تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۴۳۲۸۰۶
حوزه هنری:

فراخوان جشنواره مجازی رسانه ای بهار همدلی و سازندگی

۰
فراخوان جشنواره مجازی رسانه ای بهار همدلی و سازندگی
کبنا ؛مدیر روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری جشنواره  مجازی رسانه ای بهار همدلی و سازندگی با موضوع زلزله سی سخت به مناسبت هفته هنر انقلاب خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، امروز چهارشنبه (18 فروردین 1400) مصطفی فرخیانی با بیان این خبر گفت: این جشنواره  استانی به مناسبت هفته هنر انقلاب و با هدف تجلیل از فعلان حوزه خبری و رسانه ای استان در امراطلاع رسانی زلزله شهرسی سخت و روستاهای حومه وهمچنین  بیان آلام و دردهای بجا مانده از اثرات زلزله با مشارکت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به صورت مجازی  برگزار می شود.
فرخیانی اظهار داشت:جشنواره  رسانه ای بهار همدلی و سازندگی در 4بخش مقاله و گزارش،کلیپ خبری،تیترو خبروعکس خبری با موضوعات زلزله سی سخت،خدمت رسانی نهادها و سازمان ها،امدادرسانی گروه های مردمی،همدلی مردم وتسکین آلام توسط هموطنان و رویدادهای فرهنگی هنری در زلزله سی سخت برگزار می شود.
فرخیانی زمان ارسال آثار را تا 26 فروردین ماه 1400 اعلام کرد و گفت:علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب فایل pdfبا مشخصات کامل از طریق پیام رسان واتس آپ به شماره 09171454289 ارسال نمایند.
وی یاد آور شد:حوزه هنری استان علاوه بر این جشنواره برنامه های متنوعی در زمینه های مختلف  هنری تدارک دیده تا در هفته هنر انقلاب  ( 18 لغایت 25 فروردین ماه )در شهر سی سخت و حومه برگزار نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

عکسی از فرزند خداداد عزیزی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، در کنار پدرش نشان می‌دهد ...
انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات خوب و با معيارهاي پذيرفته شده، چنان اينرسي قدرتمندي ايجاد مي‌كند كه كل جامعه ...
1