تاریخ انتشار
جمعه ۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۴۳۲۴۱۸

پیام رئیس شورای اسلامی شهرستان بویراحمد به مناسبت روز جوان

۱
۰
پیام رئیس شورای اسلامی شهرستان بویراحمد به مناسبت روز جوان
کبنا ؛رئیس شورای اسلامی شهرستان بویراحمد به مناسبت ولادت باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان پیامی صادر کرد.
به گزارش کبنا نیوز، پیام تبریک حاتم پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«عَلَيكَ بِالأَحداثِ فَإِنَّهُم أسرَعُ إلى كُلِّ خَيرٍ»
 جوانان را درياب، زيرا كه آنان سريع تر به كارهاى خير روى مى آورند.
امام صادق (ع)
« قطعا ترقی و بالندگی هر جامعه در گرو حضور و تحرک جوانانی است که در درون آن جامعه پرورش یافته، برای سربلندی آن قدم برداشته و با همت خود، به دنبال آینده ای روشن برای سرزمین خود هستند و جوانان میهنمان بخصوص جوانان شهرستان بویراحمد همواره به‌ واسطه شجاعت ، غیرت ، دانش ، اصالت و اعتقاداتی که دارند همواره در صف اول نقش آفرینی های این سرزمین پرگهر هستند.
در قرن جدید نیز جوانان ما با حضور غیورانه، بصیرانه و فعالانه در همه عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به دشمنان ثابت خواهند کرد که همواره پای استقلال و آزادی انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و برای تحقق آرمان‌های بلند نظام اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.
طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جوانان در تحولات چهل سال اخیر نقش تعیین کننده داشته اند و تاکید داشته اند که هر گاه هر جا به نسل جوان اعتماد کردیم و حداقل امکانات را در اختیارش گذاشتیم، پیش رفته ایم. لذا جوانان بایستی با سرلوحه قراردادن این فرمایشات و تکیه بر نیرو و نشاط جوانی خود به انجام کارهای جهادی در زمینه های مختلف پرداخته و همچنین مسئولین محترم نیز باید برنامه‌هایی جدی، مبنی بر استفاده از جوانان متعهد و متخصص، در دستور کار خود قرار دهند و ضمن اعتماد به جوانان انقلابی و با استعداد زمینه شکوفایی هرچه بیشتر ایران عزیزمان را فراهم نمایند.
تحقق آرمانهاي بزرگ در گرو مشاركت همه مردم در تعيين مسير متعالی پيشرفت است ،و آينده نويد بخش اين ديار با حضور همه مردم و در راس ان جوانان محقق خواهد شد.
مشاركت افراد متخصص و کاردان با نیروی جوانی در امور شهر با توجه به روحیه جوانی و علاقه مند به فعاليتهای اجتماعي می تواند برون رفتی از برخی از چالشهای اجتماعی و فرهنگی در شهرستان بویراحمد باشد.
اینجانب به عنوان یکی از جوانان اعضای شوراهای اسلامی شهرستان به نوبه خود و به نمایندگی از خیل عظیم جوانان استان ضمن پاسداشت زحمات بی دریغ جوانان این مرز و بوم، میلاد حضرت علی اکبر(علیه السلام)، جوان تاریخ‌ساز عاشورا و روز جوان را به تمامی جوانان کشور عزیزمان، تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت، سربلندی و بهروزی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسالت دارد.»
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فکر همین روزها پست باید تحویل بدی
نفت؛ مسئله ناتمام ما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

دشمنان مصدق اصلاً طاقت آن را ندارند که از هنرهای او چیزی بشنوند و دوستانش هم مطلقاً تحمل ...
بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

آخرین روز کاری سال 99 همراه با اتفاقات بسیاری بود؛ اما شاید مهم‌ترین یا عجیب‌ترین رویداد ...
مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

در جنایت فجیعی مردی سه عضو خانواده‌ای را قربانی کرد تا بتواند سرقت کند. در این جنایت ...
1