تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۴۳۳۱۱۶
در خصوص انتخابات میاندوره ای گچساران؛

ساسان تاجگردون و فعالیت های حرفه ای در اینستاگرام

۱۵
۱
ساسان تاجگردون و فعالیت های حرفه ای در اینستاگرام
کبنا ؛امروزه رسانه‌ به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی فردی و اجتماعی تبدیل شده و جزیی از ساختار سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه محسوب می‌شود؛ بر همین اساس رسانه‌ها در عرصه انتخابات نقش میانجی را دارند و می توانند از یک سو می‌توانند خواسته‌ها، انتظارها و دیدگاه سیاسی و اجتماعی آحاد جامعه را به نامزدها انتقال دهند و از سوی دیگر دیدگاه ها و برنامه های کاندیداها و انتقادات وارده به آنها را در معرض دید مردم قرار دهند.
به گزارش کبنا نیوز، این روزها کاندیداهای انتخاباتی میان دوره گچساران کم کارتر شده اند و اگر هم برنامه دیدار با مردم را برگزار می کنند رسانه ای نمی شود.
ولی کاندیدایی که این روزها، در شرایط کرونایی، فعال تر شده ساسان تاجگردون است. تاجگردون که همچون برادر خود به خوبی با قدرت رسانه ها آشنا است، از صفحه اینستاگرام خود کمال بهره برداری را کرده است.
پیش از این بارها انتقاداتی بر کاندیداها وارد بوده از قبیل اینکه کاندیداها به جای آنکه به اصل موضوع بپردازند همواره در حاشیه بوده اند. شاهد هستیم کاندیدایی به جای آنکه انتقاد خود را مطرح کند یا برنامه های خود را برای آینده اعلام کند، حرف پراکنی و پاسخ به حواشی را در دستور کار خود قرار می دهد.
برخی از کاندیداهای جدیدتر نیز، وقتی وارد گود رقابت ها می شوند، بدون آنکه به معرفی خود بپردازند، به تقلید از کاندیداهای مطرح، به عکس انداختن با طوایف و افراد اکتفا می کنند. بدون آنکه بدانند مخاطب عکس و تصاویر چه کسی است یا اینکه هدفشان از انتشار عکس و تصاویر و فیلم چیست! بدون آنکه مخاطب کلامی از سخنان آنها را بشنود و بداند که کاندیدای انتخاباتی چگونه سخن می گوید و چه حرفی برای گفتن دارد!
ساسان تاجگردون که گفته می شد هیچ گاه نمی تواند جای برادرش را بگیرد، حالا کم کم بیش از گذشته خود را در معرض دیده ها قرار داده است و در ماه های آینده خواهیم دید که تاجگردون چقدر توانسته خود را در بین مردم جای دهد.
-
ناگفته نماند که تاجگردون ها از تمام تاکتیک های رسانه ای استفاده می کنند، با این حال، به نظر می رسد تیم رسانه ای ساسان تاجگردون خیلی قوی تر از تیم رسانه ای غلامرضا تاجگردون عمل می کند که شاید خود ساسان تاجگردون در خصوص برنامه های خود اظهار نظر می کند، چون شمای کلی برنامه های تاجگردون ها تغییراتی کرده است و کلیپ ها و برنامه هایش فکر شده انجام می شود .
تاجگردون در سی شب ماه رمضان برنامه ای اینستاگرامی تحت عنوان سی شب سی حرف به راه انداخته است و در این برنامه در خصوص مسائل مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... نظرات خود را در میان می گذارد.
-
کلیپ کوتاه کاملا حرفه ای «ثبت نام ساسان تاجگردون در انتخابات»




 
نام شما

آدرس ايميل شما

رحیمی
Iran, Islamic Republic of
حتماایخومجازی برومجلس خخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
اینا کلا فقط کلیپن اما عملکردی وجود نداره اگه کاری انجام نشده تقصیر برادرشه
Iran, Islamic Republic of
غلامرضا تاجگردون که قرار بود شخص دیگه ای را به عنوان نماینده خود معرفی کند چطور شد که برادرش را معرفی کرد این موضوع دو پیام دارد یکی اینکه سیاست ایشان مختص خانواده هست و دوم اینکه با این کار بد بینی بسیار زیادی در بین طرفداران خود ایجاد کرده که شکست خود را به ارمغان آورده........
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی بود ای کاش این صحبت‌ها در کلیپهای پنج دقیقه ای در گروههای واتساپی پخش میکردین چون بخش بزرگی از همشهریان اینستا ندارن واز برنامه های جناب تاجگردون بی اطلاع هستن
Iran, Islamic Republic of
ابزار مناسب برای این کارها اینستاگرام هست نه واتساپ. اینستا یه نرم افزاره موبایلیه که همه این روزا خیلیا روی گوشی نصب دارن ادرسش هم که در اخر یکی از کلیپها هست
Iran, Islamic Republic of
بسیار هم زیبا برنامه هایش را دراین سی شب بیان میکند مبتوان گفت برنامه های او خیلی تخصصی هست تا سیاسی دبگر کتندید ها خم برنامه بدن مخصوثا کاندیدهای جدید عده ای فقط درفصای آلوده مبخواخند بدون برنامه رای جمع کنند که این کارساز نیست
Iran, Islamic Republic of
خدایی چگونگی صحبت کردن رو به بقیه کاندیدا مقایسه کنید. یه سر و گردن بالاتر
روزبه
Iran, Islamic Republic of
انصافا ساسان از خودش هیچی نمیدونه.. هر چیزی که میگه یا انشای برادرشه که براش نوشته یه چیزایی هست که رسانه های مزد بگیر مثل همین کبنا نیوز براش مینویسن!!
Iran, Islamic Republic of
دقیقا درسته اینا چون اصلاح طلبان توانستند گنجشک را به جای قناری رنگ کنند و نتیجه هم شده همین که میبینیم.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا درسته اینا چون اصلاح طلبان توانستند گنجشک را به جای قناری رنگ کنند و نتیجه هم شده همین که میبینیم.
روزبه
Iran, Islamic Republic of
تنها جایی که تاجگردون خوب مانور میده همین کبنا نیوز هست که با تمام قدرت ازش حمایت میکنه...!!
Iran, Islamic Republic of
یک کمیسیون برای رانت و رانت خواری نیست تشریف ببرید رأس اون کمیسیون؟؟. حرفه ای تر از شما در این حرفه نیست
زنبور
Iran, Islamic Republic of
مردم نیاز به خدمت دارند وارائه خدمت نیز از امسال تاجگردونها بر می آید بر چسپ رانت و،،،،،، دیگر کاربردی ندارد
انصاری
Iran, Islamic Republic of
واقعا تاجگردون شخصی شایسته و لایق وهمچنین دارای سابقه اداری ومردم داری در مباحث مربوط به اقتصاد و برنامه ریزی بودجه ونیز مردم داری و کاریزماتیک در روابط اجتماعی هستند وهمچنین برادر عزیز و بزرگوار حاج غلام هم در راه خدمت به استان کهکیلویه و بویراحمد وکل ایران زحمات بسیاری کشیده که از هیچ انسان آزاده وراست گویی پوشیده نیست اما متاسفانه افرادی خشک وتند رو که سال هاست بازیچه دست اصول گرایان مرکز نشین شده اند ومفت وبقول لری خودمون تلی کمی کارکرده اند ودر آخر لیست آنها هم جای نگرفته اند اما تاجگردون عزیز هیچوقت به این احزاب تندرو زیاده خواهان پرادعا بهایی ندارند ونام غیرت واصالت لر را به معرض نمایش گذاشته و مردانه دفاع کرد و مردانه از مجلس خارج شد که این مردانگی در تاریخ می ماند وسیاهی به کسانی هست برای همیشه ولی انشاءالله با دید و فرهنگ باز مردم غیرتمند ومتمدن گچساران و باشت اینبار هم شاهکار خود را به معرض نمایش میگذارند تا بماند در ذهن همه نامردان وبگویند ظلم وبی عدالتی پایدار نیست یقه بستن وسخنرانی جایی ندارد بلکه عمل است کار نه به حرف....
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام بر ساسان بزرگوار ...اگه اجازه بدید ما فقط جناب تاجگردون بزرگ رو به یک نفر نسبت بدیم ....(غلام تاجگردون بزرگ) من نمیخوام ساسان جان نیمه ی پر لیوان رو ببینم خوش بینی باعث حالت تهوع میشه اگر زمان منتظر ما می ایستاد تا ما به بلوغ برسیم قطعا زندگی با نقص های کمتری رو تجربه میکردیم ....وبازم نمی دانستم زندگی بدون واژه ی افسوس چ شکلی خواهد بود ولی بازم دوس ندارم بحق عدالت وچگونگی زیستن باشما به بحث ومجادله بپردازیم ...کتابخانه های ما امروز به نمایشگاههای ب درب بسته مجهز شده کتابخانه ها افزایش پیدا کرده ولی سطح دامنه استقبال کاهش پیدا کرده حتی کتابهای مورد دار و مورد بحث نیز به تیراژ محدود رسیده ...لطف کنید حداقل کتابهایی ک مطالعه نمودید بیان کنید و حداقل نظریه های خودتون رو نسبت به ناشر این کتاب بیان کنید در اینستگرام یا یک جلسه سوال وپاسخ با افراد روشنفکر و دانشجو راه بندازید کاری ک هنوز انجام نگرفته ....بازم متوجه ایم ک در دوره تاج گردون بزرگ واسه هر کدوم از این کتابخانه ها عرق ریخته شده
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1