تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۴۳۱۱۱۷

شفاف‌سازی شهاب حسینی درباره تزریق واکسن کرونا در آمریکا و ماسک جنجالی

۰
شفاف‌سازی شهاب حسینی درباره تزریق واکسن کرونا در آمریکا و ماسک جنجالی
کبنا ؛شهاب حسینی که انتشار تصاویر واکسن زدن او در آمریکا حاشیه‌ساز شده بود، درباره این ماجرا و البته ماسک جنجالی روی چهره خود توضیح داد.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، پس از بازتاب‌های گسترده و بیشتر منفی انتشار تصاویر واکسن زدن بازیگر تحسین‌شده سینمای ایران در آمریکا، یکی از خبرنگاران شرح گفتگوی خود را با حسینی در قالب یک خبر در ایسنا منتشر کرد. نکته اول مربوط به ماسک جنجالی روی چهره شهاب با نماد یک ماده مخدر بود که حسینی درباره آن چنین گفت: «از خودرو که پیاده شدم دیدم ماسک ندارم. تنها ماسک داخل خودرو این بود که قبل‌ترها دوستم به من هدیه داده بود. بین زدن و نزدن آن تردید نکردم.»
بخش اصلی متن هم مربوط به زدن واکسن کروناست. شرح کامل آن را از شهاب حسینی بخوانید: «نیت قبلی و برنامه‌ریزی مشخصی برای زدن واکسن نبود. به اصرار یکی از دوستان که برای آغاز یک کار سینمایی همراهی‌ام می‌کرد، در صف واکسن مازاد ایستادیم تا بخت خود را امتحان کنیم. در آمریکا برای مراکز سالمندان و سایر مراکز در اولویت همیشه چیزی حدود ۲۰ درصد واکسن اضافی در نظر گرفته می‌شود و پس از پایان کار، مازاد را بین مردم عادی توزیع و تزریق می‌کنند. کل ماجرا همین بود. اتفاقی که برای هر کسی می‌تواند بیفتد.»
حسینی که پنجشنبه هر هفته یک قسمت برنامه «همرفیق» با اجرای او در یکی از پلتفرم‌های اینترنتی پخش می‌شود، این روزها در آمریکا مشغول ساختن فیلم «Final Act» با بازی سه بازیگر ایرانی انگلیسی‌زبان، سه بازیگر آمریکایی و دو کودک ایرانی و آمریکایی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

آلام مردم سی‌سخت

آلام مردم سی‌سخت

در روزهایی که مشکلات معیشتی و معضل کرونا دست به گریبان اکثر مردم کشور است، یک زلزله نسبتاً ...
علی دایی تکلیفش را با صداوسیما روشن کرد

علی دایی تکلیفش را با صداوسیما روشن کرد

بازی یادبودی که دو روز پیش برای زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان ...
خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

شاید کمتر کسی در کشور وجود داشته باشد که در همه حوزه‌ها کار کرده است. اینکه کسی بگوید ...
1