تاریخ انتشار
شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب : ۴۳۲۴۶۲
در منطقه سعادت آباد در غرب تهران؛

«آزاده نامداری» درگذشت + جزئیات و تصاویر

۰
«آزاده نامداری» درگذشت + جزئیات و تصاویر
کبنا ؛لحظاتی پیش پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد.
به گزارش کبنا به نقل از مشرق، لحظاتی پیش پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شده است.
بر اساس این گزارش جزئیات بیشتری از دلیل فوت وی در دسترس نیست.
پیکر نامداری جراحت نداشته است و نیروهای اورژانس پس از تماس اعضای خانواده نامداری در ساعت 18 و 30 دقیقه بر بالین وی حاضر شدند.
 قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران از حضور بازپرس در صحنه فوت نامداری خبر داد و به فارس گفت: کارشناس پزشکی قانونی در محل حادثه حاضر و بررسی‌ها برای مشخص شدن علت فوت وی آغاز شده است.
 وی با بیان اینکه اثری از جراحت و اصابت چاقو بر پیکر وی مشاهده نمی‌شود، افزود: اخبار منتشرشده در زمینه خودکشی نامداری تأیید نمی‌شود و علت مرگ پس از بررسی کارشناسی و کالبدشکافی مشخص خواهد شد.
 مأموران پلیس بیان می‌کنند که ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه امروز خبر فوت آزاده نامداری به ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب گزارش داده شد.
 با حضور مأموران در محل مشخص شد پدر و مادر آزاده نامداری وقتی با عدم پاسخگویی وی مواجه شدند با کلید خانه در را باز کرده و با پیکر بی‌جان وی در هال خانه مواجه شدند.
  بررسی‌های اولیه نشان داده ۴۸ ساعت از فوت آزاده نامداری گذشته است. جسد وی برای بررسی بیش‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد.
 گفته می‌شود همسر و فرزند آزاده نامداری در سفر به شمال حضور داشتند.
یک منبع آگاه خبر از فوت مشکوک بانویی که شاهدان در محل می‌گویند آزاده نامداری است، داد. بعد از بررسی‌های بیشتر افراد حاضر در صحنه اعلام کردند که پیکر متوفی متعلق به آزاده نامداری مجری صداوسیماست. هنوز هیچ مقام رسمی فرد فوت شده را تعیین هویت نکرده و از نحوه مرگ این فرد اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. خانمی که گویا مادر آزاده نامداری است با اورژانس تماس گرفته و اعلام کرده است که با کارت عابر بانک به زور در ورودی را باز کرده و وارد خانه شده و با پیکر بی‌جان دخترش مواجه شده است.
وی به پرسنل اورژانس گفته است که این پیکر متعلق به آزاده نامداری است. او سال ۱۳۹۱ را در حالی با برنامه سال تحویل در کنار احسان علیخانی آغاز کرد که در همان تعطیلات نوروزی، اجراء هر شب برنامه جنجالی «خانمی که شما باشی» را بر عهده داشت ولی به ناگاه خبری مبنی بر منع فعالیت وی، در کنار فرزاد حسنی و احسان علیخانی پخش شد. در اردیبهشت ۱۳۹۲، فرزاد حسنی و آزاده نامداری با حضورشان در کنسرت فرزاد فرزین ازدواج خود را رسانه‌ای کرده و در ۶ تیر ۱۳۹۲ به عقد هم درآمدند. اما بعد از حدود یک سال در خرداد ۱۳۹۳ این دو از هم جدا شدند و در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه‌ای گشت.
آزاده نامداری علت این جدائی را با انتشار عکسی از خودش با چشم کبود در اینستاگرام، خشونت فرزاد حسنی اعلام کرد. وی هم‌اکنون همسر سجاد عبادی پسر رحیم عبادی است. آخرین ویدئویی که آزاده نامداری منتشر کرده مربوط به یک هفته پیش و همزمان با آغاز سال جدید است.
زندگی شخصی آزاده نامداری
آزاده نامداری متولد نهم آذر 1363 کرمانشاه و دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

کودکی آزاده نامداری
کودکی آزاده نامداری

ازدواج تا جدایی آزاده نامداری با فرزاد حسنی
آزاده نامداری به همراه فرزاد حسنی صبح روز پنجشنبه 6 تیرماه 1392 با حضور در حسینیه جماران و بیت حاج حسن خمینی نوه بزرگوار امام راحل مراسم عقد خود را برگزار کردند. حاج حسن خمینی خطبه عقد این زوج هنری را قرائت فرمودند. 

آزاده نامداری و فرزاد حسنی
آزاده نامداری و فرزاد حسنی

اما بعد از حدود یک سال در خرداد 1393 این دو از هم جدا شدند و در تاریخ 20 مرداد 1393 خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه ای گشت.
آزاده نامداری و سجاد عبادی
آزاده نامداری و سجاد عبادی در مهر 1394 باهم ازدواج کردند.
 
آزاده نامداری و سجاد عبادی
آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی

این زوج در مهرماه سال 1395 صاحب دختری به نام گندم شدند.
گندم عبادی
گندم عبادی دختر آزاده نامداری

فعالیت های آزاده نامداری
نامداری کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس به تهران آمد و در برنامه خط مستقیم شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد. او مجری برنامه غیرمنتظره شد که روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می شد، وی با این برنامه به شهرت زیادی رسید.
آزاده نامداری
آزاده نامداری در برنامه غیرمنتظره

وی همچنین سابقه اجرای برنامه ورزش امروز شبکه جام جم 1، همچنین اجرای برنامه شب نشینی از شبکه جهانی جام جم، برنامه های مناسبتی، برنامه رادیو هفت و برنامه صبحی دیگر از شبکه آموزش را در کارنامه خود دارد.
آزاده نامداری در تلویزیون
اجرای آزاده نامداری در تلویزیون

او سال 1391 را در حالی با برنامه سال تحویل در کنار احسان علیخانی آغاز کرد که در همان تعطیلات نوروزی، اجراء هر شب برنامه جنجالی خانمی که شما باشی را بر عهده داشت ولی به ناگاه خبری مبنی بر منع فعالیت وی، در کنار فرزاد حسنی و احسان علیخانی پخش شد.
اجرای آزاده نامداری و فرزاد حسنی
اجرای آزاده نامداری و فرزاد حسنی در برنامه سال تحویل

پس از نه ماه دوری از تلویزیون بالاخره نام او به عنوان نویسنده در برنامه پشت صحنه احسان علیخانی ظاهر شد.

آزاده نامداری و احسان علیخانی
آزاده نامداری و احسان علیخانی

با آغاز سال 1392 نامداری سری دوم برنامه خانمی که شما باشی را نویسندگی، مجری گری و تهیه کنندگی کرد. تا کنون پنج سری از برنامه خانمی که شما باشی از شبکه دوم سیما پخش گردیده است. در تاریخ 25 مهر ماه در حالی که زمزمه ممنوع التصویری وی شایعه شده بود با حضور در در برنامه شب آدینه، رکورد آمار پیامکی صدا و سیمای مرکز استان همدان را شکست.

آزاده نامداری
آزاده نامداری در برنامه خانمی که شما باشی

این مجری جوان در حالی از حضور خود در سال 94 با ششمین سری از برنامه مستند خود با عنوان خانمی که شما باشی، در تلویزیون، خبر داده بود که یکبار دیگر برنامه اش توقیف شد در حالی که تیزرهای این برنامه از شبکه دو پخش شده بود.

آزاده نامداری
آزاده نامداری در فیلم سینمایی مالاریا

نامداری در اولین تجربه بازیگری خود در فیلم سینمایی مالاریا به ایفای نقش پرداخت.
او همچنین کتابی در سال 1395، در قالب مجموعه داستانی کوتاه با همین نام توسط انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

دشمنان مصدق اصلاً طاقت آن را ندارند که از هنرهای او چیزی بشنوند و دوستانش هم مطلقاً تحمل ...
بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

آخرین روز کاری سال 99 همراه با اتفاقات بسیاری بود؛ اما شاید مهم‌ترین یا عجیب‌ترین رویداد ...
مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

در جنایت فجیعی مردی سه عضو خانواده‌ای را قربانی کرد تا بتواند سرقت کند. در این جنایت ...
1