تاریخ انتشار
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱
کد مطلب : ۴۳۱۴۱۱
کبنا گزارش می دهد

عدم پوشش اینترنت در اکثر روستا های بخش لوداب عامل محروم شدن دانش آموزان و دانشجویان از آموزش مجازی/ مدیرعامل شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد لوداب را دریاب

۲
عدم پوشش اینترنت در اکثر روستا های بخش لوداب عامل محروم شدن دانش آموزان و دانشجویان از آموزش مجازی/ مدیرعامل شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد لوداب را دریاب
کبنا ؛عدم پوشش آنتن دهی شبکه های موبایل و اینترنت در اکثر روستا های بخش لوداب ، آموزش مجازی دانشجویان و دانش آموزان این بخش را با مشکل روبرو کرده است.
به گزارش کبنا نیوز از لوداب ؛ در عصر ماشینی و تکنولوژی قرن بیست و یکم اینترنت یکی از نیازهای اساسی زندگی مردم است، درحال حاضر بسیاری از خدمات اجتماعی، اقتصادی، آموزشی از طریق شبکه مخابراتی و زیر ساخت های مربوط به آن فراهم می شود.
شاید اکثر مردم  تا زمان شیوع ویروس منحوس کرونا به ضرورت دسترسی به اینترنت واقف نبودند و این مهم را در اولویت سوم به بعد زندگی قرار می‌دادند، اما با شیوع کرونا به خوبی دریافتند که در چنین شرایطی برخورداری از ارتباطات دیجیتال می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.
دیر زمانی است که عدم آنتن‌دهی موبایل و عدم پوشش اینترنت تلفن همراه به یکی از مهم‌ترین مطالبات در بخش لوداب و دهستان چین تبدیل شده است، اما عملا مسئولان گوش شنوایی برای رسیدگی به این معضل و رفع آن  ندارند، با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و ادامه آموزش از طریق فضای مجازی، کار آموزش در فضای مجازی نیز به یک دغدغه اصلی تبدیل شد، معضلی که تنها راه باسواد شدن را در بر دارد ،اما در این میان ساکنان اکثر روستا های بخش لوداب و دهستان چین از مشکلات اینترنتی گلایه های بسیاری دارند. و بار های بار صدای خود را به گوش مسئولان رسانده اند اما فارغ از پاسخ گویی اثر بخش از سوی نهاد های ذی ربط !!!
پیشرفت تکنولوژی و فناوری اطلاعات مردم دنیا را هر روز بیشتر از قبل به اینترنت نیازمند می‌کند به طوری که می‌توان گفت زندگی به دور از اینترنت برای نسل امروز تقریبا غیر ممکن است و رفع مشکل عدم پوشش اینترنت در برخی از روستاها از خواسته های جدی مردم است به ویژه در شرایط شیوع ویروس کرونا و آموزش های مجازی که اهمیت این موضوع را دوچندان کرده است.
مردم بخش لوداب و دهستان چین عاجزانه از مسئولان مربوطه تقاضا دارند که در اولین فرصت ممکن نسبت به مرتفع نمودن این معضل تمام تلاش خود را بکار بگیرند. تا فرزندان آن ها از تحصیل از طریق فضای مجازی باز نمانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

خاطره بد بورس از دخالت

خاطره بد بورس از دخالت

ریزش‌های اخیر بورس باعث شده که طرح تحقیق و تفحص از بازار سرمایه در دستور کار مجلس قرار ...
علی کریمی از خودی‌ها بنالد یا کت‌و‌شلواری‌ها؟

علی کریمی از خودی‌ها بنالد یا کت‌و‌شلواری‌ها؟

‌انتخابات فدراسیون فوتبال ایران فردا یکشنبه برگزار می‌شود تا تکلیف جانشین مهدی تاج، رئیس ...
بایدن نقاب برداشت / بازی جدید آمریکا

بایدن نقاب برداشت / بازی جدید آمریکا

همزمان با اقدام جدید آمریکا در ارائه قطعنامه پیشنهادی ضد ایرانی به شورای حکام ، ایران ...
1