تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب : ۴۳۳۰۶۵
سرناظر پروژه محور اقلید - یاسوج می‌گوید

تصویب 35 میلیارد تومان برای تقاطع غیر همسطح مهریان / سهم بی‌سابقه کهگیلویه و بویراحمد از بودجه مصوب مسیر سورمق-اقلید یاسوج

۱۷
۲
تصویب 35 میلیارد  تومان برای تقاطع غیر همسطح مهریان / سهم بی‌سابقه کهگیلویه و بویراحمد از بودجه مصوب مسیر سورمق-اقلید یاسوج
کبنا ؛سرناظر پروژه محور اقلید - یاسوج گفت: 35 میلیارد تومان برای تقاطع غیر هم سطح مهریان از سمت یاسوج 35 میلیارد تومان اختصاص یافت.
به گزارش کبنا، محمد عوض‌پور سرناظر پروژه محور اقلید - یاسوج، اظهار داشت: این پروژه به طول 170 کیلومتر به صورت مشترک بین استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در سال 83 طرح مطالعاتی آن آغاز و به مدت دو سال به طول انجامید و عملیات اجرایی آن از سال 89 شروع شد.
وی افزود: از کل مسیر، 37 کیلومتر در محدوده استحفاظی راه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و 133 کیلومتر در استان فارس است که از ابتدا تاکنون 35 کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته که سهم استان کهگیلویه و بویراحمد 5 کیلومتر بوده و مابقی در استان فارس اجرایی شده‌است.

عوض‌پور خاطرنشان کرد: از سال 89 تا 98 کل اعتبار تخصیص داده شده به استان ما 9 میلیارد تومان بوده‌است و در سال 99 ده میلیارد تومان برای کل پروژه مصوب شد که از این مبلغ یک و نیم میلیارد تومان سهم استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و هشت و نیم میلیارد تومان نیز به استان فارس اختصاص یافته‌است.
سرناظر پروژه اقلید- یاسوج گفت: یکی از مطالبات مردمی در این پروژه ایجاد تقاطع غیر هم‌سطح مهریان بوده که علاوه بر کاهش حجم ترافیک در ورودی شهر یاسوج از طرف اقلید در این مسیر به کاهش تصادفات کمک شایانی می‌نماید.

عوض‌پور یادآور شد: برآورد اولیه پیش‌بینی شده برای انجام تقاطع غیر هم‌سطح مهریان بالغ بر 72 میلیارد تومان می‌باشد و کلنگ احداث این پروژه در سفر تابستان سال 99 وزیر راه و شهرسازی به استان کهگیلویه و بویراحمد به زمین زده شد.
وی خاطرنشان کرد: بعد از انجام فرآیند قانونی پروژه به پیمانکار واگذار شده و برای ادامه کار نیاز به تأمین اعتبار لازم است.
محمد عوض‌پور افزود: با نگاه ویژه مجلس به استان کهگیلویه و بویراحمد و پیگیری‌های استاندار محترم و حوزه عمرانی استانداری و تلاش بی وقفه نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون مبلغ 35 میلیارد تومان برای تقاطع غیرهم‌سطح مهریان در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به اعتبار در نظر گرفته شده برای پروژه تقاطع غیر هم‌سطح مهریان در بودجه امسال سهم استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به کل مدت اجرا با رشد بی‌سابقه‌ای مواجه است و امیدواریم با تلاش دستگاه‌های متولی این پروژه در مدت زمان مشخص شده به بهره‌برداری برسد.


------------------------------
خبر ارسالی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بابا اینکه کار استانداره شما جدولی که در دولت بوده با جدولی که مجلس گذاشته را مقایسه کنید
Iran, Islamic Republic of
اگر یک لحظه به خودت زحمت بدی و این دو تا جدولی که گذاشته شده رو بخونی متوجه میشی که بودجه پیشنهادی دولت ۲۰ میلیارد بوده و تو مجلس شده ۴۲.۵ میلیارد.تعصب جلو چشمتونو گرفته حتی نگاه کردن هم‌براتون سخته
Romania
آره جون خودتت بسوز.
Iran, Islamic Republic of
تخصیصش چقدره؟!!!!!
:-))
Iran, Islamic Republic of
تخصیص رو آخر سال حساب میکنن نه اول سال.زست دانشمندی اگر میگیریم بهتره اطلاعات اولیه هم داشته باشیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر روشنفکر
رحیم پور
Iran, Islamic Republic of
خداقوت به مهندس عوض پور
درود بر دکتر روشنفکر پاکدست عملگرا
Iran, Islamic Republic of
مرسی دکتر روشنفکر
ناظر مقیم
Iran, Islamic Republic of
اگه حرف ناظر تبدیل به تخصیص شد انصراف میدم؛ بهتون قول میدم دوره چهار ساله آقای روشنفکر تموم میشه 25 درصد رشد نخواهد داشت؛ همه بلوف سیاسی
Iran, Islamic Republic of
آیا ایشون درباره تخصیص صحبتی کردن؟قطع به یقین تخصیصش هم با تلاش خود دکتر روشنفکر انجام میشه و درصد بالایی از این مبلغ تخصیص داده میشه.تو سال ۹۹ سهم استان ۱.۵ میلیارد بوده که کلا ۸۰۰ میلیون تومنش تخصیص داده شده.در طول ۱۱ سال کل تخصیص استان از این پروژه ۹ میلیارد تومن بوده.چرا تا امروز و قبل از روشنفکر صدایی از شما در نمیومد؟
Romania
فقط حرف مفت می زنید.
تخصیص
Iran, Islamic Republic of
سر ناظر محترم تخصیص حالا حالا خبری نیست؛ حرف سنجیده و شدنی بزنید؛ سیاسی کاری
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خخخخ ای داد بی داد تبلیغ ول
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
پول نفت از گچساران بام نفتی ایرانه نفع شو یاسوج میبره که صادرات کنگر داشت الانم دیگه نداره...کو سهم 2%از نفت گچساران؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اگه نمایندیل گچساران عرضه داشتن خ ای چهل سال بودجه گچسارانه و اراک و تبریز و قزوین و رشت ایرگردنا سی گچساران ک ایطو فشار وت نیا
Iran, Islamic Republic of
دوست خوب یاسوج را با گچساران مقایسه نکن اگه اونجا نفت داره اینجا هم سرشار از منابع بکر طبیعی و آبهای خروشانه دلت خوشه اونجا زندگی میکنی وارد شهر که میشی بوی تعفن حالتو بد میکنه همه چی را ربط نده به نفت
سامان
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس عوض پور........
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1