تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب : ۴۲۷۲۲۴
در گفت‌وگو با کبنانیوز:

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بویراحمد محدودیت‌های ترافیکی را تشریح کرد + جزئیات

۵
۰
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بویراحمد محدودیت‌های ترافیکی را تشریح کرد + جزئیات
کبنا ؛رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بویراحمد محدودیت‌های ترافیکی این شهرستان را تشریح کرد.
داوود بوستانی در گفت و گو با خبرنگار کبنا، اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان بویراحمد اعمال می‌شود.
وی با بیان اینکه شهرستان بویراحمد وضعیت سیاه و بحرانی از نظر شیوع ویروس کرونا دارد، افزود: بر همین اساس ستاد ملی کرونا محدودیت‌های ترافیکی را برای تردد خودروها در نظر گرفته، که از میدان جانبازان به سمت میدان هفت تیر، میدان هفت تیر به سمت میدان شهدای نیروی انتظامی، میدان هفت تیر به سمت طالقانی، میدان شهدای نیروی انتظامی (فلکه ساعت قدیم) به سمت سه راه بیمارستان به مدت از امروز (چهارشنبه 14 آبان ماه) به مدت دو هفته محدودیت ترافیکی داریم. و این محدودیت‌ها هر روز از ساعت 16 عصر تا ساعت 21 شب می‌باشد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بویراحمد گفت: عبور وسایل نقلیه غیرضروری در معابر در شرایطی که از سوی دولت ممنوعیت تردد اعلام شده، مبلغ 510 هزار تومان بر اساس کد 2177 اعمال قانون می‌شود.

انتشار پیامک‌هایی مبنی بر حذف تخلفات رانندگی کذب است
بوستانی در پایان ضمن قدردانی از مأموران نیروی انتظامی استان، پلیس راهنمایی و رانندگی و کادر درمانی که در ایام کرونا تلاش وافری برای حفظ سلامت مردم داشته‌اند، تاکید کرد: از مردم فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مردم شهرستان بویراحمد این انتظار می‌رود که پروتکل‌های بهداشتی، طرح فاصله گذاری اجتماعی و تصمیمات ستاد ملی کرونا را رعایت و مدنظر قرار دهند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بویراحمد گفت: از همه رانندگان عزیز خواهشمند هستیم که از ماسک استفاده کنند و تاکسی داران می‌خواهیم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از مسافران خود نیز بخواهند که از ماسک استفاده کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
متاسفانه سوء تدبیر ستاد فقط باعث دردسر بیشتری شده یک خیابان را بسته اند اونهم وسط شهر فلکه ساعت تا میدان جانباز ولی انبوهی از اتومبیلها روانه شهر میشن و ترافیک ایجاد می کنند با این سوء مدیریت هیچگاه گرونا کنترل نمی‌شه با این مسئولین که تدبیری ندارند گرونا همچنان می تازد اگر راست میگن از فلکه جهاد محدودیت ایجاد کنند نه در دویست متر
Iran, Islamic Republic of
درود و خسته نباشید به شما سربازان گمنام خدمت رسانی ب مردم
مهدی موسوی نژاد
Iran, Islamic Republic of
درود بر پلیس مقتدر و شرافتمند و زحمتکش
مردم باید صمیمانه با مسئولین و مامورین همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد کاهش این ویروس وحشتناک باشیم
حسن
Iran, Islamic Republic of
اخه شما با این طرح و برنامه تون .شما هنوز نمی دونین که ماشین انتقال کرونا میده یا اون همه جمعیتی که هر روز درون این شهر در هم میلولن.بجای کنترل رفت امد ادما و بستن بازار شما اومدین یه وسیله نقلیه در حال حرکت که هیچگونه ارتباطی به انتشار بیماری نداره را دچار محدودیت میکنین .خواهشا کمی تفکر.
مهرشاد روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب خدمت پرسنل مقتدر و زحمت کش راهور مرکز استان
خدمت دوستانی که اظهار نارضایتی دارن از این محدودیت ترافیکی عرض کنم که با توجه به متمرکز بودن مرکز خرید شهر یاسوج در یک محدوده و ترافیک سنگین خودرو در محدوده مورد نظر و شلوغی جمعیت باعث انتشار ویروس کرونا میشه بنابراین این محدودیت ترافیکی برای سلامتی و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا بسیار موثر هست
تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

در سال‌های اخیر درآمدهای ارزی دولت به‌واسطه محدودیت‌های تحریم و همچنین شیوع کرونا افت ...
بازی مجلس با «معیشت» مردم

بازی مجلس با «معیشت» مردم

«معیشت مردم»؛ این اسم رمز اختلافات این روزهای پاستور و بهارستان بر سر لایحه بودجه 1400 ...
(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

نماینده سبزوار در مجلس با انتشار یک ویدئوی دو دقیقه‌ای از سربازی که مانع ورود بدون مجوز ...
1