کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز:

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بویراحمد محدودیت‌های ترافیکی را تشریح کرد + جزئیات

14 آبان 1399 ساعت 20:12

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بویراحمد محدودیت‌های ترافیکی این شهرستان را تشریح کرد.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بویراحمد محدودیت‌های ترافیکی این شهرستان را تشریح کرد.
داوود بوستانی در گفت و گو با خبرنگار کبنا، اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان بویراحمد اعمال می‌شود.
وی با بیان اینکه شهرستان بویراحمد وضعیت سیاه و بحرانی از نظر شیوع ویروس کرونا دارد، افزود: بر همین اساس ستاد ملی کرونا محدودیت‌های ترافیکی را برای تردد خودروها در نظر گرفته، که از میدان جانبازان به سمت میدان هفت تیر، میدان هفت تیر به سمت میدان شهدای نیروی انتظامی، میدان هفت تیر به سمت طالقانی، میدان شهدای نیروی انتظامی (فلکه ساعت قدیم) به سمت سه راه بیمارستان به مدت از امروز (چهارشنبه 14 آبان ماه) به مدت دو هفته محدودیت ترافیکی داریم. و این محدودیت‌ها هر روز از ساعت 16 عصر تا ساعت 21 شب می‌باشد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بویراحمد گفت: عبور وسایل نقلیه غیرضروری در معابر در شرایطی که از سوی دولت ممنوعیت تردد اعلام شده، مبلغ 510 هزار تومان بر اساس کد 2177 اعمال قانون می‌شود.

انتشار پیامک‌هایی مبنی بر حذف تخلفات رانندگی کذب است
بوستانی در پایان ضمن قدردانی از مأموران نیروی انتظامی استان، پلیس راهنمایی و رانندگی و کادر درمانی که در ایام کرونا تلاش وافری برای حفظ سلامت مردم داشته‌اند، تاکید کرد: از مردم فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مردم شهرستان بویراحمد این انتظار می‌رود که پروتکل‌های بهداشتی، طرح فاصله گذاری اجتماعی و تصمیمات ستاد ملی کرونا را رعایت و مدنظر قرار دهند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بویراحمد گفت: از همه رانندگان عزیز خواهشمند هستیم که از ماسک استفاده کنند و تاکسی داران می‌خواهیم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از مسافران خود نیز بخواهند که از ماسک استفاده کنند.


کد مطلب: 427224

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427224/رئیس-پلیس-راهنمایی-رانندگی-بویراحمد-محدودیت-های-ترافیکی-تشریح-جزئیات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1