کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

حفر چاه تامین آب شرب روستای توت نده شهرستان دنا

2 ارديبهشت 1400 ساعت 16:29

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز پروژه حفر چاه تامین آب شرب روستای توت نده شهرستان دنا در منطقه ساران بویراحمد خبر داد.


سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز پروژه حفر چاه تامین آب شرب روستای توت نده شهرستان دنا در منطقه ساران بویراحمد خبر داد.

به گزارش کبنانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، امروز پنج شنبه (2 اردیبهشت ماه 1400) اسفندیار برخه با بیان اینکه این پروژه طی دو سال گذشته با وجود انعقاد قرارداد با شرکت حفار و بدلیل معارضات اجتماعی متاسفانه تعطیل و راکد مانده بود، افزود: در پی دستور استاندار و بازدید حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی و با رایزنی های نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و همکاری ستودنی دادستان، نیروهای انتظامی و اهالی روستای ساران این معارض برطرف و پروژه مذکور وارد فاز عملیاتی شد و تلاش می شود این پروژه در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.
وی تصریح کرد: چاه جدید در نزدیکی چاه قدیمی جانمایی و حفر خواهد شد و بر اساس مطالعات فنی هیچ تاثیری در روند کاهش آبدهی چاه آب شرب منطقه ساران ندارد.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اهالی روستای ساران با مذاکرات و صحبت های صورت گرفته و کارهای کارشناسی در این زمینه توجیه و تعامل خوبی داشتند و خوشبختانه این معارضات برطرف شد.
برخه ابراز امیدواری کرد که این تعامل ادامه داشته باشد تا مشکلات آب شرب روستای توت نده و سایر روستاها، قبل از شروع فصل گرما برطرف شود.
وی ضمن تقدیر از نماینده مرکز استان در مجلس شورای اسلامی، استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی، بیان کرد: در سال تولید، پشتیانی ها و مانع زدایی ها با همت مسئولین بخصوص پشتیبانی دستگاه قضایی و انتظامی باید به سمت تقویت زیرساخت های خدماتی و پشتیبانی و رفع موانع در روستاها حرکت کرده و تلاش کنیم تا تولید به عنوان یکی از محرک های اصلی اقتصاد کشور در روستاها تقویت و شاهد مهاجرت معکوس به روستاها باشیم.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد سیاست کاری شرکت آب و فاضلاب را توسعه هرچه بیشتر خدمات به روستائیان دانست و ادامه داد: همه ما خادمان مردم هستیم و سقایی بزرگترین افتخار ماست که تلاش داریم آن را با تمام توان انجام دهیم و اراده و همت خود و ظرفیت مجموعه متبوع را بکار خواهیم بست تا زمینه آسایش هم استانی های عزیز در شهرها و بویژه روستاها را نسبت به تامین آب شرب بیش از پیش فراهم کنیم.

 


کد مطلب: 433321

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433321/حفر-چاه-تامین-آب-شرب-روستای-توت-نده-شهرستان-دنا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1