی تا کنون داده اند از قوه قضاییه خواهش میکنیم بابت این کم کاری از شهرداری و مسکن سوال کند و پیگیری مسببین و بر خور د قانونی را خوآهانیم
Iran, Islamic Republic of
احکام کمیسیون ۱۰۰ اجرایی نمیشود چون ضمانت اجرای عدم انجام ندارد و کسی در استان نیست که از آنها جواب بخواهد و حساب بکشد..
شهر بی قانون همین است..
جلسات اعضای شورای شهرش فقط حاشیه است بدون خروجی مثبت، کمیسیون هایش هم ک وضعش این است؟؟
زیباسازی شهر و پارک هایش هم جای تامل است...
جناب نگین تاجی ایا زمان ان نرسیده که برخورد های لازم قضایی را با مسببین بعمل آورید؟؟؟؟؟؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1